GuidZP400 |
5459160a-b49f-4aeb-8917-382c2014fbec
|
Biuletyn |
594249-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Goleniów
|
Regon |
81168436700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Lotników 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Goleniów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 698 200
|
Zamawiajacy fax |
914 698 298
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@goleniow.pl
|
Adres strony url |
www.goleniow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.goleniow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.goleniow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna. Oferty należy składać osobiście lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na wskazany poniżej adres.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.: „Przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku na Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowy Dom Samopomocy wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną”
|
Numer referencyjny |
WGG.271.4.78.2018.JG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa i montaż sprzętu komputerowego;
- dostawa i montaż elementów małej architektury
- dostawa i montaż wyposażenia sali widowiskowo – konferencyjnej
- dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego
- dostawa i montaż wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych
- dostawa i montaż wyposażenia kuchennego
- dostawa i montaż wyposażenia biurowego
do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowy Dom Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie. Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określają odpowiednio załączniki: nr 7.1., nr 7.2., nr 7.3., nr 7.4., nr 7.5., nr 7.5. i nr 7.7. do SIWZ. Na przedmiot zamówienia składają się także urządzenia, podzespoły i instalacje przyłączające urządzenia/sprzęty określone w w/w załącznikach do sieci mediów.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 Części:
Część nr 1: „Dostawa i montaż sprzętu komputerowego”
Część nr 2: „Dostawa i montaż elementów małej architektury”
Część nr 3: „Dostawa i montaż wyposażenia sali widowiskowo – konferencyjnej”
Cześć nr 4: „Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego”
Cześć nr 5: „Dostawa i montaż wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych”
Część nr 6: „Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych”
Cześć nr 7: „Dostawa i montaż wyposażenia biurowego”
3.Wszystkie wyposażenie wyszczególnione w załącznikach do SIWZ od nr 7.1 do nr 7.7 włącznie powinno być zmontowane przed dostarczeniem oraz dostarczone przez Dostawcę do poszczególnych pomieszczeń na terenie CAL w Goleniowie przy ul. Wojska Polskiego
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin realizacji zamówienia dla Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3, Części nr 4, Części nr 5, Części nr 6 i Części nr 7 - do dnia 06 września 2018 r.
2. Wykonawca Części nr 1, Części nr 3 i Części nr 6 zobowiązany będzie przeszkolić użytkowników przedmiotu zamówienia w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji urządzeń/sprzętu w miejscu ich zainstalowania. Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować i przeprowadzić szkolenia, przy czym odbędą się one nie później niż do dnia 06 września 2018 roku.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
UWAGA! Każdy Wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się:
1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców:
a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
d) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ,
e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
UWAGA! Każdy Wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umoy, stanowiącym załącznik do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-08-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów;
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie jest Pani Marta Kachniarz, kontakt: adres e-mail: abi@goleniow.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na podpisaną umowę o dofinansowanie projektu oraz ze względu na cele archiwalne - zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawarta w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_____________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa i montaż sprzętu komputerowego”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić użytkowników przedmiotu zamówienia w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji urządzeń/sprzętu w miejscu ich zainstalowania. Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować i przeprowadzić szkolenia, przy czym odbędą się one nie później niż do dnia 06 września 2018 roku.
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie.
2) Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określa załącznik nr 7.1. do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna podstawowych parametrów, Minimalne warunki technologiczne i ilościowe dla sprzętu komputerowego”.
3) Na przedmiot zamówienia składają się także urządzenia, podzespoły i instalacje przyłączające w/w urządzenia/sprzęty do sieci mediów w obiekcie przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa i montaż elementów małej architektury”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113600-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów małej architektury do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie.
2) Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określa załącznik nr 7.2. do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna podstawowych parametrów, Minimalne warunki technologiczne i ilościowe dla elementów małej architektury”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa i montaż wyposażenia sali widowiskowo – konferencyjnej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44210000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić użytkowników przedmiotu zamówienia w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji urządzeń/sprzętu w miejscu ich zainstalowania. Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować i przeprowadzić szkolenia, przy czym odbędą się one nie później niż do dnia 06 września 2018 roku.
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie.
2) Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określa załącznik nr 7.3. do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna podstawowych parametrów, Minimalne warunki technologiczne i ilościowe wyposażenia Sali widowiskowo - konferencyjnej”.
4) Na przedmiot zamówienia składają się także urządzenia, podzespoły i instalacje przyłączające w/w urządzenia/sprzęty do sieci mediów w obiekcie przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37420000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie.
2) Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określa załącznik nr 7.4. do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna podstawowych parametrów, Minimalne warunki technologiczne i ilościowe sprzętu rehabilitacyjnego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa i montaż wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie.
2) Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określa załącznik nr 7.5. do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna podstawowych parametrów, Minimalne warunki technologiczne i ilościowe dla wyposażenia szatni i pomieszczeń magazynowych”.
3) Na przedmiot zamówienia składają się także urządzenia, podzespoły i instalacje przyłączające w/w urządzenia/sprzęty do sieci mediów w obiekcie przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić użytkowników przedmiotu zamówienia w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji urządzeń/sprzętu w miejscu ich zainstalowania. Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować i przeprowadzić szkolenia, przy czym odbędą się one nie później niż do dnia 06 września 2018 roku.
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie.
4) Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określa załącznik nr 7.6. do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna podstawowych parametrów, Minimalne warunki technologiczne i ilościowe dla wyposażenia pomieszczeń kuchennych”.
5) Na przedmiot zamówienia składają się także urządzenia, podzespoły i instalacje przyłączające w/w urządzenia/sprzęty do sieci mediów w obiekcie przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa i montaż wyposażenia biurowego”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia biurowego do Centrum Aktywności Lokalnej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy zlokalizowanych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 28 w Goleniowie.
2) Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć i zamontować określa załącznik nr 7.7. do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna podstawowych parametrów, Minimalne warunki technologiczne i ilościowe dla wyposażenia biurowego”.
|
| |