Przedmiotem zamówienia jest:
1) Część I – dostawa rękawic ochronnych roboczych w 2018r. (wg zestawienia): Rękawice drelichowe pikowane (890), Rękawice typu „docker” (2280), Rękawice „wampirki” (26300), Rękawice brukarskie typu „GRIP” (14120), Rękawice ochronne (9060), Rękawice robocze ocieplane (1222), Rękawice antywibracyjne (185), Rękawice spawalnicze (długość ~35 cm ± 10 mm) (102), Rękawice Kwasoodporne (długość ~35 cm ± 10 mm) (120), Rękawice dla elektryków (10), Rękawice ognioodporne (długość ~35 cm ± 10 mm) (57), Rękawice dla pilarzy chroniące przed przecięciem piłą łańcuchową (34), Rękawice gospodarcze gumowe (270);
2) Część II – dostawa środków ochrony indywidualnej w 2018r. (wg zestawienia): Nakolanniki żelowe (280), Nakolanniki skórzane (220), Fartuch spawalniczy (17), Tarcza spawalnicza (15), Okulary gogle spawalnicze (19), Nauszniki przeciwhałasowe (402), Zatyczki douszne przeciwhałasowe (755), Okulary (gogle) z poliwęglanu (332), Maska przeciwodpryskowa/przyłbica (123), Półmaska p/pyłowa jednorazowa klasa P2 (2635), Półmaska wielokrotnego użytku (147), Maska pełnotwarzowa (11), Pas przeciwwstrząsowy (antywibracyjny) (213), Pas bezpieczeństwa do pracy w podparciu (155), Hełm (Kask) ochronny z ocieplaczem – kolor pomarańczowy (112), Hełm (Kask) ochronny z nausznikami – kolor pomarańczowy (115), Hełm (Kask) ochronny – kolor biały (54), Hełm (Kask) ochronny – kolor pomarańczowy (80), Hełm (Kask) ochronny dla elektryków – kolor żółty z ocieplaczem (17), Fartuch kwasoodporny (3), Kombinezon malarski (53), Pas stabilizacyjny (160), Nogawice wodoochronne do prac przy silnym namoczeniu (100), Okulary ochronne (216), Przyłbica spawalnicza samościemniająca (14), Szelki bezpieczeństwa (39), Nogawice dla drwali/pilarzy (41).
Szczegóły zawierają Opisy przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 2a i 2b do SIWZ.
|
GuidZP400 |
fd1c2249-2611-47e6-be4f-5ee1b51fd531
|
Biuletyn |
550001-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
|
Regon |
1589595600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Czerwca 1976 r. nr 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa-Ursus
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02495
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 39 73 905 , 22 39 73 906
|
Zamawiajacy fax |
22 39 73 906
|
Zamawiajacy email |
dpzp@zrikd.waw.pl
|
Adres strony url |
www.zrikd.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zrikd.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zrikd.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) podpisanej własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy Adres: 02-495 Warszawa, ul. Pl. Czerwca 1976 r. nr 1, IV piętro - kancelaria
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Remontów i Konserwacji Dróg, ul. pl. Czerwca 1976 r. nr 1 , 02495 Warszawa-Ursus
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rękawic i środków ochrony indywidualnej
|
Numer referencyjny |
DPZP/271/280/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Część I – dostawa rękawic ochronnych roboczych w 2018r. (wg zestawienia): Rękawice drelichowe pikowane (890), Rękawice typu „docker” (2280), Rękawice „wampirki” (26300), Rękawice brukarskie typu „GRIP” (14120), Rękawice ochronne (9060), Rękawice robocze ocieplane (1222), Rękawice antywibracyjne (185), Rękawice spawalnicze (długość ~35 cm ± 10 mm) (102), Rękawice Kwasoodporne (długość ~35 cm ± 10 mm) (120), Rękawice dla elektryków (10), Rękawice ognioodporne (długość ~35 cm ± 10 mm) (57), Rękawice dla pilarzy chroniące przed przecięciem piłą łańcuchową (34), Rękawice gospodarcze gumowe (270);
2) Część II – dostawa środków ochrony indywidualnej w 2018r. (wg zestawienia): Nakolanniki żelowe (280), Nakolanniki skórzane (220), Fartuch spawalniczy (17), Tarcza spawalnicza (15), Okulary gogle spawalnicze (19), Nauszniki przeciwhałasowe (402), Zatyczki douszne przeciwhałasowe (755), Okulary (gogle) z poliwęglanu (332), Maska przeciwodpryskowa/przyłbica (123), Półmaska p/pyłowa jednorazowa klasa P2 (2635), Półmaska wielokrotnego użytku (147), Maska pełnotwarzowa (11), Pas przeciwwstrząsowy (antywibracyjny) (213), Pas bezpieczeństwa do pracy w podparciu (155), Hełm (Kask) ochronny z ocieplaczem – kolor pomarańczowy (112), Hełm (Kask) ochronny z nausznikami – kolor pomarańczowy (115), Hełm (Kask) ochronny – kolor biały (54), Hełm (Kask) ochronny – kolor pomarańczowy (80), Hełm (Kask) ochronny dla elektryków – kolor żółty z ocieplaczem (17), Fartuch kwasoodporny (3), Kombinezon malarski (53), Pas stabilizacyjny (160), Nogawice wodoochronne do prac przy silnym namoczeniu (100), Okulary ochronne (216), Przyłbica spawalnicza samościemniająca (14), Szelki bezpieczeństwa (39), Nogawice dla drwali/pilarzy (41).
