Dostawa i montaż wyposażenia pracowni Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Trzebnicy

Data publikacji 2018-04-25
Data zakończenia 2018-05-04 00:00:00
Instytucja Powiat Trzebnicki
Miejscowość Trzebnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550122-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391000003, 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia sal szkolnych w podziale na następujące zadania:
1) ZADANIE I – Dostawa i montaż mebli
2) ZADANIE II – Dostawa i montaż sprzętu komputerowego
3) ZADANIE III – Dostawa pomocy dydaktycznych
2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących zadań:
1) ZADANIE I – Dostawa i montaż mebli, w tym m.in.:
a) zestawy do pracowni przedmiotowych,
b) szafy,
c) biurka, stoliki uczniowskie i krzesła.
2) ZADANIE II – Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, w tym m.in.:
a) komputery stacjonarne wraz z oprogramowaniem,
b) monitory,
c) tablice interaktywne,
d) projektory multimedialne.
3) ZADANIE III – Dostawa pomocy dydaktycznych, w tym m.in.:
a) wyposażenie pracowni chemicznej tj. zestawy do doświadczeń,
b) wyposażenie pracowni biologicznej tj. szkła laboratoryjne, mikroskopy, preparaty tkankowe i inne wykorzystywane do nauki biologii,
c) wyposażenie pracowni fizycznej tj. zestawy do doświadczeń,
d) wyposażenie pracowni matematycznej tj. wizualizer, przyrządy tablicowe, zestawy brył, foliogramy, kalkulatory, programy do tablic interaktywnych, tablice i inne,
e) wyposażenie pracowni językowych tj. słowniki, tablice, plansze, programy do tablic interaktywnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostawy określają:
1) opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Adres dostawy:
Powiatowy Zespół Szkół nr 1
ul. Wojska Polskiego 17
55-100 Trzebnica
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wad wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich
i europejskich norm, potwierdzającymi możliwość stosowania go w placówkach edukacyjnych.
6. Wszystkie użyte w opisie technicznym wyposażenia nazwy i typy materiałów nie są dla Wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy określający standard i jakość wykonania. W przypadku użytych w opisie nazw Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów i urządzeń równoważnych tj. takich, które mają takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż wykazane w opisie technicznym wyposażenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6d55221-4671-4779-b926-af78fd7f5e91
Biuletyn 550122-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Trzebnicki
Regon 931934785
Zamawiajacy adres ulica ul. Ks. Dz. W. Bochenka
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Trzebnica
Zamawiajacy kod pocztowy 55-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713879501
Zamawiajacy fax +48713120111
Zamawiajacy email i.lapucha@powiat.trzebnica.pl
Adres strony url www.bip.powiat.trzebnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu nr RPDS.07.01.02-02-0027/16 pn. „Dostosowanie infrastruktury Powiatowego Gimnazjum Sportowo-Językowego w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Trzebnicy do wymogów nowoczesnej, bezpiecznej i przyjaznej dla osób niepełnosprawnych i środowiska edukacji” w ramach Osi Priorytetowej nr 7 „Infrastruktura edukacyjna”, Działania nr 7.1 „Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną”, Poddziałania nr 7.1.2 „Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT WrOF” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.trzebnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.trzebnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Ks.Dz.W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica - Biuro Podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia pracowni Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Trzebnicy
Numer referencyjny IiPF.272.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia sal szkolnych w podziale na następujące zadania: 1) ZADANIE I – Dostawa i montaż mebli 2) ZADANIE II – Dostawa i montaż sprzętu komputerowego 3) ZADANIE III – Dostawa pomocy dydaktycznych 2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących zadań: 1) ZADANIE I – Dostawa i montaż mebli, w tym m.in.: a) zestawy do pracowni przedmiotowych, b) szafy, c) biurka, stoliki uczniowskie i krzesła. 2) ZADANIE II – Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, w tym m.in.: a) komputery stacjonarne wraz z oprogramowaniem, b) monitory, c) tablice interaktywne, d) projektory multimedialne. 3) ZADANIE III – Dostawa pomocy dydaktycznych, w tym m.in.: a) wyposażenie pracowni chemicznej tj. zestawy do doświadczeń, b) wyposażenie pracowni biologicznej tj. szkła laboratoryjne, mikroskopy, preparaty tkankowe i inne wykorzystywane do nauki biologii, c) wyposażenie pracowni fizycznej tj. zestawy do doświadczeń, d) wyposażenie pracowni matematycznej tj. wizualizer, przyrządy tablicowe, zestawy brył, foliogramy, kalkulatory, programy do tablic interaktywnych, tablice i inne, e) wyposażenie pracowni językowych tj. słowniki, tablice, plansze, programy do tablic interaktywnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostawy określają: 1) opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Adres dostawy: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 ul. Wojska Polskiego 17 55-100 Trzebnica 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wad wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm, potwierdzającymi możliwość stosowania go w placówkach edukacyjnych. 6. Wszystkie użyte w opisie technicznym wyposażenia nazwy i typy materiałów nie są dla Wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy określający standard i jakość wykonania. W przypadku użytych w opisie nazw Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów i urządzeń równoważnych tj. takich, które mają takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż wykazane w opisie technicznym wyposażenia.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-08-24T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy pzp (Formularz nr 3).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: a) w zakresie ZADANIA I - minimum 100 000,00 zł; b) w zakresie ZADANIA II – minimum 50 000,00 zł; c) w zakresie ZADANIA III - minimum 50 000,00 zł; UWAGA: W przypadku składania oferty na dwa lub trzy zadania, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na: - w zakresie ZADANIA I – dostawie mebli szkolnych wartości minimum 100 000,00 zł brutto; - w zakresie ZADANIA II – dostawie sprzętu komputerowego do szkół wartości minimum 50 000,00 zł brutto; - w zakresie ZADANIA III – dostawie pomocy dydaktycznych do szkół wartości minimum 50 000,00 zł brutto;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24. ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg. formularza nr 5) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę; a) w zakresie ZADANIA I - minimum 100 000,00 zł; b) w zakresie ZADANIA II – minimum 50 000,00 zł; c) w zakresie ZADANIA III - minimum 50 000,00 zł; UWAGA: Zgodnie z najnowszym orzeczeniem KIO w tym zakresie oraz opinią prawną opublikowaną przez Urząd Zamówień Publicznych, przedłożona na wezwanie Zamawiającego polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia powinna być aktualna na dzień złożenia polisy i mieć charakter ciągły tj.: potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu); formularz ofertowy – wg. formularza nr 1; formularz cenowy – wg. formularza nr 6; informacja o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego – wg. formularza nr 7; pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) ZADANIE I – 4 000,00 zł 2) ZADANIE II – 2 000,00 zł 3) ZADANIE III – 1 500,00 zł 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy zapłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 40 9591 0004 2001 0000 4196 0003. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostanie termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, Wydział Finansowy pok. 25, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 7. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia do umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczność powodującą zmianę terminu Zamawiający uzna: a) wystąpienie siły wyższej nie dającej się przewidzieć, na które Strony umowy nie mają i nie mogły mieć wpływu np. klęski żywiołowe, katastrofy, nagłe załamania warunków atmosferycznych, strajki, ataki terrorystyczne i inne; b) wystąpienie przestojów lub opóźnień w realizacji przedmiotu umowy wywołanymi prowadzonymi pracami budowlanymi przez inne podmioty lub przyczynami niezależnymi od strony umowy bądź zależnymi wyłącznie od Zamawiającego i/lub Zarządcy obiektu; W opisanych wyżej przypadkach strony mogą wydłużyć termin wykonywania umowy o ilość dni, przez jaką trwały opisane okoliczności. 2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia, w tym w zakresie zmian technologicznych, w szczególności ze względu na: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; UWAGA: Zmiany opisane w pkt 2) lit. a) powyżej mogą być podstawą zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy wyłącznie w przypadku, w którym Wykonawca udowodni, iż ceny materiałów lub urządzeń zastępujących wycofane z produkcji lub rynku są wyższe od proponowanych w ofercie, jednakże zwyżka cen a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy nie może przekroczyć 10% ceny jednostkowej materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie Wykonawcy. 3) zmian podmiotowych, obejmujących: a) zmianę podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego - dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; b) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ nie zmieniających przedmiotu umowy i niepowodujących zwiększenia wynagrodzenia; c) zmianę podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy pzp, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu; 4) zmiany wartości umowy w przypadku: a) zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy pzp: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); 2) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami.
IV 4 4 data 2018-05-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE I – Dostawa i montaż mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. ZADANIE I – Dostawa i montaż mebli, w tym m.in.: a) zestawy do pracowni przedmiotowych, b) szafy, c) biurka, stoliki uczniowskie i krzesła 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostawy określają: 1) opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Adres dostawy: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 ul. Wojska Polskiego 17 55-100 Trzebnica 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wad wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm, potwierdzającymi możliwość stosowania go w placówkach edukacyjnych. 5. Wszystkie użyte w opisie technicznym wyposażenia nazwy i typy materiałów nie są dla Wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy określający standard i jakość wykonania. W przypadku użytych w opisie nazw Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów i urządzeń równoważnych tj. takich, które mają takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż wykazane w opisie technicznym wyposażenia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE II – Dostawa i montaż sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. ZADANIE II – Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, w tym m.in.: a) komputery stacjonarne wraz z oprogramowaniem, b) monitory, c) tablice interaktywne, d) projektory multimedialne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostawy określają: 1) opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Adres dostawy: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 ul. Wojska Polskiego 17 55-100 Trzebnica 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wad wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm, potwierdzającymi możliwość stosowania go w placówkach edukacyjnych. 5. Wszystkie użyte w opisie technicznym wyposażenia nazwy i typy materiałów nie są dla Wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy określający standard i jakość wykonania. W przypadku użytych w opisie nazw Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów i urządzeń równoważnych tj. takich, które mają takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż wykazane w opisie technicznym wyposażenia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE III – Dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. ZADANIE III – Dostawa pomocy dydaktycznych, w tym m.in.: a) wyposażenie pracowni chemicznej tj. zestawy do doświadczeń, b) wyposażenie pracowni biologicznej tj. szkła laboratoryjne, mikroskopy, preparaty tkankowe i inne wykorzystywane do nauki biologii, c) wyposażenie pracowni fizycznej tj. zestawy do doświadczeń, d) wyposażenie pracowni matematycznej tj. wizualizer, przyrządy tablicowe, zestawy brył, foliogramy, kalkulatory, programy do tablic interaktywnych, tablice i inne, e) wyposażenie pracowni językowych tj. słowniki, tablice, plansze, programy do tablic interaktywnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostawy określają: 1) opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Adres dostawy: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 ul. Wojska Polskiego 17 55-100 Trzebnica 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wad wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm, potwierdzającymi możliwość stosowania go w placówkach edukacyjnych. 5. Wszystkie użyte w opisie technicznym wyposażenia nazwy i typy materiałów nie są dla Wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy określający standard i jakość wykonania. W przypadku użytych w opisie nazw Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów i urządzeń równoważnych tj. takich, które mają takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż wykazane w opisie technicznym wyposażenia.
  

Criterion

Kryteria czas reakcji w przypadku usterki
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)