Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

Data publikacji 2018-04-26
Data zakończenia 2018-05-08 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551167-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji.
2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak jednego asortyment z któregokolwiek załącznika spowoduje odrzucenie oferty.
Oferent przystępując do postępowania musi zaoferować pełen asortyment wykazany w Załączniku Nr 1.

UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z Załącznika Nr 1 w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów.
Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanego przedmiotu zamówienia w okresie realizacji zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb.
4. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu.
5. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy.


6. Oferent dostarcza przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Magazynu Głównego w Przychodni Specjalistycznej Centrum Diagnostyczne Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu.
7. Oferent dostarczy przedmiot zamówienia wraz z aktualnymi atestami lub innym dokumentem potwierdzający, że przedmiot zamówienia można stosować w służbie zdrowia.
8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
9. Realizacja zakupu asortymentu zawartego w SIWZ odbywać się będzie na podstawie częściowych zamówień składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej, telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną, określającego asortyment i jego wielkość. Bieżące zamówienia realizowane będą w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
10. Oferent zobowiązuje się użyczyć bezpłatnie na cały okres trwania umowy po 3 stacje dozujące dla środków czystości z pozycji 30, 31, 32 Załącznika Nr 1 do SIWZ (w sumie 9 stacji dozujących), które zostaną zainstalowane przez Dostawcę w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Hyżnem, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Dynowie, Zakładzie Opieki Długoterminowej i Paliacji w Błażowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
11. Oferent zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć wraz z ofertą pełne próbki asortymentu do pozycji: 16 (rolka papieru toaletowego), 35 (binda składanki ZZ), 45 (ścierka mikrofibry oryginalne opakowanie z etykietą producenta), 52 (rolka z oryginalną etykietą producenta) Załącznika Nr 1 do SIWZ na własny koszt, które podlegać będą ocenie jakościowej. Zamawiający próbki dla wskazanych pozycji Załącznika Nr 1 do SIWZ podda ocenie jakościowej, która stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (Rozdział XVI niniejszej SIWZ). Brak próbek dostarczonych wraz z ofertą nie podlega uzupełnieniu, a oferta nie podlega dalszej ocenie.
12. Zamawiający wezwie Oferenta, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie wskazanych dokumentów – stosownie do zapisów Rozdziału X niniejszej Specyfikacji: aktualne kopie niezbędnych atestów PZH, kart charakterystyki, kart parametrów technicznych, protokół z badań mikrobiologicznych, ulotek – ogólnodostępnych i wydanych przez producenta danego wyrobu.
13. Oświadczenia oraz wymagania jakościowe bezwzględnie wymagane:
1) Oświadczenie Oferenta, iż dostarczany przedmiot zamówienia posiada certyfikaty i atesty stosownie do oferowanych artykułów, materiałów, jeżeli takowe są wymagane. W przypadku, gdy atesty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Oferenta, iż atest lub certyfikat nie jest wymagany, z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej. Atesty i certyfikaty załączyć do zamówionego asortymentu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5b5390e-e7fe-4dbd-b0ae-ac4b8b2d5d86
Biuletyn 551167-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
Regon 69068500600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fredry
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-005
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 509 047
Zamawiajacy fax 178 538 394
Zamawiajacy email przetargi@zoz2.pl
Adres strony url www.zoz2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz2.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz2.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów; Budynek A, pok. nr 301 – Dział Informatyki, Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji. 2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak jednego asortyment z któregokolwiek załącznika spowoduje odrzucenie oferty. Oferent przystępując do postępowania musi zaoferować pełen asortyment wykazany w Załączniku Nr 1. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z Załącznika Nr 1 w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanego przedmiotu zamówienia w okresie realizacji zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb. 4. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. 5. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy. 6. Oferent dostarcza przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Magazynu Głównego w Przychodni Specjalistycznej Centrum Diagnostyczne Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu. 7. Oferent dostarczy przedmiot zamówienia wraz z aktualnymi atestami lub innym dokumentem potwierdzający, że przedmiot zamówienia można stosować w służbie zdrowia. 