Dostawa tac termoizolacyjnych, naczyń, sztućców, regałów do składowania i transportu tac oraz wózków podgrzewczych do talerzy

Data publikacji 2018-04-25
Data zakończenia 2018-05-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549515-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa tac termoizolacyjnych, naczyń, sztućców, regałów do składowania i transportu tac oraz wózków podgrzewczych do talerzy: Zadanie 1 - tace termoizolacyjne - 250 kompletów (podstaw + przykrywa); Zadanie 2 - regał do składowania i transportu tac - 4 sztuki; Zadanie 3 - talerze i salaterki (kompatybilne z tacą z zadania 1): talerz płytki niedzielony - 400 sztuk, salaterka - 400 sztuk, salaterka 450 sztuk; Zadanie 4 - kubek plastikowy z przykrywką w komplecie - 500 sztuk; Zadanie 5 - kubek plastikowy - 500 sztuk; Zadanie 6 - przykrywka do kubka - 500 sztuk; Zadanie 7 - sztućce: nóż stołowy - 500 sztuk, łyżka stołowa - 300 sztuk, widelec stołowy - 300 sztuk; Zadanie 8 - wózek podgrzewczy do talerzy - 2 sztuki.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 576afdee-0e46-4bb6-a2fb-116c7792a5f2
Biuletyn 549515-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Regon 605013400000
Zamawiajacy adres ulica Aleje Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 773 333
Zamawiajacy fax 846 386 669
Zamawiajacy email zampupl@szpital.zam.pl
Adres strony url www.szpital.zam.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.zam.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.zam.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, kancelaria Szpitala - pokój nr 248
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tac termoizolacyjnych, naczyń, sztućców, regałów do składowania i transportu tac oraz wózków podgrzewczych do talerzy
Numer referencyjny AG.ZP 3320.32.18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa tac termoizolacyjnych, naczyń, sztućców, regałów do składowania i transportu tac oraz wózków podgrzewczych do talerzy: Zadanie 1 - tace termoizolacyjne - 250 kompletów (podstaw + przykrywa); Zadanie 2 - regał do składowania i transportu tac - 4 sztuki; Zadanie 3 - talerze i salaterki (kompatybilne z tacą z zadania 1): talerz płytki niedzielony - 400 sztuk, salaterka - 400 sztuk, salaterka 450 sztuk; Zadanie 4 - kubek plastikowy z przykrywką w komplecie - 500 sztuk; Zadanie 5 - kubek plastikowy - 500 sztuk; Zadanie 6 - przykrywka do kubka - 500 sztuk; Zadanie 7 - sztućce: nóż stołowy - 500 sztuk, łyżka stołowa - 300 sztuk, widelec stołowy - 300 sztuk; Zadanie 8 - wózek podgrzewczy do talerzy - 2 sztuki.
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1składa dokument , wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkani lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa pkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wzorniki oferowanego przedmiotu zamówienia – w zadaniu 1, 3, 4, 5, 6, 7 Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania w wyznaczonym przez siebie terminie (nie krótszym niż 5 dni – art. 26 ust. 2 PZP) wzorników oferowanego przedmiotu zamówienia – po jednej sztuce każdego asortymentu. 2.Karty katalogowe oferowanego przedmiotu zamówienia zawierające jego charakterystykę odnoszącą się do parametrów określonych w SIWZ w części opis przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich zadań. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia opisany w zadaniach 1, 3, 4, 5, 6, 7 jest dopuszczony: - do kontaktu z żywnością, - do mycia w zmywarkach gastronomicznych z użyciem profesjonalnych środków chemicznych.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz „Oferta Wykonawcy” (sporządzony według załączonego wzoru integralnej części SIWZ). 2. Oferta cenowa sporządzona dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia str. 11 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nich mowa. Formularze „Oferta cenowa” są integralną częścią SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewidywane zmiany umowy są określone w §9 wzoru umowy integralnej części SIWZ. § 9. 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą wprowadzane do umowy stosownym aneksem (z wyłączeniem przypadku obniżenia cen na przedmiot umowy). 2. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w umowie, sytuacji gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie oraz za wyjątkiem innych przypadków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 3. Kupujący dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: a/ w przypadku zmiany danych stron, b/ w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany, c/ w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy na nowy wyrób o tych samych bądź lepszych parametrach w cenie jednostkowej (brutto) zaoferowanej w ofercie, d/ w przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym, wydłużenie jej obowiązywania maksymalnie do 3 (trzech) miesięcy licząc od daty zakończenia jej obowiązywania, e/ w przypadku zmiany oznaczeń katalogowych.
