GuidZP400 |
bae8323c-0e7d-443b-932e-e1c1a0149ab5
|
Biuletyn |
569378-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
|
Regon |
47165836000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wólczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
191
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-531
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 371 322,
|
Zamawiajacy fax |
426 371 322
|
Zamawiajacy email |
zampub@pirogow.pl,
|
Adres strony url |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych budynek główny I piętro SALA A – dawny Oddział Kardiologiczny, ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy rękawiczek jednorazowego użytku z podziałem na 9 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
|
Numer referencyjny |
ZP/38/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.2. Przedmiotem zamówienia są: dostawy rękawiczek jednorazowego użytku z podziałem na 9 pakietów wyszczególnione w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
1 Rękawice chirurgiczne syntetyczne
2 Rękawice chirurgiczne lateksowe
3 Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe do zabiegów o zwiększonym ryzyku uszkodzenia
4 Rękawice lateksowe, rękawice z winylu niesterylne
5 Rękawice nitrylowe niesterylne
6 Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe do zabiegów chirurgicznych ze zwiększonym ryzykiem skażenia
7 Rękawice foliowe niesterylne
8 Rękawice nitrylowe niesterylne
9 Rękawice do przygotowywania cytostatyków
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 10 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) i 3) PZP, tj.:
6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
6.3.1.1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.:
Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 t.j. z późn. zm.) – dotyczy pakietu 1 - 9,
Normą EN 455 (1, 2, 3, 4) – dotyczy pakietu 1 – 6, 8, 9 poz. 2
Normą EN 420 – dotyczy pakietu 1 – 5, 8, 9
Normą EN 374 – dotyczy pakietu 8
Normą EN 374 - 3 – dotyczy pakietu 6
normą EN 374 (1, 2, 3) – dotyczy pakietu 9
Normą EN 388 – dotyczy pakietu 1 - 3
Normą ASTM F-1671 – dotyczy pakietu 1, 2, 3, 5, 6, 8
Normą ASTM D 6978 – dotyczy pakietu 9 poz. 1
- wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona w pakiecie1 – 9 I może ww. oświadczenie złożyć w jednym egzemplarzu,
6.3.1.2. materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych, karty danych technicznych etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład zestawów, wymiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy pakietów 1 - 9
6.3.2. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP:
6.3.2.1. Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą.
6.4. Zgodnie z art. 24 aa PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.2. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.3. nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.4. zmiany numeru katalogowego produktu,
1.5. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości,
1.6. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|