8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 9. Realizacja zakupu asortymentu zawartego w SIWZ odbywać się będzie na podstawie częściowych zamówień składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej, telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną, określającego asortyment i jego wielkość. Bieżące zamówienia realizowane będą w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 10. Oferent zobowiązuje się użyczyć bezpłatnie na cały okres trwania umowy po 3 stacje dozujące dla środków czystości z pozycji 30, 31, 32 Załącznika Nr 1 do SIWZ (w sumie 9 stacji dozujących), które zostaną zainstalowane przez Dostawcę w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Hyżnem, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Dynowie, Zakładzie Opieki Długoterminowej i Paliacji w Błażowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 11. Oferent zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć wraz z ofertą pełne próbki asortymentu do pozycji: 16 (rolka papieru toaletowego), 35 (binda składanki ZZ), 45 (ścierka mikrofibry oryginalne opakowanie z etykietą producenta), 52 (rolka z oryginalną etykietą producenta) Załącznika Nr 1 do SIWZ na własny koszt, które podlegać będą ocenie jakościowej. Zamawiający próbki dla wskazanych pozycji Załącznika Nr 1 do SIWZ podda ocenie jakościowej, która stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (Rozdział XVI niniejszej SIWZ). Brak próbek dostarczonych wraz z ofertą nie podlega uzupełnieniu, a oferta nie podlega dalszej ocenie. 12. Zamawiający wezwie Oferenta, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie wskazanych dokumentów – stosownie do zapisów Rozdziału X niniejszej Specyfikacji: aktualne kopie niezbędnych atestów PZH, kart charakterystyki, kart parametrów technicznych, protokół z badań mikrobiologicznych, ulotek – ogólnodostępnych i wydanych przez producenta danego wyrobu. 13. Oświadczenia oraz wymagania jakościowe bezwzględnie wymagane: 1) Oświadczenie Oferenta, iż dostarczany przedmiot zamówienia posiada certyfikaty i atesty stosownie do oferowanych artykułów, materiałów, jeżeli takowe są wymagane. W przypadku, gdy atesty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Oferenta, iż atest lub certyfikat nie jest wymagany, z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej. Atesty i certyfikaty załączyć do zamówionego asortymentu.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w lit. a składane będą przez każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej. UWAGA II: Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych (https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow): „Zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). […] Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazać zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznych”.
Zakresie warunkow udzialu a) aktualne kopie niezbędnych atestów PZH, kart charakterystyki, kart parametrów technicznych, protokół z badań mikrobiologicznych, ulotek – ogólnodostępnych i wydanych przez producenta danego wyrobu.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy; 2) Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy); 4) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - Załącznik do SIWZ; 5) Oświadczenie Oferenta, iż dostarczany przedmiot zamówienia posiada certyfikaty i atesty stosownie do oferowanych artykułów, materiałów, jeżeli takowe są wymagane. W przypadku, gdy atesty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Oferenta, iż atest lub certyfikat nie jest wymagany, z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej. 6) Oferent zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć wraz z ofertą pełne próbki asortymentu do pozycji: 16 (rolka papieru toaletowego), 35 (binda składanki ZZ), 45 (ścierka mikrofibry oryginalne opakowanie z etykietą producenta), 52 (rolka z oryginalną etykietą producenta) Załącznika Nr 1 do SIWZ na własny koszt, które podlegać będą ocenie jakościowej. Zamawiający próbki dla wskazanych pozycji Załącznika Nr 1 do SIWZ podda ocenie jakościowej, która stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (Rozdział XVI niniejszej SIWZ). Brak próbek dostarczonych wraz z ofertą nie podlega uzupełnieniu, a oferta nie podlega dalszej ocenie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. W przypadku zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0, 5 % wartości niezrealizowanej części zamówienia za każdy dzień zwłoki. 3. W przypadku trzykrotnego naruszenia istotnych warunków niniejszej umowy przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w każdym czasie. Powiadomienie odstąpienia od umowy przez Zamawiającego winno być na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto umowy. 5. W okresie obowiązywania umowy ceny mogą się zmieniać wyłącznie na skutek zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. W tym zakresie strony dopuszczają możliwość zmiany umowy.
IV 4 4 data 2018-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Jakość asortymentu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)