GuidZP400 |
b63dc844-a787-4246-86b3-f5608e19a9ef
|
Biuletyn |
579323-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
|
Regon |
59690300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wały gen. Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 118 713
|
Zamawiajacy fax |
566 118 622
|
Zamawiajacy email |
bzp@um.torun.pl
|
Adres strony url |
www.bip.torun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.torun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.torun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Torunia, Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej , ul. Fałata 39, pokój nr 10, 87-100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i dostarczenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego wyposażenia do świetlicy: część 1 – sprzęt multimedialny (projektor, ekran), cześć 2 - meble (stoły, krzesła)
|
Numer referencyjny |
111/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
dwie
|
Okreslenie przedmiotu |
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz dostarczenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego wyposażenia do świetlicy z podziałem na dwie części zamówienia:
cześć 1 - sprzęt multimedialny (projektor, ekran),
cześć 2 - meble (stoły, krzesła).
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów wraz z załącznikami.
1.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
1.3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
1.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP
1.5. Zamawiający zastosuje procedurę odwróconą, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp.
2. Termin realizacji zamówienia:
część 1: 21 dni od dnia zawarcia umowy
część 2: 42 dni od dnia zawarcia umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
część 1: 21 dni od dnia zawarcia umowy
część 2: 42 dni od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 2 wraz ze wraz z dołączoną specyfikacją techniczną oferowanego wyposażenia zawierającą odpowiednio model, typ, nazwę, nazwę producenta jednoznacznie identyfikujące proponowane wyposażenie świetlicy.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4).
5. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ).
6. Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców - oświadczenie składane
w przypadku korzystania z podwykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą dotyczyć terminu realizacji przedmiotu umowy.
2. Zmiany, o których mowa w pkt 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach tj. w przypadku wystąpienia „siły wyższej". Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie spowodowane przez czynniki o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia niniejszej umowy i któremu przy dochowaniu należytej staranności nie można było skutecznie zapobiec lub przeciwstawić się. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji przedmiotu umowy.
3. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i dostarczenie w miejsce wskazane prze z Zamawiającego wyposażenia do świetlicy: sprzęt multimedialny (projektor, ekran).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237210-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz dostarczenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego wyposażenia do świetlicy sprzętu multimedialnego (projektor, ekran),
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów wraz z załącznikami.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oraz dostarczenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego wyposażenia do świetlicy - meble (stoły, krzesła).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz dostarczenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego wyposażenia do świetlicy - meble (stoły, krzesła).
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów wraz z załącznikami.
|
| |