sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu w roku szkolnym 2018/2019

Data publikacji 2018-07-02
Data zakończenia 2018-07-10 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ruścu
Miejscowość Rusiec
Województwo łódzkie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582009-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zadanie 1.CPV 15300000-1 „ Owoce, warzywa i podobne produkty”
zadanie 2.CPV 15500000-3 „ Produkty mleczarskie”
zadanie 3.CPV 15400000-2 „ Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne”
zadanie 4.CPV 15600000-4 „Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych”
zadanie 5.CPV 15200000-0 „Ryby przetworzone i konserwowane”
zadanie 6.CPV 15100000-9 „Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne”
zadanie 7.CPV 15900000-7 „Napoje”
zadanie 8.CPV 15810000-9 „Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie”
zadanie 9.CPV 15800000-6 „Różne produkty spożywcze”

zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.

1.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu asortymentowo-cenowym, wpisując asortyment równoważny w rubryce uwagi. Poza tym należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego tj. opis zaoferowanego artykułu równoważnego.
Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj: konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) odpowiadające wyszczególnionym w specyfikacji asortymentowej, a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego, środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.

2.Dostarczone surowce, półprodukty i produkty oraz sposób ich dostawy powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
1. Odpowiednie certyfikaty lub atest oraz posiadały ważne terminy ważności do spożycia.
2. Dostarczone produkty były nieuszkodzone mechanicznie spełniały wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach.
3. Transport do siedziby zamawiającego ma być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w tym mrożonek w warunkach zapewniającym utrzymanie właściwej jakości.
4. Pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością była realizowana zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej”, dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu.

3.W przypadku dostarczenia artykułów spożywczych innych niż określone w ofercie, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach lub nienależytej jakości, Wykonawca będzie zobowiązany do natychmiastowej wymiany na odpowiednią, na własny koszt.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ( zwiększenia lub zmniejszenia) ilości asortymentu podanego w ofercie, w zależności od liczby dzieci korzystających ze stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej w roku szkolnym 2018/2019. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żad¬ne roszczenia wobec Zamawiającego.
5.W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta, w trakcie trwania umowy, Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do gramatury produktu. Powyższe nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
6. Skład wszystkich zaoferowanych wyrobów jest zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154)




Dodatkowe informacje

GuidZP400 bfb62ffd-01b8-4da1-892d-626efee2dcc1
Biuletyn 582009-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ruścu
Regon 59226283300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wieluńska
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Rusiec
Zamawiajacy kod pocztowy 97438
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 436 766 021
Zamawiajacy fax 436 766 021
Zamawiajacy email zsz-przedszkolny@wp.pl
Adres strony url www.zsprusiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.zsprusiec.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsprusiec.pl
Nazwa nadana zamowieniu sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu w roku szkolnym 2018/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu zadanie 1.CPV 15300000-1 „ Owoce, warzywa i podobne produkty” zadanie 2.CPV 15500000-3 „ Produkty mleczarskie” zadanie 3.CPV 15400000-2 „ Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne” zadanie 4.CPV 15600000-4 „Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych” zadanie 5.CPV 15200000-0 „Ryby przetworzone i konserwowane” zadanie 6.CPV 15100000-9 „Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne” zadanie 7.CPV 15900000-7 „Napoje” zadanie 8.CPV 15810000-9 „Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie” zadanie 9.CPV 15800000-6 „Różne produkty spożywcze” zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”. 1.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu asortymentowo-cenowym, wpisując asortyment równoważny w rubryce uwagi. Poza tym należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego tj. opis zaoferowanego artykułu równoważnego. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj: konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) odpowiadające wyszczególnionym w specyfikacji asortymentowej, a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego, środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. 2.Dostarczone surowce, półprodukty i produkty oraz sposób ich dostawy powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: 1. Odpowiednie certyfikaty lub atest oraz posiadały ważne terminy ważności do spożycia. 2. Dostarczone produkty były nieuszkodzone mechanicznie spełniały wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach. 3. Transport do siedziby zamawiającego ma być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w tym mrożonek w warunkach zapewniającym utrzymanie właściwej jakości. 4. Pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością była realizowana zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej”, dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu. 3.W przypadku dostarczenia artykułów spożywczych innych niż określone w ofercie, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach lub nienależytej jakości, Wykonawca będzie zobowiązany do natychmiastowej wymiany na odpowiednią, na własny koszt. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ( zwiększenia lub zmniejszenia) ilości asortymentu podanego w ofercie, w zależności od liczby dzieci korzystających ze stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej w roku szkolnym 2018/2019. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żad¬ne roszczenia wobec Zamawiającego. 5.W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta, w trakcie trwania umowy, Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do gramatury produktu. Powyższe nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 6. Skład wszystkich zaoferowanych wyrobów jest zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154)
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji istotnych
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji istotnych
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji istotnych Wykonawca przedstawi aktualne postanowienie o dopuszczeniu do użytkowania pojazdu ze wskazaniem do przewozu jakich produktów jest przeznaczony.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 pkt. 12– 22 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ). Dla Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego - w przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego powyższe oświadczenie składa każdy z nich.
Zakresie warunkow udzialu Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 pkt. 12– 22 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ). Dla Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego - w przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego powyższe oświadczenie składa każdy z nich.
Inne dokumenty niewymienione Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej iż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca składa wraz z ofertą (zgodną z Załącznikiem nr 2 do SIWZ) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ). Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. UWAGA Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art.86 ust.5ustawy).
IV 4 4 data 2018-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Owoce, warzywa i podobne produkty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ryby przetworzone i konserwowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Napoje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)