Dostawa i dostarczenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego wyposażenia do świetlicy: część 1 – sprzęt multimedialny (projektor, ekran), cześć 2 - meble (stoły, krzesła)

Data publikacji 2018-07-02
Data zakończenia 2018-07-11 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579323-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391120000, 302372104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz dostarczenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego wyposażenia do świetlicy z podziałem na dwie części zamówienia:
cześć 1 - sprzęt multimedialny (projektor, ekran),
cześć 2 - meble (stoły, krzesła).
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów wraz z załącznikami.
1.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
1.3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
1.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP
1.5. Zamawiający zastosuje procedurę odwróconą, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp.
2. Termin realizacji zamówienia:
część 1: 21 dni od dnia zawarcia umowy
część 2: 42 dni od dnia zawarcia umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b63dc844-a787-4246-86b3-f5608e19a9ef
Biuletyn 579323-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
Regon 59690300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wały gen. Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 118 713
Zamawiajacy fax 566 118 622
Zamawiajacy email bzp@um.torun.pl
Adres strony url www.bip.torun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.torun.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.torun.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Torunia, Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej , ul. Fałata 39, pokój nr 10, 87-100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i dostarczenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego wyposażenia do świetlicy: część 1 – sprzęt multimedialny (projektor, ekran), cześć 2 - meble (stoły, krzesła)
Numer referencyjny 111/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy dwie
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz dostarczenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego wyposażenia do świetlicy z podziałem na dwie części zamówienia: cześć 1 - sprzęt multimedialny (projektor, ekran), cześć 2 - meble (stoły, krzesła). Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów wraz z załącznikami. 1.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 1.3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 1.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP 1.5. Zamawiający zastosuje procedurę odwróconą, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp. 2. Termin realizacji zamówienia: część 1: 21 dni od dnia zawarcia umowy część 2: 42 dni od dnia zawarcia umowy
Cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: część 1: 21 dni od dnia zawarcia umowy część 2: 42 dni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 2 wraz ze wraz z dołączoną specyfikacją techniczną oferowanego wyposażenia zawierającą odpowiednio model, typ, nazwę, nazwę producenta jednoznacznie identyfikujące proponowane wyposażenie świetlicy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4). 5. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). 6. Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców - oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą dotyczyć terminu realizacji przedmiotu umowy. 2. Zmiany, o których mowa w pkt 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach tj. w przypadku wystąpienia „siły wyższej". Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie spowodowane przez czynniki o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia niniejszej umowy i któremu przy dochowaniu należytej staranności nie można było skutecznie zapobiec lub przeciwstawić się. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji przedmiotu umowy. 3. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV 4 4 data 2018-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i dostarczenie w miejsce wskazane prze z Zamawiającego wyposażenia do świetlicy: sprzęt multimedialny (projektor, ekran).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237210-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz dostarczenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego wyposażenia do świetlicy sprzętu multimedialnego (projektor, ekran), Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów wraz z załącznikami.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa oraz dostarczenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego wyposażenia do świetlicy - meble (stoły, krzesła).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz dostarczenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego wyposażenia do świetlicy - meble (stoły, krzesła). Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów wraz z załącznikami.
  

Criterion

Kryteria Okres rękojmi w miesiącach – nie krócej niż 24 miesiące i nie dłużej niż 48 miesięcy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)