Dostawa wyposażenia w ramach realizacji inwestycji: Rozbudowa, modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kuźniczysku

Data publikacji 2018-07-02
Data zakończenia 2018-07-10 00:00:00
Instytucja Gmina Trzebnica
Miejscowość Trzebnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581147-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Kuźniczysku w podziale na następujące zadania: ZADANIE I – Dostawa mebli i wyposażenia, ZADANIE II – Dostawa wyposażenia multimedialnego, ZADANIE III – Dostawa pomocy dydaktycznych – pracownie przedmiotowe 2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dostawy i montażu fabrycznie nowego wyposażenia do nowopowstałego oraz modernizowanego budynku Szkoły Podstawowej zlokalizowanej w Kuźniczysku w Gminie Trzebnica. Zamówienie zostaje podzielone na trzy zadania, w zakres których wchodzi wykonanie następujących prac: - zadanie I - dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia sal szkolnych, - zadanie II - dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego, - zadanie III – dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni przedmiotowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: • „Opisie technicznym wyposażenia” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. •§ 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b94b7d0-30b4-4d59-82f9-8374130f6e73
Biuletyn 581147-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Trzebnica
Regon 93193513500000
Zamawiajacy adres ulica pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Trzebnica
Zamawiajacy kod pocztowy 55-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 388 81 80
Zamawiajacy fax 071 722 78 56
Zamawiajacy email przetargi@um.trzebnica.pl
Adres strony url www.bip.trzebnica.pl, www.trzebnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.trzebnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.trzebnica.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia w ramach realizacji inwestycji: Rozbudowa, modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kuźniczysku
Numer referencyjny TI.271.12.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Ofertę można składać na wszystkie, kilka części zamówienia, jak również na jedną z części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Kuźniczysku w podziale na następujące zadania: ZADANIE I – Dostawa mebli i wyposażenia, ZADANIE II – Dostawa wyposażenia multimedialnego, ZADANIE III – Dostawa pomocy dydaktycznych – pracownie przedmiotowe 2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dostawy i montażu fabrycznie nowego wyposażenia do nowopowstałego oraz modernizowanego budynku Szkoły Podstawowej zlokalizowanej w Kuźniczysku w Gminie Trzebnica. Zamówienie zostaje podzielone na trzy zadania, w zakres których wchodzi wykonanie następujących prac: - zadanie I - dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia sal szkolnych, - zadanie II - dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego, - zadanie III – dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni przedmiotowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: • „Opisie technicznym wyposażenia” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. •§ 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-20T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na: - dla ZADANIA I: dostawie mebli szkolnych lub przedszkolnych i/lub środków dydaktycznych o wartości co najmniej 60.000,00 zł. brutto. - dla ZADANIA II: dostawie komputerów i/lub urządzeń multimedialnych (np. rzutniki, aktywne tablice) o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto. - dla ZADANIA III: Zamawiający nie stawia warunku. Wykonawca, który będzie składał ofertę na kilka zadań łącznie wystarczy, że wskaże jedno zamówienie spełniające warunki postawione przez Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – wg załącznika nr 7 do SIWZ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie zobowiązany również do przedstawienia dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wymienionych w rozdz. VI. ust. 5 pkt 2) w odniesieniu do tych podmiotów.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla zadania I 1.000,00 zł. (słownie: tysiąc złotych). - dla zadania II 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych). - dla zadania III Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Łącznie dla wszystkich zadań wadium wynosi 1.500,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy PZP, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, b) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy. c) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta ma wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę – w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Zmiana postanowień umowy w zakresie i w trybie wskazanym w zdaniu poprzedzającym nie może spowodować wzrostu wynagrodzenia należnego Wykonawcy ponad kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a która została podana przed otwarciem ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; d) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę - w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Zmiana postanowień umowy w zakresie i w trybie wskazanym w zdaniu poprzedzającym nie może spowodować wzrostu wynagrodzenia należnego Wykonawcy ponad kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a która została podana przed otwarciem ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. e) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym w takim wypadku termin wykonania umowy zostanie wydłużony o czas trwania przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wpływających na konieczność zmiany. f) wykonania robót zamiennych, t.j. Zamawiający z przyczyn ekonomicznych, technicznych lub prawnych zmieni sposób wykonania przedmiotu zamówienia wprowadzając inne rozwiązania techniczne lub projektowe z korzyścią dla interesu publicznego. g) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP. h) zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale Podwykonawców - zmiany w tym zakresie nastąpić mogą z uwagi na zapewnienie prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, z wyjątkiem przypadków, w których Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi może: •powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia takiej części do powierzenia Podwykonawcom; •wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; •wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; •zrezygnować z podwykonawstwa. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany umowy w tym zakresie w przypadku gdy Wykonawca nie będzie dysponował w całości lub w części wierzytelnością od Zamawiającego z tytułu należnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu niniejszego zamówienia (np. na skutek przelewu wierzytelności lub zajęcia wierzytelności). Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga zgodnej woli stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli i wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Kuźniczysku w podziale na następujące zadania: ZADANIE I – Dostawa mebli i wyposażenia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Kuźniczysku w podziale na następujące zadania: ZADANIE II – Dostawa wyposażenia multimedialnego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych – pracownie przedmiotowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Kuźniczysku w podziale na następujące zadania: ZADANIE III – Dostawa pomocy dydaktycznych – pracownie przedmiotowe
  

Criterion

Kryteria Czas reakcji w przypadku usterki
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres Gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)