GuidZP400 |
b27edc2f-8aba-4f21-b3f1-153684b13c0c
|
Biuletyn |
583882-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony
|
Regon |
31159100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Konin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62504
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
632 404 133
|
Zamawiajacy fax |
632 404 134
|
Zamawiajacy email |
szp@szpital-konin.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-konin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-konin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-konin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z punktem 10 SIWZ WSZ-EP-36/2018
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i foliowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
|
Numer referencyjny |
WSZ-EP-36/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i foliowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
8.4 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał zgodnie z pkt 8.2 siwz następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
8.5 Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
a) pkt 8.4 ppkt 1)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.6 Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 8.4 oraz 8.5.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
8.7 W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, Zamawiający będzie żądał zgodnie z pkt 8.2 siwz następujących dokumentów:
a) próbki: w następujących ilościach:
pakiet 1 –
pozycja ilość sztuk rozmiar
1 1 para 7
1 para 8
2 1 para 7
1 para 8
3 1 para 7
1 para 8
4 1 para 7
1 para 8
5 1 para 7
1 para 8
6 1 para 7
1 para 8
7 1 para 7
1 para 8
pakiet 2 –
pozycja ilość sztuk rozmiar
1 1 opakowanie M
1 opakowanie L
2 1 opakowanie M
1 opakowanie L
3 1 opakowanie M
1 opakowanie L
4 1 opakowanie M
1 opakowanie L
5 1 opakowanie M
1 opakowanie L
6 1 opakowanie M
1 opakowanie L
pakiet 3 –
pozycja ilość sztuk rozmiar
1 1 opakowanie M
1 opakowanie L
Uwaga: Na wszystkich próbkach należy wyraźnie – zaznaczyć, której pozycji i pakietu dotyczą oraz załączyć wykaz próbek.
b) opisy produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego (na wszystkich załączonych do oferty opisach produktu należy wyraźnie – zaznaczyć, którego pakietu i pozycji dokument ten dotyczy) – dla wszystkich pakietów.
c) wyniki badań na odporność na przenikanie mikroorganizmów wg ASTM F1671-07 – dotyczy pakietu nr 1 poz. 1-5, pakietu nr 2 poz. 1-6 oraz pakietu nr 3 poz. 1;
d) wyniki badań na odporność na przenikanie substancji chemicznych zgodnie
z EN 374-3 - dotyczy pakietu nr 1 poz. 1 i 6 pakietu nr 2 poz. 1-6 oraz pakietu nr 3 poz. 1;
e) wyniki badań potwierdzające odporność rękawic na przenikanie leków cytostatycznych zgodnie z ASTM D6978 - dotyczy pakietu nr 1 poz. 6, pakietu nr 2 poz. 3.
f) deklarację zgodności – dla wszystkich pakietów.
g) opakowania oznakowane fabrycznie jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat. III – dotyczy pakietu nr 2 poz. 1-6 oraz pakietu nr 3 poz. 1;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
PRAWO OPCJI
1. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać z prawa opcji obejmującego prawo do zwiększenia ilości zakupywanego paliwa w danej pozycji do 20% ilości w danej pozycji
(z zaokrągleniem w dół) po cenie jednostkowej określonej w ofercie.
Zamawiający o skorzystaniu z prawa opcji poinformuje Wykonawcę.
2. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
3. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku wyczerpania zakresu podstawowego dostawy w danej pozycji, jeśli pojawi się potrzeba zwiększenia zakresu tej dostawy. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji.
4. Do asortymentu sprzedawanego w ramach prawa opcji stosuje się wszystkie postanowienia przedmiotowej umowy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 1. RĘKAWICE CHIRURGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych
i foliowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 2. RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych
i foliowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 3. RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych
i foliowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 4. RĘKAWICE FOLIOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych
i foliowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy).
|
| |