Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Data publikacji 2018-07-25
Data zakończenia 2018-08-03 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594099-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej. Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 1 (Formularz ofertowy)
2. Dostawy przedmiotu umowy realizowane będą na podstawie bieżących pisemnych zamówień częściowych składanych e-mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
3. Dostawy zamówień częściowych wymagane będą w ciągu max.3 dni od dnia złożenia zamówienia częściowego (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt), w pon., wt., śr., czw. w godzinach od 8:00 do 15:00, w pt. w godzinach od 8:00 do 14:00.
4. Przedmiot umowy dostarczany będzie Zamawiającemu transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Wydanie Zamawiającemu przedmiotu umowy nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 748dc1e3-7540-44cd-8390-dfe9591cf94d
Biuletyn 594099-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Regon 59846300000
Zamawiajacy adres ulica Nowe Ogrody
Zamawiajacy adres numer domu 8/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 236 129
Zamawiajacy fax 583 236 529
Zamawiajacy email bzp@gdansk.gda.pl
Adres strony url www.gdansk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.gdansk.pl/zamowienia-publiczne/Dostawy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.gdansk.pl/zamowienia-publiczne/Dostawy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 129 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku
Numer referencyjny BZP.271.45.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej. Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 1 (Formularz ofertowy) 2. Dostawy przedmiotu umowy realizowane będą na podstawie bieżących pisemnych zamówień częściowych składanych e-mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3. Dostawy zamówień częściowych wymagane będą w ciągu max.3 dni od dnia złożenia zamówienia częściowego (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt), w pon., wt., śr., czw. w godzinach od 8:00 do 15:00, w pt. w godzinach od 8:00 do 14:00. 4. Przedmiot umowy dostarczany będzie Zamawiającemu transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Wydanie Zamawiającemu przedmiotu umowy nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie dostawę papieru kserograficznego o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł, liczonej za okres nie przekraczający 12 kolejnych miesięcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.2, ppkt 1.2.2 SIWZ, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust.1 pkt.2,3,4,5,6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, które mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji Umowy, 2) zmiany wynagrodzenia, 3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, w przypadku zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, 4) zmiana zakresu świadczenia lub sposobu realizacji Umowy, w przypadku zmian przepisów prawa lub pojawienia się nowych interpretacji, wytycznych dotyczących przepisów związanych z realizacją Umowy, w tym dotyczących ochrony danych osobowych. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1 mogą nastąpić w przypadku wystąpienia „siły wyższej” np. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 3. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy będą wymagały pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu
IV 4 4 data 2018-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)