GuidZP400 |
e5bd8e87-673f-47cc-b5ca-d8fcd841f1f6
|
Biuletyn |
551430-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Hematologii i Transfuzjologii
|
Regon |
28848400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Indiry Gandhi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02776
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 349 62 22
|
Zamawiajacy fax |
022 349 62 23
|
Zamawiajacy email |
zaopat@ihit.waw.pl
|
Adres strony url |
www.ihit.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ihit.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub listownie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Intytut Hematologii i Transfuzjologii, 02-776 Warszawa ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p.144A (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA JEDNORAZOWEJ ODZIEŻY, BIELIZNY I ZESTAWÓW OPERACYJNYCH, SPRZĘTU DO WYPOSAŻENIA APARATÓW ZNIECZULEŃ, DROBNEGO SPRZĘTU I OSTRZA DO STRZYGARKI, NUMER SPRAWY IHIT/20/2018
|
Numer referencyjny |
IHIT/P/20/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
Okreslenie przedmiotu |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE DOSTAWĘ JEDNORAZOWEJ ODZIEŻY, BIELIZNY I ZESTAWÓW OPERACYJNYCH, SPRZĘTU DO WYPOSAŻENIA APARATÓW ZNIECZULEŃ, DROBNEGO SPRZĘTU I OSTRZA DO STRZYGARKI, NUMER SPRAWY IHIT/20/2018
|
Cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie
z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do
SIWZ potwierdzającego, że oferowany asortyment stanowiący przedmiot zamówienia:
- jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych);
- posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski, to jest: deklarację zgodności (Declaration of Confirmity) z CE lub samo świadectwo CE;
- nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi.
2) Katalogi oferowanych produktów lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów określonych w Załączniku nr 1Ado SIWZ (specyfikacja asortymentowo- cenowa).
3) Karty danych technicznych – (zgodnie z wymaganiami zawartymi pod częściami w Załączniku Nr 1A do SIWZ Specyfikacja asortymentowo – cenowa).
Pozostałe wymagane dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A Specyfikacja asortymentowo –cenowa – jeżeli dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w oryginale.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zmiany umowy mogą być dokonane – pod rygorem nieważności- przy zastosowaniu art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnej. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art.140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp:
3.1.Zmiany numeru katalogowego produktu.
3.2.Zmiany sposobu konfekcjonowania – ogólna ilość przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż ilość wymagana przez Zamawiającego.
3.3.Zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów.
3.4.W sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt lub wycofany produkt dotychczasowy.
3.5.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że został wprowadzony udoskonalony produkt lub produkt dotychczasowy został wycofany i w takim przypadku może ulec wartość umowy.
3.6.W okresie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub samego Wykonawcę.
3.7.W przypadku zmiany w ustawie o podatku od towarów i usług VAT, które podwyższą lub obniżą cenę/y przedmiotu niniejszej umowy, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, zostanie stosownie obniżona lub podwyższona cena przedmiotu umowy oraz całkowita wartość przedmiotu umowy.
3.8.W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy pełnych ilości przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu jej obowiązywania. Ceny jednostkowe w tym okresie nie mogą ulec zmianie.
3.9.Zamawiający może do końca trwania umowy nie dokonać zakupu pełnych ilości przedmiotu umowy także w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy.
3.10.Zakup wg zasad określonych w ust. 3.9. nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego.
3.11.Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w danym zadaniu stanowiącym przedmiot niniejszej umowy, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego.
3.12. Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianych asortymentów w ramach wartości umowy obejmującej wartość całego asortymentu określonego w zadaniach stanowiących przedmiot niniejszej umowy, jeżeli umowa na kilka zadań zostanie podpisana z jednym wykonawcą.( Zamawiający zastosuje niniejszy zapis w przypadku podpisania umowy z jednym wykonawcą na kilka zadań).
4. Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2018-05-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1 - Fartuchy chirurgiczne, czepki i maski.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuchy chirurgiczne, czepki i maski.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2 - Serwety, akcesoria
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Serwety, akcesoria
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 3 - Zestawy do zabiegów chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do zabiegów chirurgicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 4 -Akcesoria do zabiegów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do zabiegów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 5 - Mata chłonna i worek sterylny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Mata chłonna i worek sterylny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 6 - Drobny sprzęt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 7- Jedno i wielorazowy sprzęt do wyposażenia aparatów znieczuleń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Jedno i wielorazowy sprzęt do wyposażenia aparatów znieczuleń
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 8 - Jednorazowa odzież i bielizna ochronna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowa odzież i bielizna ochronna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 9 - Ostrza do strzygarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141411-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Ostrza do strzygarki
|
| |