GuidZP400 |
12ff6f79-cb03-445b-8eb7-11002bd7f212
|
Biuletyn |
590875-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wisznice
|
Regon |
3023775300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wisznice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21580
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
833 782 102
|
Zamawiajacy fax |
833 782 039
|
Zamawiajacy email |
kwierzchowski@wisznice.pl
|
Adres strony url |
www.wisznice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
ugwisznice.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice (sekretariat - pok. nr 102)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w ramach projektu Akademia sukcesu
|
Numer referencyjny |
FE.271.1.2018.AL
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zamówienie składa się z dwóch części, a jego przedmiotem jest Dostawa pomocy dydaktycznych
i sprzętu komputerowego w ramach projektu „Akademia sukcesu”,
polegająca na realizacji niżej wymienionych zadań:
Część 1: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych.
Część 2: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego.
2. Część 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych.
2.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje:
– 30190000-7 – różny sprzęt i artykuły biurowe
– 39162100-6 - pomoce dydaktyczne
– 38410000-2 – przyrządy pomiarowe
– 38630000-0 – przyrządy astronomiczne i optyczne
– 37520000-9 – zabawki
– 37420000-8 – sprzęt gimnastyczny
– 22114000-2 - słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki
2.2. W ramach Części 1 zamówienia zrealizowane zostaną następujące zadania:
Zadanie 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej
im. ks. J. Twardowskiego w Horodyszczu
Zadanie 2 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej z Oddziałami
Przedszkola im. J. I. Kraszewskiego w Wisznicach
Zadanie 3 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznego Gimnazjum Nr 1
im. K. K. Baczyńskiego w Wisznicach
2.3. Szczegółowy zakres opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, dla Części 1 zamówienia,
stanowiącym załącznik Nr 1a do SIWZ.
3. Część 2 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego.
3.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje:
– 30200000-1 – urządzenia komputerowe
– 30236000-2 – różny sprzęt komputerowy
– 30213100-6 – komputery przenośne
– 30231300-0 – monitory ekranowe
– 30232100-5 – drukarki i plotery
– 48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
3.2. W ramach Części 2 zamówienia zrealizowane zostaną następujące zadania:
Zadanie 1 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Szkoły Podstawowej
im. ks. J. Twardowskiego w Horodyszczu
Zadanie 2 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Szkoły Podstawowej
z Oddziałami Przedszkola im. J. I. Kraszewskiego w Wisznicach
Zadanie 3 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Publicznego
Gimnazjum Nr 1 im. K. K. Baczyńskiego w Wisznicach
3.3. Szczegółowy zakres opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, dla Części 2 zamówienia,
stanowiącym załącznik Nr 1b do SIWZ.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty
dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów
przyjętych do wyceny lub minimalne wymogi dla sprzętu przewidzianego do użycia. Wykonawca w
takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne załączając do oferty karty katalogowe
na oferowane przedmioty i atesty. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa
na Wykonawcy.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części
zamówienia dla Części 1 i 2 zamówienia.
a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy,
b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców,
zgodnie z pkt 9.8 SIWZ.
9. Gwarancja:
9.1. Minimalny wymagany okres gwarancji dla Części 1 zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od
daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy
okres, maksymalnie 36 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na
zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 18 SIWZ).
9.2. Minimalny wymagany okres gwarancji dla Części 2 zamówienia wynosi 24 miesiące licząc
od daty wskazanej w protokole odbioru. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres,
maksymalnie 48 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach
określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 18 SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dla Części 1 i Części 2 został zrealizowany w terminie 60 dni od daty podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy dla Części 1 zamówienia:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych, o wartości brutto co najmniej 30 000,00 PLN.
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy dla Części 2 zamówienia:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego, o łącznej wartości brutto co najmniej 80 000,00 PLN
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu zgodnie z wzorami stanowiącymi Załączniki nr 8a i 8b do SIWZ –
w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.3 a SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku nr 7 niniejszej SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Projekty umów na Część 1 i 2 stanowią odpowiednio załączniki nr 9a i 9b do niniejszej specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. Przewidywane zmiany w umowach zawarto w projektach umów
stanowiących integralną część SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-08-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego sala konferencyjna w
dniu 09.08.2018 r. o godz. 11:15
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dla Części 1 został zrealizowany w terminie 60 dni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
1. W ramach Części 1 zamówienia zrealizowane zostaną następujące zadania:
Zadanie 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej
im. ks. J. Twardowskiego w Horodyszczu
Zadanie 2 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej z Oddziałami
Przedszkola im. J. I. Kraszewskiego w Wisznicach
Zadanie 3 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznego Gimnazjum Nr 1
im. K. K. Baczyńskiego w Wisznicach
2. Szczegółowy zakres opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, dla Części 1 zamówienia,
stanowiącym załącznik Nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dla Części 2 został zrealizowany w terminie 60 dni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
1. W ramach Części 2 zamówienia zrealizowane zostaną następujące zadania:
Zadanie 1 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Szkoły Podstawowej
im. ks. J. Twardowskiego w Horodyszczu
Zadanie 2 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Szkoły Podstawowej
z Oddziałami Przedszkola im. J. I. Kraszewskiego w Wisznicach
Zadanie 3 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Publicznego
Gimnazjum Nr 1 im. K. K. Baczyńskiego w Wisznicach
2. Szczegółowy zakres opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, dla Części 2 zamówienia,
stanowiącym załącznik Nr 1b do SIWZ.
|
| |