GuidZP400 |
576afdee-0e46-4bb6-a2fb-116c7792a5f2
|
Biuletyn |
549515-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
|
Regon |
605013400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleje Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 773 333
|
Zamawiajacy fax |
846 386 669
|
Zamawiajacy email |
zampupl@szpital.zam.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.zam.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.zam.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.zam.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, kancelaria Szpitala - pokój nr 248
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tac termoizolacyjnych, naczyń, sztućców, regałów do składowania i transportu tac oraz wózków podgrzewczych do talerzy
|
Numer referencyjny |
AG.ZP 3320.32.18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa tac termoizolacyjnych, naczyń, sztućców, regałów do składowania i transportu tac oraz wózków podgrzewczych do talerzy: Zadanie 1 - tace termoizolacyjne - 250 kompletów (podstaw + przykrywa); Zadanie 2 - regał do składowania i transportu tac - 4 sztuki; Zadanie 3 - talerze i salaterki (kompatybilne z tacą z zadania 1): talerz płytki niedzielony - 400 sztuk, salaterka - 400 sztuk, salaterka 450 sztuk; Zadanie 4 - kubek plastikowy z przykrywką w komplecie - 500 sztuk; Zadanie 5 - kubek plastikowy - 500 sztuk; Zadanie 6 - przykrywka do kubka - 500 sztuk; Zadanie 7 - sztućce: nóż stołowy - 500 sztuk, łyżka stołowa - 300 sztuk, widelec stołowy - 300 sztuk; Zadanie 8 - wózek podgrzewczy do talerzy - 2 sztuki.
|
Cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1składa dokument , wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkani lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa pkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wzorniki oferowanego przedmiotu zamówienia – w zadaniu 1, 3, 4, 5, 6, 7 Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania w wyznaczonym przez siebie terminie (nie krótszym niż 5 dni – art. 26 ust. 2 PZP) wzorników oferowanego przedmiotu zamówienia – po jednej sztuce każdego asortymentu.
2.Karty katalogowe oferowanego przedmiotu zamówienia zawierające jego charakterystykę odnoszącą się do parametrów określonych w SIWZ w części opis przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich zadań.
3. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia opisany w zadaniach 1, 3, 4, 5, 6, 7 jest dopuszczony:
- do kontaktu z żywnością,
- do mycia w zmywarkach gastronomicznych z użyciem profesjonalnych środków chemicznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz „Oferta Wykonawcy” (sporządzony według załączonego wzoru integralnej części SIWZ).
2. Oferta cenowa sporządzona dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia str. 11 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nich mowa. Formularze „Oferta cenowa” są integralną częścią SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewidywane zmiany umowy są określone w §9 wzoru umowy integralnej części SIWZ. § 9.
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą wprowadzane do umowy stosownym aneksem (z wyłączeniem przypadku obniżenia cen na przedmiot umowy).
2. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w umowie, sytuacji gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie oraz za wyjątkiem innych przypadków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
3. Kupujący dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach:
a/ w przypadku zmiany danych stron,
b/ w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany,
c/ w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy na nowy wyrób o tych samych bądź lepszych parametrach w cenie jednostkowej (brutto) zaoferowanej w ofercie,
d/ w przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym, wydłużenie jej obowiązywania maksymalnie do 3 (trzech) miesięcy licząc od daty zakończenia jej obowiązywania,
e/ w przypadku zmiany oznaczeń katalogowych.
|
IV 4 4 data |
2018-05-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 - tace termoizolacyjne - 250 kompletów (podstawa + przykrywa)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Taca termoizolacyjna z pokrywą na część podstawy bez nakrycia kubka i miski na zupę. Przeznaczona do transportu posiłków z Kuchni Centralnej Szpitala do poszczególnych oddziałów.
