Zakup sprzętu pożarniczego dla wojskowych straży pożarnych.

Data publikacji 2018-04-25
Data zakończenia 2018-05-10 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550282-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351100008, 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pożarniczego dla wojskowych straży pożarnych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
część I - zakup sprzętu pożarniczego dla wojskowych straży pożarnych;
część II - zakup przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka;
3. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w „Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Techniczna załącznik nr 9.1 do SIWZ – dla części I zamówienia oraz załącznik nr 9.2 do SIWZ – dla części II zamówienia.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem i wniesieniem na koszt Wykonawcy do pomieszczeń magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn czynny od godz. 8:00 do godz. 13:00 w dni powszednie. Odległość z miejsc rozładunku do miejsc docelowych w magazynach do 30,00 m. W miejscach dostaw nie występują rampy do rozładunku samochodów. Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę. UWAGA Nie zastosowanie się do powyższych zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę.
5. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej – Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. Brak właściwego oznaczenia spowoduje odrzucenie dostawy.
6. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu (część B, C, D) do Zamawiającego na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez Zamawiającego po rozpatrzeniu karty wyrobu. Wykonawca musi być czynnym uczestnikiem systemu GS1. Dodatkowe informacje w/w zakresie dostępne są u organizatora systemu GS1 w Polsce- Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9eb6a730-b139-4fe7-a414-3ab4e4f060f7
Biuletyn 550282-N-2018
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Regon 810060937
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 17B
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-240
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 26 1452026
Zamawiajacy fax 26 1452024
Zamawiajacy email rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna MON
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres RZI Szczecin, ul. Narutowicza 17b, 70-240 Szczecin, budynek 22, Kancelaria pok. 4
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu pożarniczego dla wojskowych straży pożarnych.
Numer referencyjny 21/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pożarniczego dla wojskowych straży pożarnych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: część I - zakup sprzętu pożarniczego dla wojskowych straży pożarnych; część II - zakup przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka; 3. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w „Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Techniczna załącznik nr 9.1 do SIWZ – dla części I zamówienia oraz załącznik nr 9.2 do SIWZ – dla części II zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem i wniesieniem na koszt Wykonawcy do pomieszczeń magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn czynny od godz. 8:00 do godz. 13:00 w dni powszednie. Odległość z miejsc rozładunku do miejsc docelowych w magazynach do 30,00 m. W miejscach dostaw nie występują rampy do rozładunku samochodów. Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę. UWAGA Nie zastosowanie się do powyższych zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę. 5. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej – Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. Brak właściwego oznaczenia spowoduje odrzucenie dostawy. 6. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu (część B, C, D) do Zamawiającego na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez Zamawiającego po rozpatrzeniu karty wyrobu. Wykonawca musi być czynnym uczestnikiem systemu GS1. Dodatkowe informacje w/w zakresie dostępne są u organizatora systemu GS1 w Polsce- Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 291211,17
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) posiada zdolność techniczną, to jest wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował: a) na część I zamówienia – minimum 1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie sprzętu pożarniczego o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto; b) na część II zamówienia – minimum 1 (jedno) zamówienia polegające na dostawie przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: • wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. • Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w punkcie wyżej, została wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający po dokonaniu oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentu potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia z powodów określonych w sekcji III.2.2) niniejszego ogłoszenia, tj.: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw, określonych w sekcji III.1.3) pkt 1) lit a) i b) niniejszego ogłoszenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; (według tabeli stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ – załączyć osobno dla każdej części: I, II). Ww. wykaz należy złożyć w oryginale. Dowody i inne dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Celem potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym w Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 9.1÷9.2 do SIWZ, Zamawiający żąda: 1) aktualnych świadectw dopuszczenia do użytkowania zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.) w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochrony zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania na sprzęt wymieniony: a) w części I zamówienia Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 9.1 do SIWZ poz. 7, 11, 12, 14, 18, 21, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 31. b) w części II zamówienia Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 9.2 do SIWZ poz. 1, 2, 3, 5, 6. 2) deklaracji zgodności CE na sprzęt wymieniony: a) w części I zamówienia Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 9.1 do SIWZ poz. 12. b) w części II zamówienia Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 9.2 do SIWZ poz. 2, 3, 5, 6.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz cenowy dla każdej części zamówienia osobno. 2) Oświadczenie o posiadaniu aktualnych świadectw dopuszczenia, deklaracji CE zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ 3) Oświadczenie o podatku VAT – jeśli dotyczy zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór załącznik nr 10 do SIWZ). 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN dla całości zamówienia, w tym: dla części I zamówienia: 4 500,00 PLN, dla części II zamówienia: 3 500,00 PLN.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umowy będącej załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV 4 4 data 2018-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Opis kryteriów, ich znaczenie i sposób oceny ofert. