GuidZP400 |
11344c8e-9e21-49be-87f6-d6c32a22b88d
|
Biuletyn |
582117-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
|
Regon |
630863147
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krysiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-825
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48618506200
|
Zamawiajacy fax |
+48618529806
|
Zamawiajacy email |
zampub@szoz.pl
|
Adres strony url |
www.szoz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szoz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szoz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matka i Dzieckiem Krysiewicza 7/8 61-825 Poznań Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Odnowienie i przedłużenie asysty technicznej na eksploatowane w SZOZnMiD w Poznaniu bazy danych firmy Oracle
|
Numer referencyjny |
ADZP-381-37/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
I. Przedmiotem zamówienia jest: Odnowienie i przedłużenie asysty technicznej na eksploatowane w SZOZnMiD w Poznaniu bazy danych firmy Oracle - Oracle Database Enterprise Edition i Oracle Real Application Clusters One Node (Kontrakt 15764799).
II. Usługa Asysty technicznej obejmuje w szczególności:
1. dostarczanie aktualizacji programów, poprawek, ostrzeżeń o zagrożeniach bezpieczeństwa i aktualizacji programów korygujących o znaczeniu krytycznym;
2. dostarczanie skryptów rozszerzających;
3. certyfikację dla nowych produktów/wersji produktów innych firm;
4. dostarczanie ważniejszych wersji produktów i technologii obejmujących ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawierających nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji;
5. całodobową obsługę zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni tygodnia;
6. elektroniczny stały dostęp do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych.
III. DEFINICJE POZIOMÓW WAŻNOŚCI ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH
Poziom ważności 1:
1) Programy systemu produkcyjnego Oracle Zamawiającego, objęte asystą techniczną, całkowicie przestały działać lub nastąpiły tak poważne zakłócenia w ich działaniu, że Zamawiający nie może normalnie kontynuować pracy.
2) Korzystanie z programów stało się niemożliwe. Działanie tych programów ma dla Zamawiającego znaczenie krytyczne i sytuacja wymaga natychmiastowej interwencji.
3) Zgłoszenie serwisowe o poziomie ważności 1 dotyczy jednej lub kilku z wymienionych poniżej sytuacji:
a) uszkodzenia danych;
b) niedostępności udokumentowanej funkcji kluczowej;
c) zawieszenia się systemu, powodującego niedopuszczalne lub nieprzewidywalne opóźnienia w udostępnianiu zasobów lub w reakcji systemu;
d) awarii systemu, powtarzającej się po próbie ponownego jego uruchomienia.
Poziom ważności 2:
Działanie systemu produkcyjnego ORACLE jest poważnie ograniczone. Ważne funkcje są niedostępne i nie znaleziono żadnej akceptowalnej metody obejścia problemu; korzystanie z systemu jest jednak nadal możliwe, choć w ograniczonym zakresie.
Poziom ważności 3:
Działanie systemu produkcyjnego ORACLE jest ograniczone w niewielkim stopniu. Efektem ograniczenia jest niedogodność, która może wymagać zastosowania metody obejścia problemu w celu dostania się do określonej funkcji systemu.
Poziom ważności 4 zgłoszonego problemu/czas:
Zamawiający prosi o informacje na temat oprogramowania, o jego rozszerzenie (enhancement) lub wyjaśnienie treści dokumentacji, ale nie ma żadnych zakłóceń w działaniu oprogramowania. System działa poprawnie. Problem nie ma negatywnego wpływu na jego działanie.
IV. Dla poszczególnych zgłoszeń serwisowych Wykonawca zobowiązuje się zachować czasy reakcji, określone wybranym wariantem wskazanym w ofercie,
V. Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe rozumiany jest jako okres od momentu wysłania zgłoszenia serwisowego, do momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia wraz z nadaniem identyfikatora zgłoszenia przez Wykonawcę
VI. Czas rozwiązania zgłoszenia serwisowego rozumiany jest jako okres od momentu wysłania zgłoszenia serwisowego, do momentu, gdy problem zostanie rozwiązany.
VII. Czas rozwiązania naprawy zgodny z obowiązującymi zasadami świadczenia usług asysty technicznej producenta baz danych, wskazanymi na stronie internetowej producenta oprogramowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Inf. dodatkowe do pkt. II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od daty zawarcia umowy do dnia 31.07.2021 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych - Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo.
W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych.
|
Wadium |
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
www.start.logintrade.net
|
Elementy aukcji elektronicznej |
W toku aukcji elektronicznej (dla każdego zamówienia) ocena ofert dokonana zostanie w oparciu o kryterium:
a) cena (brutto) (waga - 60%, maksymalna ilość punktów – 60) – podlega licytacji,
b) czas reakcji na zgłoszenia Zamawiającego (waga – 40%, maksymalna ilość punktów – 40) – nie podlega licytacji,
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
W toku aukcji elektronicznej na bieżąco przekazywana jest każdemu Wykonawcy informacja o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
|
Informaje przebiegu aukcji |
1. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. 2. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
|
Warunki do licytacji |
Minimalna wysokość postąpienia: 1 000,00 zł
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni spełniać następujące wymaganie techniczne:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9; dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11; dla Windows 8: Internet Explorer 11; dla Windows 10: Internet Explorer 11
b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci internet; obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax; włączona obsługa JavaScript; zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; zainstalowany Acrobat Reader; zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni posiadać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego wystawiony zgodnie z przepisami prawa, a także współpracujące z komputerem opisanym w w/w punkcie urządzenie umożliwiające złożenie takiego podpisu.
|
IV aukcja jednoetapowa |
1
|
IV aukcja jednoetapowa czas |
30 minut
|
Warunki zamkniecia aukcji |
1. Zamknięcie aukcji elektronicznej następuje:
a) w terminie określonym w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej;
b) jeżeli w ustalonym terminie nie zostaną zgłoszone nowe postąpienia;
c) po zakończeniu ostatniego, ustalonego etapu.
2. Zamawiający powiadomi zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych o wyborze najkorzystniejszej oferty.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z § 10 wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Naczelny Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matka w i Dzieckiem w Poznaniu, ul. Krysiewicza 7/8, 61 – 825 Poznań, e-mail: sekretariat@szoz.pl;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matka w i Dzieckiem w Poznaniu ul. Krysiewicza 7/8, 61 – 825 Poznań, e-mail: iod@szoz.pl ;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /Odnowienie i przedłużenie asysty technicznej na eksploatowane w SZOZnMiD w Poznaniu bazy danych firmy Oracle - ADZP-381-37/18 / prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|