IV 4 4 data 2018-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 - tace termoizolacyjne - 250 kompletów (podstawa + przykrywa)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Taca termoizolacyjna z pokrywą na część podstawy bez nakrycia kubka i miski na zupę. Przeznaczona do transportu posiłków z Kuchni Centralnej Szpitala do poszczególnych oddziałów. Wymiary (wraz z pokrywą): - długość – 53 cm (+1cm) - szerokość – 37 cm (+1,5 cm) - wysokość – 10,5 cm (+1,5 cm) Taca wykonana z tworzywa sztucznego (odpornego polipropylenu, wypełniona pianką poliuretanową pozbawioną freonu) złożona z dwóch części: podstawy i pokrywy. Taca musi posiadać bardzo wysokie właściwości termoizolacyjne.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - regał do składowania i transportu tac - 4 sztuki;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis - regał przeznaczony do składowania tac z zadania 1 – tace termoizolacyjne, - wykonany ze stali nierdzewnej, - jezdny – cztery kółka w tym dwa z blokadą, bieżnik wykonany z niebrudzącego tworzywa, - pojemność regału – min. 70 – 80 sztuk podstaw tac.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 - talerze i salaterki (kompatybilne z tacą z zadania 1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Talerz płytki niedzielony – 400 sztuk - wykonany ze szkła barwionego hartowanego, - wymiary krawędzi zewnętrznej górnej - ø od 240 mm do 285 mm, - kolor biały, 2) salaterka (rawierka) – 400 sztuk - wykonana ze szkła barwionego hartowanego - wymiary 115 x 85 mm, - pojemność 200 ml – 220 ml, - kolor biały, 3) salaterka (rawierka) – 450 sztuk - wykonana ze szkła barwionego hartowanego - wymiary 175 x 113 mm, - pojemność 480 – 500 ml, - kolor biały.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 - kubek plastikowy z przykrywką w komplecie - 500 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis - wykonany z polipropylenu lub polietylenu, - posiadający uchwyt (ucho) umożliwiający łatwe utrzymanie w dłoni, - wymiary: a) średnica (kubek + przykrywka) 12,5 cm, b) wysokość – 8 cm, c) pojemność od 0,5 do 0,55 litra - przystosowany do stosowania w zakresie temperatur od -20ºC do +100ºC, - kolor dowolny.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5 - kubek plastikowy - 500 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis - pojemność 350 ml, - posiadający uchwyt (ucho) umożliwiający łatwe utrzymanie w dłoni, - wymiary: a) średnica górna wewnętrzna 75mm, b) wysokość 9 - 9,5 cm, - przystosowany do stosowania w zakresie temperatur od -20ºC do +90ºC, - kolor dowolny.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6 - przykrywka do kubka - 500 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis - kompatybilna z kubkiem z zadania 5, - wykonana z tworzywa posiadającego dopuszczenie do kontaktu z żywnością, - wymiary: a) zewnętrzny – 95 mm, b) wewnętrzny – 73 mm.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7 - sztućce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) nóż stołowy – 500 sztuk - wykonany ze stali nierdzewnej, - niegrawerowany, 2) łyżka stołowa – 300 sztuk - wykonana ze stali nierdzewnej - niegrawerowana, 3) widelec stołowy – 300 sztuk - wykonany ze stali nierdzewnej, - niegrawerowany.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8 - wózek podgrzewczy do talerzy - 2 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Urządzenie przeznaczone do podgrzewania, transportu i wydawania talerzy. 2. Konstrukcja wykonana z blach nierdzewnych. 3. Wyrób wyposażony w 4 (cztery) zestawy kołowe z tworzywa sztucznego o średnicy 125 mm w tym 2 (dwa) z hamulcem. 4. Min. 4 (cztery) odbojnice zabezpieczające urządzenie przed uszkodzeniem. 5. Zakres regulacji temperatury w komorze od +30ºC do +90ºC. 6. Ilość talerzy: 2 x 50 sztuk. 7. Wyrób dostosowany do talerzy o średnicach: od 240 do 320mm. 8. Zasilanie 230V/50Hz. 9. Moc 1600W. 10. Wyjmowane wkłady. 11. Grzanie statyczne. 12. Obudowa izolowana termicznie. 13. Pokrywa wykonana z poliwęglanu.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)