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najkorzystniejszy bilans punktów zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Dla I i II części zamówienia: Kryterium: cena znaczenie: 60 % - 60 pkt 2. Kryterium: rękojmia znaczenie: 20 % - 20 pkt 3. Kryterium: wysokość kary umownej znaczenie: 20 % - 20 pkt 1) kryterium „cena”: Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „cena” zostanie określona wg wzoru: Pc = X/Y x 60 Pc – liczba punktów przyznanych za kryterium „cena” X – cena najniższa wśród badanych ofert (zł) Y – cena badanej oferty (zł) Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez wykonawcę: 60 pkt. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. 2) kryterium „rękojmia”: Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „rękojmia” zostanie określona wg wzoru: Pr = X/Y x 20 Pr – obliczone punkty za kryterium przedłużenie terminu rękojmi X – przedłużenie terminu rękojmi w badanej ofercie (w miesiącach) Y – maksymalne przedłużenie terminu rękojmi wynosi (w miesiącach) Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 20 pkt. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca, który nie zaoferuje przedłużenia terminu rękojmi wykonania zamówienia otrzyma 0 pkt. W przypadku podania terminu rękojmi większego niż 24 miesiące do obliczeń zostanie przyjęte 24 miesiące. Warunki brzegowe: - Maksymalne przedłużenie okresu rękojmi wynosi 24 miesiące. - Rękojmia nie może być krótsza niż 24 miesiące. 3) kryterium „wysokość kary umownej w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie rękojmi” Pw - Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „wysokość kary umownej w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie rękojmi” zostanie określona wg następującej punktacji: a) Jeżeli Wykonawca zaoferuje karę umowną za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie rękojmi w wysokości 0,2 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto za każdy dzień opóźnienia otrzyma 0 pkt b) Jeżeli Wykonawca zaoferuje karę umowną za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie rękojmi w wysokości 0,3 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto za każdy dzień opóźnienia otrzyma 5 pkt c) Jeżeli Wykonawca zaoferuje karę umowną za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie rękojmi w wysokości 0,4 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto za każdy dzień opóźnienia otrzyma 10 pkt d) Jeżeli Wykonawca zaoferuje karę umowną za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie rękojmi w wysokości 0,5 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto za każdy dzień opóźnienia otrzyma 15 pkt e) Jeżeli Wykonawca zaoferuje karę umowną za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie rękojmi w wysokości 0,6 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto za każdy dzień opóźnienia otrzyma 20 pkt W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni żadnej opcji lub wypełni więcej niż jedną opcję w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuję minimalną karę w wysokości 0,2% wynagrodzenia ryczałtowego brutto. Wykonawca otrzyma wówczas 0 pkt w tym kryterium. Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 20 pkt. Zamawiający oceni spełnienie powyższych kryteriów na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym – załącznika nr 1 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana dla każdej części zamówienia oddzielnie. Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny, kryterium rękojmia, kryterium wysokość kary umownej w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie rękojmi wg następującego wzoru: Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty cena) + Pr (Punkty rękojmia) + Pw (Punkty wysokość kary umownej w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie rękojmi) 2. Wykonawca ma obowiązek przestrzegania zakazu używania BSP – aparatów latających, aparatów jeżdżących oraz pływających na terenach kompleksów wojskowych przez własnych pracowników, jak również podwykonawców pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu pożarniczego dla wojskowych straży pożarnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 161608,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części I zamówienia w wysokości 4 500,00 PLN
Zalacznik krotki opis 1. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w „Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Techniczna załącznik nr 9.1 do SIWZ – dla części I zamówienia. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem i wniesieniem na koszt Wykonawcy do pomieszczeń magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn czynny od godz. 8:00 do godz. 13:00 w dni powszednie. Odległość z miejsc rozładunku do miejsc docelowych w magazynach do 30,00 m. W miejscach dostaw nie występują rampy do rozładunku samochodów. Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę. UWAGA Nie zastosowanie się do powyższych zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę. 3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej – Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. Brak właściwego oznaczenia spowoduje odrzucenie dostawy. 4. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu (część B, C, D) do Zamawiającego na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez Zamawiającego po rozpatrzeniu karty wyrobu. Wykonawca musi być czynnym uczestnikiem systemu GS1. Dodatkowe informacje w/w zakresie dostępne są u organizatora systemu GS1 w Polsce- Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 129602,67
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części II zamówienia w wysokości 3 500,00 PLN
Zalacznik krotki opis 1. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w „Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Techniczna załącznik nr 9.2 do SIWZ – dla części II zamówienia. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem i wniesieniem na koszt Wykonawcy do pomieszczeń magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn czynny od godz. 8:00 do godz. 13:00 w dni powszednie. Odległość z miejsc rozładunku do miejsc docelowych w magazynach do 30,00 m. W miejscach dostaw nie występują rampy do rozładunku samochodów. Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę. UWAGA Nie zastosowanie się do powyższych zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę. 3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej – Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. Brak właściwego oznaczenia spowoduje odrzucenie dostawy. 4. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu (część B, C, D) do Zamawiającego na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez Zamawiającego po rozpatrzeniu karty wyrobu. Wykonawca musi być czynnym uczestnikiem systemu GS1. Dodatkowe informacje w/w zakresie dostępne są u organizatora systemu GS1 w Polsce- Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.
  

Criterion

Kryteria Wysokosć kary umownej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Rękojmia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)