GuidZP400 |
6aeeda34-c896-4764-bb11-a6bc5d64ad63
|
Biuletyn |
593420-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Ruda Śląska
|
Regon |
00051584000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ruda Śląska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41709
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2486281 do 9; 2449094
|
Zamawiajacy fax |
032 248 7348
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ruda-sl.pl
|
Adres strony url |
www.rudaslaska.bip.info.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rudaslaska.bip.info.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub przesyłką pocztową. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Ruda Śląska – Wydziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 401, a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową dopuszcza się złożenie w Biurze Obsługi Mieszkańców
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych”
|
Numer referencyjny |
AP.271.74.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
„Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych”. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta, fabrycznie nowych, posiadających na opakowaniu informację o dacie produkcji lub dacie upływu gwarancji.
Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia.
Okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne liczy się od daty odbioru produktu bez zastrzeżeń i trwa do momentu wyczerpania się środka drukującego jednak nie dłużej niż 1 rok.
Za nowe Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne nieużywane, nieregenerowane, nienapełniane powtórnie, na aktualnej gwarancji producenta. Wskaźnik zużycia tuszu lub tonera musi być prawidłowo wskazywany przez dane urządzenie. Materiały równoważne muszą być produktem kompatybilnym z urządzeniem, do którego są zamówione, działać analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty o poziomie tuszu/tonera przy pracy w sieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminie: 12 miesięcy od daty złożenia pierwszego zamówienia przy zastrzeżeniu, iż zamówienie uznaje się za wykonane w przypadku wyczerpania kwoty, o której mowa w § 2 ust. 4. umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dostawę lub dostawy komputerowych materiałów eksploatacyjnych, o łącznej wartości min. 400.000 PLN brutto.
W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagą do oceny spełniania warunku.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), w przypadku gdy oferuje materiały równoważne zostanie wezwany do przedłożenia następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia):
1. szczegółowej specyfikacji, jeżeli Wykonawca oferuje materiały równoważne, z której winno wynikać, że zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych (pojemność tuszu/tonera, wydajność) w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferujący materiały inne niż oryginalne producenta sprzętu lub przez niego zalecane musi załączyć również stosowne dokumenty wystawione przez producenta lub niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości/wydajności potwierdzające, że zaproponowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom wydajnościowym i jakościowym (określonym w opisie przedmiotu zamówienia) produktów, które zastępują. Dokumenty mogą być potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopią. Dokumenty w języku obcym muszą posiadać tłumaczenie na język polski.
2. nieodpłatnie kompletu tonerów do drukarki HP Color LaserJet 5550 wraz z grzałką i zespołem przenoszenia obrazu, tonera do drukarki Utax P-5030dn, tonera do drukarki Xerox Phaser 3010 oraz tonerów i bębnów światłoczułych do drukarki OKI B411, OKI B432 takich jak zaoferowane w złożonych do przetargu dokumentach, określonych w pozycjach 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 13, 14, 17 przedmiotu zamówienia celem:
- przeprowadzenia testu 100 % zaczernienia strony – HP Color LaserJet 5550, OKI B411, OKI B432, Utax P-5030dn i Xerox Phaser 3010.
- przeprowadzenia jednorazowego (ciągłego) wydruku 100 (stu) kartek w kolorze w formacie A4 oraz 10 kartek w kolorze w formacie A3 – tylko HP Color LaserJet 5550.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę .
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 5).
1.1. Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
1.2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn.zm.),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się
w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta
z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
2. Do oferty należy dołączyć:
2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej.
2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
2.4. Dokument (np. zobowiązanie) innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 1.3. niniejszego rozdziału).
2.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
|