GuidZP400 |
8e2dde6b-894d-4fdd-b1ea-197a0f8f8642
|
Biuletyn |
594178-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielkopolskie Centrum Onkologii
|
Regon |
29120400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Garbary
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61866
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618850500
|
Zamawiajacy fax |
618 521 948
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@wco.pl
|
Adres strony url |
www.wco.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wco.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wco.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych o powiadamianie poprzez system IP DECT.
|
Numer referencyjny |
77/2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Rozbudowa systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych o powiadamianie poprzez system IP DECT.
Wymagania zamawiającego dotyczące oczekiwanych funkcjonalności, jakości i ilości poszczególnych elementów zawiera PROJEKT WYKONAWCZY: Rozbudowa systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych o powiadamianie poprzez system IP DECT w Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu - stanowiący zał. do niniejszej specyfikacji, oraz wszystkie niezbędne plany i
projekty – zawarte w spakowanym folderze zip. - załączonym na stronie internetowej Zamawiającego
|
Cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą, niż: kwota określona w pkt V.4. siwz
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zdolności techniczne i zawodowe.
1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli kres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swym rodzajem przedmiotowemu zamówieniu o wartości minimum - kwota określona w pkt V.5.
2. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenia i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia publicznego określone w pkt V.5. siwz
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Pzp (składane razem z ofertą)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentu z poniższych pozycji będzie obligowało
wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
4 W celu wykazania spełnienia warunku: Sytuacja ekonomiczna lub finansowa, zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości minimum PLN 200.000,- zł.
5 W celu wykazania spełnienia warunku: Zdolności techniczne i zawodowe. zamawiający wymaga przedstawienia:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1/jedną realizację polegającą na wykonaniu instalacji i konfiguracji systemu komunikacji bezprzewodowej w jednostce medycznej składającego się z minimum 30 stacji bazowych IP-DECT, i minimum 60-ciu telefonów DECT z funkcjonalnością interaktywnych wiadomości tekstowych zintegrowanych z platformą integracyjną o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych wykonywanych przez nie do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.
1. co najmniej jedna osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika projektu (KP), posiadająca certyfikat PRINCE II Practitioner lub PMI lub Agile lub „równoważny”, czyli nadany przez uznaną międzynarodową instytucję certyfikującą w zakresie metodologii zarządzania projektami informatycznymi, oraz kierowała wykonaniem projektu w szpitalu o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. brutto.
2. co najmniej jedna osoba, która będzie pełnić funkcję wdrożeniowca (W), posiadająca certyfikat PRINCE II Practitioner lub PMI lub Agile lub „równoważny”, czyli nadany przez uznaną międzynarodową instytucję certyfikującą w zakresie metodologii zarządzania projektami informatycznymi, która uczestniczyła w zakończonym wdrożeniu systemu w szpitalu o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. brutto.
3. co najmniej jedna osoba, posiadająca certyfikat producenta okablowania strukturalnego
4. co najmniej jedną osobą, posiadającą certyfikat producenta systemy telefonii IP innovaphone na poziomie ICE dla wersji nie starszej niż V12.
5. co najmniej jedną osobą, posiadającą certyfikat szkolenia w zakresie systemu IP DECT oferowanego w ramach niniejszego postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
VI. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę
Lp. Wymagany dokument
1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
2. Formularz cenowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji
3. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji (w formularzu ofertowym)
4. Dokument lub odpis dokumentu z rejestru lub innej ewidencji lub inny dokument w celu potwierdzenia i weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczeń woli.
5. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych, jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów określonych w pkt. powyżej
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) przedmiotu Umowy wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej przedmiot Umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b) zmian cen urzędowych przedmiotu Umowy, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra,
c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących elementy lub urządzenia wchodzące w skład przedmiotu Umowy importowane,
d) w przypadku wystąpienia przesłanki określonej przepisami art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawcy przysługuje uprawnienie wystąpienia do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.
Wraz z wnioskiem, o którym mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić jego uzasadnienie dokumentujące wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia.
4. Zmiany wartości (cen) przedmiotu Umowy wynikające z wystąpienia zdarzeń, o których mowa w ust. 3 lit. a), b), c), d) niniejszego paragrafu następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości i nie wymaga podpisania aneksu. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 lit. a), b), c), d) niniejszego paragrafu w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 lit. a), b), c), d) niniejszego paragrafu w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości
|
IV 4 4 data |
2018-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|