GuidZP400 |
0acf1706-1454-472f-898e-01f5e185772f
|
Biuletyn |
587106-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
43101087800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bolesława Leśmiana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świdnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
817 514 215
|
Zamawiajacy fax |
81 751 27 49
|
Zamawiajacy email |
spzozswidnik@interia.pl
|
Adres strony url |
www.spzozswidnik.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozswidnik.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie do siedziby SP ZOZ w Świdniku - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku, ul. B. Leśmiana 4, 21 – 040 Świdnik
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych, taśm do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu i narzędzi laparoskopowych
|
Numer referencyjny |
Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/11/07/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych, taśm do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu i narzędzi laparoskopowych.
Zadanie podzielone jest na 7 pakietów :
Pakiet Nr 1 - Nici chirurgiczne,
Pakiet Nr 2 – Nici chirurgiczne,
Pakiet Nr 3 – Siatki przepuklinowe,
Pakiet Nr 4 – Siatki przepuklinowe,
Pakiet Nr 5 – Taśmy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu,
Pakiet Nr 6 - Jednorazowe trokary bezostrzowe,
Pakiet Nr 7 - Wielorazowe trokary bezostrzowe.
Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 1 – Formularz Asortymentowo – Cenowy, dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
nie dotyczy
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
nie dotyczy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga dokumentów:
- Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- wzór druku Wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przewiduje procedurę wskazaną w art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp odstępuje od żądania dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wymaga dokumentów:
- Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- wzór druku Wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych brutto.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dla każdego wyrobu medycznego ( w przypadkach wymaganych prawem ) składa :
a/ kopię deklaracji zgodności,
b/ kopię certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli brała udział w ocenie zgodności wyrobu medycznego.
W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r., Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia dla produktów nie posiadających w/w dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ i powinna zawierać wypełniony Formularz –Asortymentowo – Cenowy ( Załącznik Nr 1 do SIWZ ).
2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie – Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane.
4. Wraz z ofertą należy złożyć dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu ).
5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, samodzielnie ( bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego ) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu ( o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp ).
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
IV 4 8 |
nie dotyczy
|
IV 4 9 |
nie dotyczy
|
IV 4 13 |
nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
Umowa z wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą zostanie podpisana zgodnie z projektem umowy - Umowa Sprzedaży ( Załącznik Nr 2 do SIWZ ).
Zmiany umowy :
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Istotne zmiany naruszające przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych są niedopuszczalne, z zastrzeżeniem ust. 3 i 4.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie warunków realizacji Umowy.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w przypadku następujących okoliczności :
a/ zmiany Umowy będą korzystne dla Zamawiającego,
b/ konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, niezależnych od woli Stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego,
c/ Strony Umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do Umowy, a zmiany te nie wywołują niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
|
IV 4 14 |
nie jest wymagane
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy tekst |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Składanie ofert w Sekretariacie SP ZOZ pok. Nr 1 - I piętro.
Otwarcie ofert dnia 20 lipca 2018 r. o godz. 10.10 w Sali Konferencyjnej SP ZOZ pok. Nr 13 - II piętro
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 1 - Nici chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Nici chirurgiczne, zgodnie z Pakietem Nr 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 2 – Nici chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Nici chirurgiczne, zgodnie z Pakietem Nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 3 – Siatki przepuklinowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Siatki przepuklinowe, zgodnie z Pakietem Nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 4 – Siatki przepuklinowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Siatki przepuklinowe, zgodnie z Pakietem Nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 5 – Taśmy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Taśmy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu, zgodnie z Pakietem Nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 6 - Jednorazowe trokary bezostrzowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowe trokary bezostrzowe, zgodnie z Pakietem Nr 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 7 - Wielorazowe trokary bezostrzowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Wielorazowe trokary bezostrzowe, zgodnie z Pakietem Nr 7
|
| |