dostawa mebli do Warsztatów Terapii Zajęciowej ul. Bałtycka 45 w Olsztynie

Data publikacji 2018-07-02
Data zakończenia 2018-07-12 00:00:00
Instytucja Gmina Olsztyn
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582045-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391100006, 391200009, 391300002, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli do budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej przy ul. Bałtyckiej 45 Olsztyn wraz z wniesieniem, zamontowaniem i zainstalowaniem w pomieszczeniu budynku.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:
1) Część I – siedziska i krzesła,
2) Część II – stoły i biurka,
3) Część III – meble biurowe,
4) Część IV – meble i wyposażenie kuchni, w tym meble robione na wymiar.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale III SIWZ oraz w załącznikach, które stanowią:
1) projekt budowlany technologia Etap II pn.: Modernizacja (przebudowa) z częściową ad-aptacją i termomodernizacją budynku mieszkalno-użytkowego Warsztatów Terapii Zajęciowej w Olsztynie, ul. Bałtycka 45 dz. nr 110, 90/6, 90/2, 79/6 obręb 38, autorstwa Studio-Projekt Autorska Pracownia Architektoniczna s. c. ul. Jodłowa 7A, 10-164 Olsztyn,
2) kosztorys ofertowy ze specyfikacją techniczną opisującą minimalne parametry techniczne wyposażenia, zwane dalej Dokumentacją Projektową stanowiącą załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c20e0cc-52f3-4e25-81b4-eae8a9419314
Biuletyn 582045-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Olsztyn
Regon 51074236200000
Zamawiajacy adres ulica pl. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 5273111 wew. , 325
Zamawiajacy fax 895 349 375
Zamawiajacy email przetargi@olsztyn.eu
Adres strony url bip.olsztyn.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Adaptacja zabytkowego budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej na pracownie terapeutyczne i mieszkania funkcyjne” Nr RPWM.09.02.00-28-0018/17-00 z dnia 28.12.2017 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.olsztyn.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.olsztyn.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 402 lub przesłać pocztą (liczy się data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402, 10-101 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu dostawa mebli do Warsztatów Terapii Zajęciowej ul. Bałtycka 45 w Olsztynie
Numer referencyjny ZP.271.1.48.2018.d
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy cztery
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli do budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej przy ul. Bałtyckiej 45 Olsztyn wraz z wniesieniem, zamontowaniem i zainstalowaniem w pomieszczeniu budynku. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: 1) Część I – siedziska i krzesła, 2) Część II – stoły i biurka, 3) Część III – meble biurowe, 4) Część IV – meble i wyposażenie kuchni, w tym meble robione na wymiar. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale III SIWZ oraz w załącznikach, które stanowią: 1) projekt budowlany technologia Etap II pn.: Modernizacja (przebudowa) z częściową ad-aptacją i termomodernizacją budynku mieszkalno-użytkowego Warsztatów Terapii Zajęciowej w Olsztynie, ul. Bałtycka 45 dz. nr 110, 90/6, 90/2, 79/6 obręb 38, autorstwa Studio-Projekt Autorska Pracownia Architektoniczna s. c. ul. Jodłowa 7A, 10-164 Olsztyn, 2) kosztorys ofertowy ze specyfikacją techniczną opisującą minimalne parametry techniczne wyposażenia, zwane dalej Dokumentacją Projektową stanowiącą załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 263561,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 SIWZ dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 2.Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 2 powyżej do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4.Wykonawca załączy do oferty kosztorysy ofertowe na poszczególne części dot. złożonej oferty. 5.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 6.Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy składania oświadczenia na spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa § 12 wzoru umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017r. poz. 1219) z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy. 2. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp: odwołanie i skarga do Sądu. 3.Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1)określenia warunków udziału w postępowaniu; 2)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)odrzucenie oferty odwołującego; 4)opisu przedmiotu zamówienia; 5)wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzonej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym w art. 182 ustawy Pzp wraz z dowodem uiszczenia wpisu. 6.Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 7.Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 8.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu „oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia” (załącznik nr 1), części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom z podaniem procentowego udziału lub wartości część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom oraz nazwę firmy podwykonawcy/podwykonawców, o ile już są znani. 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, Zamawiający informuje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane będą dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych zostały opisane w rozdziale XXII SIWZ. 11. Zamawiający informuje, iż wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 12. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 12.07.2018 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna)

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa siedziska i krzesła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 63874,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale III SIWZ oraz w załącznikach, które stanowią: 1) projekt budowlany technologia Etap II pn.: Modernizacja (przebudowa) z częściową ad-aptacją i termomodernizacją budynku mieszkalno-użytkowego Warsztatów Terapii Zajęciowej w Olsztynie, ul. Bałtycka 45 dz. nr 110, 90/6, 90/2, 79/6 obręb 38, autorstwa Studio-Projekt Autorska Pracownia Architektoniczna s. c. ul. Jodłowa 7A, 10-164 Olsztyn, 2) kosztorys ofertowy ze specyfikacją techniczną opisującą minimalne parametry techniczne wyposażenia, zwane dalej Dokumentacją Projektową stanowiącą załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa stoły i biurka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39120000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 67808,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale III SIWZ oraz w załącznikach, które stanowią: 1) projekt budowlany technologia Etap II pn.: Modernizacja (przebudowa) z częściową ad-aptacją i termomodernizacją budynku mieszkalno-użytkowego Warsztatów Terapii Zajęciowej w Olsztynie, ul. Bałtycka 45 dz. nr 110, 90/6, 90/2, 79/6 obręb 38, autorstwa Studio-Projekt Autorska Pracownia Architektoniczna s. c. ul. Jodłowa 7A, 10-164 Olsztyn, 2) kosztorys ofertowy ze specyfikacją techniczną opisującą minimalne parametry techniczne wyposażenia, zwane dalej Dokumentacją Projektową stanowiącą załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa meble biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 124213,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale III SIWZ oraz w załącznikach, które stanowią: 1) projekt budowlany technologia Etap II pn.: Modernizacja (przebudowa) z częściową ad-aptacją i termomodernizacją budynku mieszkalno-użytkowego Warsztatów Terapii Zajęciowej w Olsztynie, ul. Bałtycka 45 dz. nr 110, 90/6, 90/2, 79/6 obręb 38, autorstwa Studio-Projekt Autorska Pracownia Architektoniczna s. c. ul. Jodłowa 7A, 10-164 Olsztyn, 2) kosztorys ofertowy ze specyfikacją techniczną opisującą minimalne parametry techniczne wyposażenia, zwane dalej Dokumentacją Projektową stanowiącą załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa meble i wyposażenie kuchni, w tym meble robione na wymiar
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7666,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale III SIWZ oraz w załącznikach, które stanowią: 1) projekt budowlany technologia Etap II pn.: Modernizacja (przebudowa) z częściową ad-aptacją i termomodernizacją budynku mieszkalno-użytkowego Warsztatów Terapii Zajęciowej w Olsztynie, ul. Bałtycka 45 dz. nr 110, 90/6, 90/2, 79/6 obręb 38, autorstwa Studio-Projekt Autorska Pracownia Architektoniczna s. c. ul. Jodłowa 7A, 10-164 Olsztyn, 2) kosztorys ofertowy ze specyfikacją techniczną opisującą minimalne parametry techniczne wyposażenia, zwane dalej Dokumentacją Projektową stanowiącą załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)