GuidZP400 |
73100a08-d55c-411e-9d28-be2cd27335a8
|
Biuletyn |
594077-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Powiatowych im. mjr H.Sucharskiego
|
Regon |
000199869
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mazowiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Przasnysz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
29 7522300, 604 237 616
|
Zamawiajacy email |
zsp.przasnysz@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zsp-przasnysz.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO NA LATA 2014- 2020 WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Nie
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
Nie
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie
|
Oferty wnioski dostepne |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Powiatowych im. mjr H. Sucharskiego; ul. Mazowiecka 25; 06-300Przasnysz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu- zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętu agd, sprzętu do pracowni- mechanik pojazdów samochodowych oraz maszyn rolniczych i pomocy dydaktycznych”
|
Numer referencyjny |
ZSP.271.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu agd, maszyn rolniczych i pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Powiatowych w Przasnyszu w ramach realizacji projektu : „Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
II część zamówienia:
Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu agd/ gastronomicznego
Zakres zamówienia:
1. Maszynka do mielenia mięsa- 1 szt.
2. Robot kuchenny wieloczynnościowy-2 szt.
3. Blender gastronomiczny-2 szt.
4. Sokowirówka-2 szt.
5. Piec konwekcyjno-parowy-1 szt.
6. Podgrzewacz do talerzy-1 szt.
7. Naświetlacz do dezynfekcji jaj-2 szt.
8. Sous Vide urządzenie do gotowania w niskich temperaturach z pakowarka próżniową-1 szt.
9. Maszyna uniwersalna z kompletem rozszerzonych przystawek(przeznaczona do mechanizacji czynności związanych z obróbką mięsa, warzyw, ciasta,itp.)- 2 szt.
10. Urządzenie do gotowania makaronu z koszem do gotowania- 1 szt.
11. Salamandra elektryczna-1 szt.
12. Ekspres do kawy- 2 szt.
13. Drobny sprzęt gastronomiczny:
-garnki 6 elementowe- 6 kpl
-patelnia o Sr. 28 cm- 6 szt
-patelnia o Sr. 24 cm- 4 szt.
-blender z pojemnikiem- 6 szt.
- ekspres ze pieniaczem mleka- 4 szt.
- stolnica drewniana- 5 szt.
-rękaw cukierniczy z Tylkami 6 elementowy- 8 szt.
-drewniany wałek do ciasta – 12 szt.
-radełko- 12 szt.
-salaterka 9 cm- 24 szt.
- naczynie żaroodporne okrągłe z pokrywka 1,5 l-6 szt.
-forma do babki gotowanej-forma mała- 4 szt.
- rózga kuchenna ze stali nierdzewnej 25 cm- 10 szt
-forma do tarty ze stali węglowej 28x 4 cm- 6 szt
-filiżanka ze spodkiem 0, 20 l- 30 szt.
-porcelanowy talerzyk spodek 16 cm- 60 szt.
Komplet sztućców w aluminiowej walizce 72 elementy- 5 kpl.
IV część zamówienia: Zakup i dostawa maszyn rolniczych oraz pomocy dydaktycznych
1. Pług obracalny 3 skibowy-1 szt
2. Opryskiwacz polowy ciągany 1200 l z belką 12 m-1 szt.
3. Agregat uprawno-siewny-1 szt
4. Siewnik zbożowy uniwersalny-1 szt.
5. kosiarka rotacyjna
6. Przetrząsaczo- zgrabiarka – 1 szt.
7. Atlas roślin uprawnych, chwastów i szkodników- 15 szt.
8. Zielniki roślin uprawnych i chwastów-15 szt.
9. Normy żywienia zwierząt- 15 szt.
10. Oprogramowanie do układania dawek pokarmowych, nawozowych, ochrony roślin, obrotu stadem- 15 stanowisk
11. Próbki nasion roślin uprawnych, nawozów , gleb-1 szt
12. Profile glebowe- 5 szt.
13. Modele narzędzi i maszyn do uprawy gleby , nawożenia, ochrony i zbioru roślin uprawnych-1 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu agd/gastronomicznego o wartości min.10 000 zł brutto.
