GuidZP400 |
748dc1e3-7540-44cd-8390-dfe9591cf94d
|
Biuletyn |
594099-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
|
Regon |
59846300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowe Ogrody
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 236 129
|
Zamawiajacy fax |
583 236 529
|
Zamawiajacy email |
bzp@gdansk.gda.pl
|
Adres strony url |
www.gdansk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.gdansk.pl/zamowienia-publiczne/Dostawy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.gdansk.pl/zamowienia-publiczne/Dostawy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 129 (I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku
|
Numer referencyjny |
BZP.271.45.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej. Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 1 (Formularz ofertowy)
2. Dostawy przedmiotu umowy realizowane będą na podstawie bieżących pisemnych zamówień częściowych składanych e-mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
3. Dostawy zamówień częściowych wymagane będą w ciągu max.3 dni od dnia złożenia zamówienia częściowego (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt), w pon., wt., śr., czw. w godzinach od 8:00 do 15:00, w pt. w godzinach od 8:00 do 14:00.
4. Przedmiot umowy dostarczany będzie Zamawiającemu transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Wydanie Zamawiającemu przedmiotu umowy nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie dostawę papieru kserograficznego o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł, liczonej za okres nie przekraczający 12 kolejnych miesięcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.2, ppkt 1.2.2 SIWZ, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust.1 pkt.2,3,4,5,6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, które mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji Umowy,
2) zmiany wynagrodzenia,
3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, w przypadku zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
4) zmiana zakresu świadczenia lub sposobu realizacji Umowy, w przypadku zmian przepisów prawa lub pojawienia się nowych interpretacji, wytycznych dotyczących przepisów związanych z realizacją Umowy, w tym dotyczących ochrony danych osobowych.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1 mogą nastąpić w przypadku wystąpienia „siły wyższej” np. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;
3. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy będą wymagały pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|