Szczegóły zawierają Opisy przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 2a i 2b do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów:
1) Dla części I postępowania:
a) Deklaracje zgodności potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę wyroby są zgodne z postanowieniami Dyrektywy 89/686/EWG lub Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r., Nr 259, poz. 2173),
b) Dokument (np. kartę charakterystyki, kartę katalogową, zdjęcie z opisem) sporządzony przez Producenta lub upoważnionego przedstawiciela Producenta oferowanych rękawic, potwierdzający zgodność z głównymi wymaganiami podanymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pozycji, w szczególności materiał z jakiego wykonano rękawice; rodzaj/przeznaczenie rękawic (tu w szczególności należy podać specyficzne dla danej pozycji właściwości, mogą one wynikać także z rycin, piktogramów, norm podanych w treści dokumentu), jeżeli były wymagane – informacje o wzmocnieniu, wykonaniu z jednego kawałka skóry, ściągaczach itp.
Wymienione w lit. a i b dokumenty muszą także potwierdzać spełnianie wymagań norm podanych w Opisie przedmiotu zamówienia dla danej pozycji oraz oznakowanie CE.
Zamawiający dopuszcza powoływanie się w treści dokumentów na normy europejskie lub normy wydane w latach poprzednich.
2) Dla części II postępowania:
a) Deklaracje zgodności potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę wyroby są zgodne z postanowieniami Dyrektywy 89/686/EWG lub Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (tekst jedn. Dz. U. 2005, Nr. 259, poz. 2173),
b) Dokument (np. kartę charakterystyki, kartę katalogową, zdjęcie z opisem) sporządzony przez Producenta lub upoważnionego przedstawiciela Producenta oferowanych środków ochrony indywidualnej, potwierdzający zgodność z głównymi wymaganiami podanymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pozycji, w szczególności rodzaj/przeznaczenie środków ochrony indywidualnej (tu w szczególności należy podać specyficzne dla danej pozycji właściwości, mogą one wynikać także z rycin, piktogramów, norm podanych w treści dokumentu).
Wymienione w lit. a dokumenty muszą potwierdzać spełnianie wymagań norm podanych w Opisie przedmiotu zamówienia dla danej pozycji oraz oznakowanie CE. Zamawiający dopuszcza, aby oznakowanie CE było potwierdzone dokumentem, o którym mowa w lit. b (dla pozycji 13 i 22 oznakowanie CE nie jest wymagane).
Zamawiający dopuszcza powoływanie się w treści dokumentów na normy europejskie lub normy wydane w poprzednich latach.
Ilekroć w SIWZ wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wysokość wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
w zakresie części 1 – 1.000,00 zł (tysiąc złotych 00/100) brutto,
w zakresie części 2 – 1.500,00 zł (tysiąc pięćset złotych 00/100) brutto.
2. Forma wadium
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego);
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.);
3. Termin i miejsce wniesienia wadium
1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert.
2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wnieść przelewem
na konto Zamawiającego: Bank CITI HANDLOWY nr 02 1030 1508 0000 0005 5088 6022,
z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania (zaksięgowania) środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w Części V ust. 2 pkt 2 - 5 SIWZ, powyższy dokument w oryginale należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Finansów Planowania i Budżetu i uzyskać potwierdzenie złożenia wadium na kopii dokumentu, które należy dołączyć do oferty. Zamawiający dopuszcza aby oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą – w jednej kopercie, bez łączenia trwale z ofertą, a jego kopia była trwale spięta z ofertą.
4) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej zapłaty na pierwsze żądanie w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
5) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
4. Zwrot wadium
1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
5. Utrata wadium
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana Umowy będzie mogła nastąpić w sytuacji: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści umowy, 2) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, 4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
|
IV 4 4 data |
2018-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|