Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.: „Przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku na Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowy Dom Samopomocy wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną”

Data publikacji 2018-07-25
Data zakończenia 2018-08-02 00:00:00
Instytucja Gmina Goleniów
Miejscowość Goleniów
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594249-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 391136003, 442100005, 374200008, 391510005, 391410002, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa i montaż sprzętu komputerowego;
- dostawa i montaż elementów małej architektury
- dostawa i montaż wyposażenia sali widowiskowo – konferencyjnej
- dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego
- dostawa i montaż wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych
- dostawa i montaż wyposażenia kuchennego
- dostawa i montaż wyposażenia biurowego
do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowy Dom Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie. Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określają odpowiednio załączniki: nr 7.1., nr 7.2., nr 7.3., nr 7.4., nr 7.5., nr 7.5. i nr 7.7. do SIWZ. Na przedmiot zamówienia składają się także urządzenia, podzespoły i instalacje przyłączające urządzenia/sprzęty określone w w/w załącznikach do sieci mediów.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 Części:
Część nr 1: „Dostawa i montaż sprzętu komputerowego”
Część nr 2: „Dostawa i montaż elementów małej architektury”
Część nr 3: „Dostawa i montaż wyposażenia sali widowiskowo – konferencyjnej”
Cześć nr 4: „Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego”
Cześć nr 5: „Dostawa i montaż wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych”
Część nr 6: „Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych”
Cześć nr 7: „Dostawa i montaż wyposażenia biurowego”

3.Wszystkie wyposażenie wyszczególnione w załącznikach do SIWZ od nr 7.1 do nr 7.7 włącznie powinno być zmontowane przed dostarczeniem oraz dostarczone przez Dostawcę do poszczególnych pomieszczeń na terenie CAL w Goleniowie przy ul. Wojska Polskiego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5459160a-b49f-4aeb-8917-382c2014fbec
Biuletyn 594249-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Goleniów
Regon 81168436700000
Zamawiajacy adres ulica Plac Lotników 1
Zamawiajacy miejscowosc Goleniów
Zamawiajacy kod pocztowy 72100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 698 200
Zamawiajacy fax 914 698 298
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@goleniow.pl
Adres strony url www.goleniow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.goleniow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.goleniow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna. Oferty należy składać osobiście lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na wskazany poniżej adres.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.: „Przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku na Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowy Dom Samopomocy wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną”
Numer referencyjny WGG.271.4.78.2018.JG
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa i montaż sprzętu komputerowego; - dostawa i montaż elementów małej architektury - dostawa i montaż wyposażenia sali widowiskowo – konferencyjnej - dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego - dostawa i montaż wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych - dostawa i montaż wyposażenia kuchennego - dostawa i montaż wyposażenia biurowego do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowy Dom Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie. Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określają odpowiednio załączniki: nr 7.1., nr 7.2., nr 7.3., nr 7.4., nr 7.5., nr 7.5. i nr 7.7. do SIWZ. Na przedmiot zamówienia składają się także urządzenia, podzespoły i instalacje przyłączające urządzenia/sprzęty określone w w/w załącznikach do sieci mediów. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 Części: Część nr 1: „Dostawa i montaż sprzętu komputerowego” Część nr 2: „Dostawa i montaż elementów małej architektury” Część nr 3: „Dostawa i montaż wyposażenia sali widowiskowo – konferencyjnej” Cześć nr 4: „Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego” Cześć nr 5: „Dostawa i montaż wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych” Część nr 6: „Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych” Cześć nr 7: „Dostawa i montaż wyposażenia biurowego” 3.Wszystkie wyposażenie wyszczególnione w załącznikach do SIWZ od nr 7.1 do nr 7.7 włącznie powinno być zmontowane przed dostarczeniem oraz dostarczone przez Dostawcę do poszczególnych pomieszczeń na terenie CAL w Goleniowie przy ul. Wojska Polskiego
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-06T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia dla Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3, Części nr 4, Części nr 5, Części nr 6 i Części nr 7 - do dnia 06 września 2018 r. 2. Wykonawca Części nr 1, Części nr 3 i Części nr 6 zobowiązany będzie przeszkolić użytkowników przedmiotu zamówienia w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji urządzeń/sprzętu w miejscu ich zainstalowania. Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować i przeprowadzić szkolenia, przy czym odbędą się one nie później niż do dnia 06 września 2018 roku.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen UWAGA! Każdy Wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. UWAGA! Każdy Wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umoy, stanowiącym załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2018-08-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów;  inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie jest Pani Marta Kachniarz, kontakt: adres e-mail: abi@goleniow.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na podpisaną umowę o dofinansowanie projektu oraz ze względu na cele archiwalne - zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawarta w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _____________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż sprzętu komputerowego”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-06T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić użytkowników przedmiotu zamówienia w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji urządzeń/sprzętu w miejscu ich zainstalowania. Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować i przeprowadzić szkolenia, przy czym odbędą się one nie później niż do dnia 06 września 2018 roku.
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie. 2) Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określa załącznik nr 7.1. do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna podstawowych parametrów, Minimalne warunki technologiczne i ilościowe dla sprzętu komputerowego”. 3) Na przedmiot zamówienia składają się także urządzenia, podzespoły i instalacje przyłączające w/w urządzenia/sprzęty do sieci mediów w obiekcie przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż elementów małej architektury”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-06T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów małej architektury do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie. 2) Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określa załącznik nr 7.2. do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna podstawowych parametrów, Minimalne warunki technologiczne i ilościowe dla elementów małej architektury”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia sali widowiskowo – konferencyjnej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44210000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-06T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić użytkowników przedmiotu zamówienia w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji urządzeń/sprzętu w miejscu ich zainstalowania. Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować i przeprowadzić szkolenia, przy czym odbędą się one nie później niż do dnia 06 września 2018 roku.
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie. 2) Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określa załącznik nr 7.3. do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna podstawowych parametrów, Minimalne warunki technologiczne i ilościowe wyposażenia Sali widowiskowo - konferencyjnej”. 4) Na przedmiot zamówienia składają się także urządzenia, podzespoły i instalacje przyłączające w/w urządzenia/sprzęty do sieci mediów w obiekcie przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37420000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-06T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie. 2) Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określa załącznik nr 7.4. do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna podstawowych parametrów, Minimalne warunki technologiczne i ilościowe sprzętu rehabilitacyjnego
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-06T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie. 2) Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określa załącznik nr 7.5. do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna podstawowych parametrów, Minimalne warunki technologiczne i ilościowe dla wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych”. 3) Na przedmiot zamówienia składają się także urządzenia, podzespoły i instalacje przyłączające w/w urządzenia/sprzęty do sieci mediów w obiekcie przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-06T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić użytkowników przedmiotu zamówienia w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji urządzeń/sprzętu w miejscu ich zainstalowania. Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować i przeprowadzić szkolenia, przy czym odbędą się one nie później niż do dnia 06 września 2018 roku.
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie. 4) Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określa załącznik nr 7.6. do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna podstawowych parametrów, Minimalne warunki technologiczne i ilościowe dla wyposażenia pomieszczeń kuchennych”. 5) Na przedmiot zamówienia składają się także urządzenia, podzespoły i instalacje przyłączające w/w urządzenia/sprzęty do sieci mediów w obiekcie przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia biurowego”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-06T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia biurowego do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie. 2) Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określa załącznik nr 7.7. do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna podstawowych parametrów, Minimalne warunki technologiczne i ilościowe dla wyposażenia biurowego”.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)