zadanie 1.CPV 15300000-1 „ Owoce, warzywa i podobne produkty”
zadanie 2.CPV 15500000-3 „ Produkty mleczarskie”
zadanie 3.CPV 15400000-2 „ Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne”
zadanie 4.CPV 15600000-4 „Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych”
zadanie 5.CPV 15200000-0 „Ryby przetworzone i konserwowane”
zadanie 6.CPV 15100000-9 „Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne”
zadanie 7.CPV 15900000-7 „Napoje”
zadanie 8.CPV 15810000-9 „Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie”
zadanie 9.CPV 15800000-6 „Różne produkty spożywcze”
zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
1.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu asortymentowo-cenowym, wpisując asortyment równoważny w rubryce uwagi. Poza tym należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego tj. opis zaoferowanego artykułu równoważnego.
Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj: konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) odpowiadające wyszczególnionym w specyfikacji asortymentowej, a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego, środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
2.Dostarczone surowce, półprodukty i produkty oraz sposób ich dostawy powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
1. Odpowiednie certyfikaty lub atest oraz posiadały ważne terminy ważności do spożycia.
2. Dostarczone produkty były nieuszkodzone mechanicznie spełniały wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach.
3. Transport do siedziby zamawiającego ma być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w tym mrożonek w warunkach zapewniającym utrzymanie właściwej jakości.
4. Pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością była realizowana zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej”, dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu.
3.W przypadku dostarczenia artykułów spożywczych innych niż określone w ofercie, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach lub nienależytej jakości, Wykonawca będzie zobowiązany do natychmiastowej wymiany na odpowiednią, na własny koszt.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ( zwiększenia lub zmniejszenia) ilości asortymentu podanego w ofercie, w zależności od liczby dzieci korzystających ze stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej w roku szkolnym 2018/2019. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żad¬ne roszczenia wobec Zamawiającego.
5.W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta, w trakcie trwania umowy, Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do gramatury produktu. Powyższe nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
6. Skład wszystkich zaoferowanych wyrobów jest zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154)
|
GuidZP400 |
bfb62ffd-01b8-4da1-892d-626efee2dcc1
|
Biuletyn |
582009-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ruścu
|
Regon |
59226283300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieluńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rusiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97438
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
436 766 021
|
Zamawiajacy fax |
436 766 021
|
Zamawiajacy email |
zsz-przedszkolny@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zsprusiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsprusiec.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsprusiec.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu w roku szkolnym 2018/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
Okreslenie przedmiotu |
zadanie 1.CPV 15300000-1 „ Owoce, warzywa i podobne produkty”
zadanie 2.CPV 15500000-3 „ Produkty mleczarskie”
zadanie 3.CPV 15400000-2 „ Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne”
zadanie 4.CPV 15600000-4 „Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych”
zadanie 5.CPV 15200000-0 „Ryby przetworzone i konserwowane”
zadanie 6.CPV 15100000-9 „Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne”
zadanie 7.CPV 15900000-7 „Napoje”
zadanie 8.CPV 15810000-9 „Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie”
zadanie 9.CPV 15800000-6 „Różne produkty spożywcze”
zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
1.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu asortymentowo-cenowym, wpisując asortyment równoważny w rubryce uwagi. Poza tym należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego tj. opis zaoferowanego artykułu równoważnego.
Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj: konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) odpowiadające wyszczególnionym w specyfikacji asortymentowej, a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego, środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
2.Dostarczone surowce, półprodukty i produkty oraz sposób ich dostawy powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
1. Odpowiednie certyfikaty lub atest oraz posiadały ważne terminy ważności do spożycia.
2. Dostarczone produkty były nieuszkodzone mechanicznie spełniały wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach.
3. Transport do siedziby zamawiającego ma być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w tym mrożonek w warunkach zapewniającym utrzymanie właściwej jakości.
4. Pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością była realizowana zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej”, dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu.
3.W przypadku dostarczenia artykułów spożywczych innych niż określone w ofercie, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach lub nienależytej jakości, Wykonawca będzie zobowiązany do natychmiastowej wymiany na odpowiednią, na własny koszt.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ( zwiększenia lub zmniejszenia) ilości asortymentu podanego w ofercie, w zależności od liczby dzieci korzystających ze stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej w roku szkolnym 2018/2019. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żad¬ne roszczenia wobec Zamawiającego.
5.W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta, w trakcie trwania umowy, Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do gramatury produktu. Powyższe nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
6. Skład wszystkich zaoferowanych wyrobów jest zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154)
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji istotnych
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji istotnych
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji istotnych
Wykonawca przedstawi aktualne postanowienie o dopuszczeniu do użytkowania pojazdu ze wskazaniem do przewozu jakich produktów jest przeznaczony.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 pkt. 12– 22 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ). Dla Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego - w przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego powyższe oświadczenie składa każdy z nich.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 pkt. 12– 22 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ). Dla Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego - w przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego powyższe oświadczenie składa każdy z nich.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej iż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca składa wraz z ofertą (zgodną z Załącznikiem nr 2 do SIWZ) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ).
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
UWAGA
Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art.86 ust.5ustawy).
|
IV 4 4 data |
2018-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Owoce, warzywa i podobne produkty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Ryby przetworzone i konserwowane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Napoje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 – w opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz
|
| |