Wymiary (wraz z pokrywą):
- długość – 53 cm (+1cm)
- szerokość – 37 cm (+1,5 cm)
- wysokość – 10,5 cm (+1,5 cm)
Taca wykonana z tworzywa sztucznego (odpornego polipropylenu, wypełniona pianką poliuretanową pozbawioną freonu) złożona z dwóch części: podstawy i pokrywy. Taca musi posiadać bardzo wysokie właściwości termoizolacyjne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 - regał do składowania i transportu tac - 4 sztuki;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
- regał przeznaczony do składowania tac z zadania 1 – tace termoizolacyjne,
- wykonany ze stali nierdzewnej,
- jezdny – cztery kółka w tym dwa z blokadą, bieżnik wykonany z niebrudzącego tworzywa,
- pojemność regału – min. 70 – 80 sztuk podstaw tac.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3 - talerze i salaterki (kompatybilne z tacą z zadania 1)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Talerz płytki niedzielony – 400 sztuk
- wykonany ze szkła barwionego hartowanego,
- wymiary krawędzi zewnętrznej górnej - ø od 240 mm do 285 mm,
- kolor biały,
2) salaterka (rawierka) – 400 sztuk
- wykonana ze szkła barwionego hartowanego
- wymiary 115 x 85 mm,
- pojemność 200 ml – 220 ml,
- kolor biały,
3) salaterka (rawierka) – 450 sztuk
- wykonana ze szkła barwionego hartowanego
- wymiary 175 x 113 mm,
- pojemność 480 – 500 ml,
- kolor biały.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4 - kubek plastikowy z przykrywką w komplecie - 500 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
- wykonany z polipropylenu lub polietylenu,
- posiadający uchwyt (ucho) umożliwiający łatwe utrzymanie w dłoni,
- wymiary:
a) średnica (kubek + przykrywka) 12,5 cm,
b) wysokość – 8 cm,
c) pojemność od 0,5 do 0,55 litra
- przystosowany do stosowania w zakresie temperatur od -20ºC do +100ºC,
- kolor dowolny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5 - kubek plastikowy - 500 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
- pojemność 350 ml,
- posiadający uchwyt (ucho) umożliwiający łatwe utrzymanie w dłoni,
- wymiary:
a) średnica górna wewnętrzna 75mm,
b) wysokość 9 - 9,5 cm,
- przystosowany do stosowania w zakresie temperatur od -20ºC do +90ºC,
- kolor dowolny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6 - przykrywka do kubka - 500 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
- kompatybilna z kubkiem z zadania 5,
- wykonana z tworzywa posiadającego dopuszczenie do kontaktu z żywnością,
- wymiary:
a) zewnętrzny – 95 mm,
b) wewnętrzny – 73 mm.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7 - sztućce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) nóż stołowy – 500 sztuk
- wykonany ze stali nierdzewnej,
- niegrawerowany,
2) łyżka stołowa – 300 sztuk
- wykonana ze stali nierdzewnej
- niegrawerowana,
3) widelec stołowy – 300 sztuk
- wykonany ze stali nierdzewnej,
- niegrawerowany.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 8 - wózek podgrzewczy do talerzy - 2 sztuki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Urządzenie przeznaczone do podgrzewania, transportu i wydawania talerzy.
2. Konstrukcja wykonana z blach nierdzewnych.
3. Wyrób wyposażony w 4 (cztery) zestawy kołowe z tworzywa sztucznego o średnicy 125 mm w tym 2 (dwa) z hamulcem.
4. Min. 4 (cztery) odbojnice zabezpieczające urządzenie przed uszkodzeniem.
5. Zakres regulacji temperatury w komorze od +30ºC do +90ºC.
6. Ilość talerzy: 2 x 50 sztuk.
7. Wyrób dostosowany do talerzy o średnicach: od 240 do 320mm.
8. Zasilanie 230V/50Hz.
9. Moc 1600W.
10. Wyjmowane wkłady.
11. Grzanie statyczne.
12. Obudowa izolowana termicznie.
13. Pokrywa wykonana z poliwęglanu.
|
| |