1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji.
2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak jednego asortyment z któregokolwiek załącznika spowoduje odrzucenie oferty.
Oferent przystępując do postępowania musi zaoferować pełen asortyment wykazany w Załączniku Nr 1.
UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z Załącznika Nr 1 w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów.
Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanego przedmiotu zamówienia w okresie realizacji zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb.
4. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu.
5. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy.
6. Oferent dostarcza przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Magazynu Głównego w Przychodni Specjalistycznej Centrum Diagnostyczne Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu.
7. Oferent dostarczy przedmiot zamówienia wraz z aktualnymi atestami lub innym dokumentem potwierdzający, że przedmiot zamówienia można stosować w służbie zdrowia.
8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
9. Realizacja zakupu asortymentu zawartego w SIWZ odbywać się będzie na podstawie częściowych zamówień składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej, telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną, określającego asortyment i jego wielkość. Bieżące zamówienia realizowane będą w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
10. Oferent zobowiązuje się użyczyć bezpłatnie na cały okres trwania umowy po 3 stacje dozujące dla środków czystości z pozycji 30, 31, 32 Załącznika Nr 1 do SIWZ (w sumie 9 stacji dozujących), które zostaną zainstalowane przez Dostawcę w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Hyżnem, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Dynowie, Zakładzie Opieki Długoterminowej i Paliacji w Błażowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
11. Oferent zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć wraz z ofertą pełne próbki asortymentu do pozycji: 16 (rolka papieru toaletowego), 35 (binda składanki ZZ), 45 (ścierka mikrofibry oryginalne opakowanie z etykietą producenta), 52 (rolka z oryginalną etykietą producenta) Załącznika Nr 1 do SIWZ na własny koszt, które podlegać będą ocenie jakościowej. Zamawiający próbki dla wskazanych pozycji Załącznika Nr 1 do SIWZ podda ocenie jakościowej, która stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (Rozdział XVI niniejszej SIWZ). Brak próbek dostarczonych wraz z ofertą nie podlega uzupełnieniu, a oferta nie podlega dalszej ocenie.
12. Zamawiający wezwie Oferenta, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie wskazanych dokumentów – stosownie do zapisów Rozdziału X niniejszej Specyfikacji: aktualne kopie niezbędnych atestów PZH, kart charakterystyki, kart parametrów technicznych, protokół z badań mikrobiologicznych, ulotek – ogólnodostępnych i wydanych przez producenta danego wyrobu.
13. Oświadczenia oraz wymagania jakościowe bezwzględnie wymagane:
1) Oświadczenie Oferenta, iż dostarczany przedmiot zamówienia posiada certyfikaty i atesty stosownie do oferowanych artykułów, materiałów, jeżeli takowe są wymagane. W przypadku, gdy atesty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Oferenta, iż atest lub certyfikat nie jest wymagany, z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej. Atesty i certyfikaty załączyć do zamówionego asortymentu.
|
GuidZP400 |
c5b5390e-e7fe-4dbd-b0ae-ac4b8b2d5d86
|
Biuletyn |
551167-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
|
Regon |
69068500600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fredry
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-005
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 509 047
|
Zamawiajacy fax |
178 538 394
|
Zamawiajacy email |
przetargi@zoz2.pl
|
Adres strony url |
www.zoz2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz2.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz2.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów; Budynek A, pok. nr 301 – Dział Informatyki, Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji.
2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak jednego asortyment z któregokolwiek załącznika spowoduje odrzucenie oferty.
Oferent przystępując do postępowania musi zaoferować pełen asortyment wykazany w Załączniku Nr 1.
UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z Załącznika Nr 1 w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów.
Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanego przedmiotu zamówienia w okresie realizacji zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb.
4. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu.
5. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy.
6. Oferent dostarcza przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Magazynu Głównego w Przychodni Specjalistycznej Centrum Diagnostyczne Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu.
7. Oferent dostarczy przedmiot zamówienia wraz z aktualnymi atestami lub innym dokumentem potwierdzający, że przedmiot zamówienia można stosować w służbie zdrowia.
