Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w ramach projektu Akademia sukcesu

Data publikacji 2018-07-18
Data zakończenia 2018-08-09 00:00:00
Instytucja Gmina Wisznice
Miejscowość Wisznice
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590875-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie składa się z dwóch części, a jego przedmiotem jest Dostawa pomocy dydaktycznych
i sprzętu komputerowego w ramach projektu „Akademia sukcesu”,
polegająca na realizacji niżej wymienionych zadań:

Część 1: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych.
Część 2: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego.

2. Część 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych.
2.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje:
– 30190000-7 – różny sprzęt i artykuły biurowe
– 39162100-6 - pomoce dydaktyczne
– 38410000-2 – przyrządy pomiarowe
– 38630000-0 – przyrządy astronomiczne i optyczne
– 37520000-9 – zabawki
– 37420000-8 – sprzęt gimnastyczny
– 22114000-2 - słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki
2.2. W ramach Części 1 zamówienia zrealizowane zostaną następujące zadania:
Zadanie 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej
im. ks. J. Twardowskiego w Horodyszczu
Zadanie 2 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej z Oddziałami
Przedszkola im. J. I. Kraszewskiego w Wisznicach
Zadanie 3 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznego Gimnazjum Nr 1
im. K. K. Baczyńskiego w Wisznicach

2.3. Szczegółowy zakres opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, dla Części 1 zamówienia,
stanowiącym załącznik Nr 1a do SIWZ.

3. Część 2 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego.

3.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje:
– 30200000-1 – urządzenia komputerowe
– 30236000-2 – różny sprzęt komputerowy
– 30213100-6 – komputery przenośne
– 30231300-0 – monitory ekranowe
– 30232100-5 – drukarki i plotery
– 48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
3.2. W ramach Części 2 zamówienia zrealizowane zostaną następujące zadania:
Zadanie 1 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Szkoły Podstawowej
im. ks. J. Twardowskiego w Horodyszczu
Zadanie 2 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Szkoły Podstawowej
z Oddziałami Przedszkola im. J. I. Kraszewskiego w Wisznicach
Zadanie 3 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Publicznego
Gimnazjum Nr 1 im. K. K. Baczyńskiego w Wisznicach
3.3. Szczegółowy zakres opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, dla Części 2 zamówienia,
stanowiącym załącznik Nr 1b do SIWZ.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty
dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów
przyjętych do wyceny lub minimalne wymogi dla sprzętu przewidzianego do użycia. Wykonawca w
takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne załączając do oferty karty katalogowe
na oferowane przedmioty i atesty. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa
na Wykonawcy.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części
zamówienia dla Części 1 i 2 zamówienia.
a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy,
b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców,
zgodnie z pkt 9.8 SIWZ.
9. Gwarancja:
9.1. Minimalny wymagany okres gwarancji dla Części 1 zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od
daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy
okres, maksymalnie 36 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na
zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 18 SIWZ).
9.2. Minimalny wymagany okres gwarancji dla Części 2 zamówienia wynosi 24 miesiące licząc
od daty wskazanej w protokole odbioru. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres,
maksymalnie 48 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach
określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 18 SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12ff6f79-cb03-445b-8eb7-11002bd7f212
Biuletyn 590875-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Wisznice
Regon 3023775300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Wisznice
Zamawiajacy kod pocztowy 21580
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 833 782 102
Zamawiajacy fax 833 782 039
Zamawiajacy email kwierzchowski@wisznice.pl
Adres strony url www.wisznice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja ugwisznice.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice (sekretariat - pok. nr 102)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w ramach projektu Akademia sukcesu
Numer referencyjny FE.271.1.2018.AL
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie składa się z dwóch części, a jego przedmiotem jest Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w ramach projektu „Akademia sukcesu”, polegająca na realizacji niżej wymienionych zadań: Część 1: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych. Część 2: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego. 2. Część 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych. 2.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: – 30190000-7 – różny sprzęt i artykuły biurowe – 39162100-6 - pomoce dydaktyczne – 38410000-2 – przyrządy pomiarowe – 38630000-0 – przyrządy astronomiczne i optyczne – 37520000-9 – zabawki – 37420000-8 – sprzęt gimnastyczny – 22114000-2 - słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 2.2. W ramach Części 1 zamówienia zrealizowane zostaną następujące zadania: Zadanie 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Horodyszczu Zadanie 2 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkola im. J. I. Kraszewskiego w Wisznicach Zadanie 3 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 im. K. K. Baczyńskiego w Wisznicach 2.3. Szczegółowy zakres opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, dla Części 1 zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1a do SIWZ. 3. Część 2 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego. 3.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: – 30200000-1 – urządzenia komputerowe – 30236000-2 – różny sprzęt komputerowy – 30213100-6 – komputery przenośne – 30231300-0 – monitory ekranowe – 30232100-5 – drukarki i plotery – 48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 3.2. W ramach Części 2 zamówienia zrealizowane zostaną następujące zadania: Zadanie 1 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Horodyszczu Zadanie 2 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkola im. J. I. Kraszewskiego w Wisznicach Zadanie 3 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Publicznego Gimnazjum Nr 1 im. K. K. Baczyńskiego w Wisznicach 3.3. Szczegółowy zakres opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, dla Części 2 zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1b do SIWZ. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny lub minimalne wymogi dla sprzętu przewidzianego do użycia. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne załączając do oferty karty katalogowe na oferowane przedmioty i atesty. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia dla Części 1 i 2 zamówienia. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ. 9. Gwarancja: 9.1. Minimalny wymagany okres gwarancji dla Części 1 zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie 36 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 18 SIWZ). 9.2. Minimalny wymagany okres gwarancji dla Części 2 zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie 48 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 18 SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dla Części 1 i Części 2 został zrealizowany w terminie 60 dni od daty podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy dla Części 1 zamówienia: Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych, o wartości brutto co najmniej 30 000,00 PLN. Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy dla Części 2 zamówienia: Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego, o łącznej wartości brutto co najmniej 80 000,00 PLN
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z wzorami stanowiącymi Załączniki nr 8a i 8b do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.3 a SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku nr 7 niniejszej SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Projekty umów na Część 1 i 2 stanowią odpowiednio załączniki nr 9a i 9b do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przewidywane zmiany w umowach zawarto w projektach umów stanowiących integralną część SIWZ
IV 4 4 data 2018-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego sala konferencyjna w dniu 09.08.2018 r. o godz. 11:15

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dla Części 1 został zrealizowany w terminie 60 dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1. W ramach Części 1 zamówienia zrealizowane zostaną następujące zadania: Zadanie 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Horodyszczu Zadanie 2 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkola im. J. I. Kraszewskiego w Wisznicach Zadanie 3 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 im. K. K. Baczyńskiego w Wisznicach 2. Szczegółowy zakres opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, dla Części 1 zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dla Części 2 został zrealizowany w terminie 60 dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1. W ramach Części 2 zamówienia zrealizowane zostaną następujące zadania: Zadanie 1 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Horodyszczu Zadanie 2 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkola im. J. I. Kraszewskiego w Wisznicach Zadanie 3 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Publicznego Gimnazjum Nr 1 im. K. K. Baczyńskiego w Wisznicach 2. Szczegółowy zakres opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, dla Części 2 zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)