dostawa sprzętu medycznego do SPMZOZ w Słupsku

Data publikacji 2018-04-25
Data zakończenia 2018-05-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550511-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego do SPMZOZ w Słupsku podzielony na 16 zadań:
• Zadanie 1 – dostawa asystora trzyszufladowego - 1 szt
• Zadanie 2 – dostawa krzesła do zdjęć rtg - 1 szt
• Zadanie 3 – dostawa szafy lekarskiej 2 drzwiowej - 3 szt
• Zadanie 4 – dostawa aparatu EKG - 2 szt.
• Zadanie 5 – dostawa audiometru - 1 szt.
• Zadanie 6 – dostawa tablicy podświetlania optotypów - 3 szt.
• Zadanie 7– dostawa wagi ze wzrostomierzem - 5 szt.
• Zadanie 8 – dostawa wagi ręcznej do ważenia niemowląt - 5 szt.
• Zadanie 9 – dostawa wagi niemowlęcej - 1 szt.
• Zadanie 10 – dostawa kozetki lekarskiej - 11 szt.
• Zadanie 11 – dostawa wózka inwalidzkiego - 4 szt.
• Zadanie 12 – dostawa wzrostomierza dla niemowląt - 2 szt.
• Zadanie 13 – dostawa lampy diagnostycznej bezcieniowej - 2 szt.
• Zadanie 14 – dostawa aparatu KTG - 1szt.
• Zadanie 15 – dostawa stanowiska do pobierania krwi - 2 szt.
• Zadanie 16 – dostawa drewnianego stołu rehabilitacyjnego - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań znajduje się w załącznikach nr 2.1 – 2.16 do SIWZ.

3.2. Dostawa sprzętu odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko do obiektów SMZOZ w Słupsku wskazanych w załącznikach nr 2.1 – 2.16 do SIWZ.

3.3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych)

3.4. Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem, z chwilą dostarczenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0f9dc2f3-77e3-40be-96ad-c2e88c412423
Biuletyn 550511-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Regon 77097910500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tuwima
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (059) 87 74 500
Zamawiajacy fax (059) 84 74 510
Zamawiajacy email przetargi@spmzoz-slupsk.pl
Adres strony url www.spmzoz-slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spmzoz-slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spmzoz-slupsk.pl
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu medycznego do SPMZOZ w Słupsku
Numer referencyjny ZP-M-381-9/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 16
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego do SPMZOZ w Słupsku podzielony na 16 zadań: • Zadanie 1 – dostawa asystora trzyszufladowego - 1 szt • Zadanie 2 – dostawa krzesła do zdjęć rtg - 1 szt • Zadanie 3 – dostawa szafy lekarskiej 2 drzwiowej - 3 szt • Zadanie 4 – dostawa aparatu EKG - 2 szt. • Zadanie 5 – dostawa audiometru - 1 szt. • Zadanie 6 – dostawa tablicy podświetlania optotypów - 3 szt. • Zadanie 7– dostawa wagi ze wzrostomierzem - 5 szt. • Zadanie 8 – dostawa wagi ręcznej do ważenia niemowląt - 5 szt. • Zadanie 9 – dostawa wagi niemowlęcej - 1 szt. • Zadanie 10 – dostawa kozetki lekarskiej - 11 szt. • Zadanie 11 – dostawa wózka inwalidzkiego - 4 szt. • Zadanie 12 – dostawa wzrostomierza dla niemowląt - 2 szt. • Zadanie 13 – dostawa lampy diagnostycznej bezcieniowej - 2 szt. • Zadanie 14 – dostawa aparatu KTG - 1szt. • Zadanie 15 – dostawa stanowiska do pobierania krwi - 2 szt. • Zadanie 16 – dostawa drewnianego stołu rehabilitacyjnego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań znajduje się w załącznikach nr 2.1 – 2.16 do SIWZ. 3.2. Dostawa sprzętu odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko do obiektów SMZOZ w Słupsku wskazanych w załącznikach nr 2.1 – 2.16 do SIWZ. 3.3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych) 3.4. Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem, z chwilą dostarczenia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Ocena braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ. Dotyczy wszystkich Zadań.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Ocena spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ dokonana będzie Wypełniony na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o opis przedmiotu zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik 2.1 – 2.16 do SIWZ (tylko w zakresie zadań na które składana jest oferta) – dotyczy wszystkich Zadań. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie: a) dla oferowanego sprzętu medycznego (opisanego w przedmiocie zamówienia) certyfikatu CE, atestu i/ lub deklaracji zgodności, bądź aktualnego dokumentu rejestracyjnego wydawanego przez upoważnione do tego jednostki, dopuszczające sprzęt do sprzedaży i stosowania w lecznictwie na terenie Polski; b) karty katalogowe/ foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta i numerami katalogowymi z dokładnym opisem w języku polskim z zaznaczeniem, którego zadania zamówienia dotyczą – Zamawiający dopuszcza by karty katalogowe, opisy były na płycie CD
IV 4 4 data 2018-05-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa asystora trzyszufladowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa asystora trzyszufladowego zgodnie z załącznikiem 2.1. do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa krzesła do zdjęć rtg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa krzesła do zdjęć rtg zgodnie z załącznikiem 2.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa szafy lekarskiej 2 drzwiowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa szafy lekarskiej 2 drzwiowej zgodnie z załącznikiem 2.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa aparatu EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa aparatu EKG zgodni z załącznikiem nr 2.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa audiometru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa audiometru z zgodnie z załącznikiem 2.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa tablicy podświetlania optotypów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa tablicy podświetlania optotypów zgodnie z załącznikiem nr 2.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawa wagi ze wzrostomierzem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa wagi ze wzrostomierzem zgodnie z załącznikiem 2.7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa dostawa wagi ręcznej do ważenia niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa wagi ręcznej do ważenia niemowląt zgodnie z załącznikiem nr 2.8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa dostawa wagi niemowlęcej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa wagi niemowlęcej zgodnie z załącznikiem 2.9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa dostawa kozetki lekarskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa kozetki lekarskiej zgodnie z załącznikiem 2.10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa dostawa wózka inwalidzkieg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa wózka inwalidzkiego zgodnie z załącznikiem 2.11 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa dostawa wzrostomierza dla niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa wzrostomierza dla niemowląt zgodnie z załącznikiem 2.12 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa dostawa wzrostomierza dla niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa wzrostomierza dla niemowląt zgodnie z załącznikiem 2.12 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa dostawa lampy diagnostycznej bezcieniowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa lampy diagnostycznej bezcieniowej zgodnie z załącznikiem 2.13 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa dostawa aparatu KTG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa aparatu KTG zgodnie z załącznikiem 2.14 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa dostawa stanowiska do pobierania krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa stanowiska do pobierania krwi zgodnie z załącznikiem 2.15 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa dostawa drewnianego stołu rehabilitacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dla Zadania 1-16 jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni.
Zalacznik krotki opis dostawa drewnianego stołu rehabilitacyjnego zgodnie z załącznikiem 2.16 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)