8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
9. Realizacja zakupu asortymentu zawartego w SIWZ odbywać się będzie na podstawie częściowych zamówień składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej, telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną, określającego asortyment i jego wielkość. Bieżące zamówienia realizowane będą w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
10. Oferent zobowiązuje się użyczyć bezpłatnie na cały okres trwania umowy po 3 stacje dozujące dla środków czystości z pozycji 30, 31, 32 Załącznika Nr 1 do SIWZ (w sumie 9 stacji dozujących), które zostaną zainstalowane przez Dostawcę w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Hyżnem, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Dynowie, Zakładzie Opieki Długoterminowej i Paliacji w Błażowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
11. Oferent zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć wraz z ofertą pełne próbki asortymentu do pozycji: 16 (rolka papieru toaletowego), 35 (binda składanki ZZ), 45 (ścierka mikrofibry oryginalne opakowanie z etykietą producenta), 52 (rolka z oryginalną etykietą producenta) Załącznika Nr 1 do SIWZ na własny koszt, które podlegać będą ocenie jakościowej. Zamawiający próbki dla wskazanych pozycji Załącznika Nr 1 do SIWZ podda ocenie jakościowej, która stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (Rozdział XVI niniejszej SIWZ). Brak próbek dostarczonych wraz z ofertą nie podlega uzupełnieniu, a oferta nie podlega dalszej ocenie.
12. Zamawiający wezwie Oferenta, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie wskazanych dokumentów – stosownie do zapisów Rozdziału X niniejszej Specyfikacji: aktualne kopie niezbędnych atestów PZH, kart charakterystyki, kart parametrów technicznych, protokół z badań mikrobiologicznych, ulotek – ogólnodostępnych i wydanych przez producenta danego wyrobu.
13. Oświadczenia oraz wymagania jakościowe bezwzględnie wymagane:
1) Oświadczenie Oferenta, iż dostarczany przedmiot zamówienia posiada certyfikaty i atesty stosownie do oferowanych artykułów, materiałów, jeżeli takowe są wymagane. W przypadku, gdy atesty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Oferenta, iż atest lub certyfikat nie jest wymagany, z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej. Atesty i certyfikaty załączyć do zamówionego asortymentu.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w lit. a składane będą przez każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej.
UWAGA II: Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych (https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow):
„Zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
[…] Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazać zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznych”.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) aktualne kopie niezbędnych atestów PZH, kart charakterystyki, kart parametrów technicznych, protokół z badań mikrobiologicznych, ulotek – ogólnodostępnych i wydanych przez producenta danego wyrobu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy;
2) Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ;
3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy);
4) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - Załącznik do SIWZ;
5) Oświadczenie Oferenta, iż dostarczany przedmiot zamówienia posiada certyfikaty i atesty stosownie do oferowanych artykułów, materiałów, jeżeli takowe są wymagane. W przypadku, gdy atesty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Oferenta, iż atest lub certyfikat nie jest wymagany, z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej.
6) Oferent zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć wraz z ofertą pełne próbki asortymentu do pozycji: 16 (rolka papieru toaletowego), 35 (binda składanki ZZ), 45 (ścierka mikrofibry oryginalne opakowanie z etykietą producenta), 52 (rolka z oryginalną etykietą producenta) Załącznika Nr 1 do SIWZ na własny koszt, które podlegać będą ocenie jakościowej. Zamawiający próbki dla wskazanych pozycji Załącznika Nr 1 do SIWZ podda ocenie jakościowej, która stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (Rozdział XVI niniejszej SIWZ). Brak próbek dostarczonych wraz z ofertą nie podlega uzupełnieniu, a oferta nie podlega dalszej ocenie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. W przypadku zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0, 5 % wartości niezrealizowanej części zamówienia za każdy dzień zwłoki.
3. W przypadku trzykrotnego naruszenia istotnych warunków niniejszej umowy przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w każdym czasie. Powiadomienie odstąpienia od umowy przez Zamawiającego winno być na piśmie pod rygorem nieważności.
4. Za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto umowy.
5. W okresie obowiązywania umowy ceny mogą się zmieniać wyłącznie na skutek zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
W tym zakresie strony dopuszczają możliwość zmiany umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|