Część IV zamówienia: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie maszyn rolniczych o wartości min.20 000 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu agd/gastronomicznego o wartości min.10 000 zł brutto.
Część IV zamówienia: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie maszyn rolniczych o wartości min.20 000 zł brutto.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
.Część II zamówienia:
- opis wraz z fotografią obejmująca informacje potwierdzające spełnianie przez sprzęt agd/ gastronomiczny parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7.2
Część IV zamówienia:
-karty techniczne/opis sprzętu rolniczego i pomocy dydaktycznych potwierdzających spełnianie parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. Nr 7.4
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy polegającą na przesunięciu terminu realizacji w przypadku konieczności no. zaistnienia siły wyższej.
|
IV 4 4 data |
2018-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzetu agd/gastronomicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia:
1. Maszynka do mielenia mięsa- 1 szt.
2. Robot kuchenny wieloczynnościowy-2 szt.
3. Blender gastronomiczny-2 szt.
4. Sokowirówka-2 szt.
5. Piec konwekcyjno-parowy-1 szt.
6. Podgrzewacz do talerzy-1 szt.
7. Naświetlacz do dezynfekcji jaj-2 szt.
8. Sous Vide urządzenie do gotowania w niskich temperaturach z pakowarka próżniową-1 szt.
9. Maszyna uniwersalna z kompletem rozszerzonych przystawek(przeznaczona do mechanizacji czynności związanych z obróbką mięsa, warzyw, ciasta,itp.)- 2 szt.
10. Urządzenie do gotowania makaronu z koszem do gotowania- 1 szt.
11. Salamandra elektryczna-1 szt.
12. Ekspres do kawy- 2 szt.
13. Drobny sprzęt gastronomiczny:
-garnki 6 elementowe- 6 kpl
-patelnia o Sr. 28 cm- 6 szt
-patelnia o Sr. 24 cm- 4 szt.
-blender z pojemnikiem- 6 szt.
- ekspres ze pieniaczem mleka- 4 szt.
- stolnica drewniana- 5 szt.
-rękaw cukierniczy z Tylkami 6 elementowy- 8 szt.
-drewniany wałek do ciasta – 12 szt.
-radełko- 12 szt.
-salaterka 9 cm- 24 szt.
- naczynie żaroodporne okrągłe z pokrywka 1,5 l-6 szt.
-forma do babki gotowanej-forma mała- 4 szt.
- rózga kuchenna ze stali nierdzewnej 25 cm- 10 szt
-forma do tarty ze stali węglowej 28x 4 cm- 6 szt
-filiżanka ze spodkiem 0, 20 l- 30 szt.
-porcelanowy talerzyk spodek 16 cm- 60 szt.
Komplet sztućców w aluminiowej walizce 72 elementy- 5 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa maszyn rolniczych oraz pomocy dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
16000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia: 1. Pług obracalny 3 skibowy-1 szt
2. Opryskiwacz polowy ciągany 1200 l z belką 12 m-1 szt.
3. Agregat uprawno-siewny-1 szt
4. Siewnik zbożowy uniwersalny-1 szt.
5. kosiarka rotacyjna
6. Przetrząsaczo- zgrabiarka – 1 szt.
7. Atlas roślin uprawnych, chwastów i szkodników- 15 szt.
8. Zielniki roślin uprawnych i chwastów-15 szt.
9. Normy żywienia zwierząt- 15 szt.
10. Oprogramowanie do układania dawek pokarmowych, nawozowych, ochrony roślin, obrotu stadem- 15 stanowisk
11. Próbki nasion roślin uprawnych, nawozów , gleb-1 szt
12. Profile glebowe- 5 szt.
13. Modele narzędzi i maszyn do uprawy gleby , nawożenia, ochrony i zbioru roślin uprawnych-1 szt.
|
| |