GuidZP400 |
aeeabbf2-5564-4121-b8e9-af8c402e86bc
|
Biuletyn |
597486-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
|
Regon |
63015300300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60967
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 573 323
|
Zamawiajacy fax |
061 8572727, 8572489
|
Zamawiajacy email |
kszp@wzipoznan.pl
|
Adres strony url |
www.wzipoznan.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Budżetowa MON
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wzipoznan.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowy Zarząd Infrastruktury, ul. Kościuszki 92/98, 61-716 Poznań (skrytka pocztowa 129), budynek nr 3, pokój nr 5 (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli na wymiar do 14 WOG i BLT
|
Numer referencyjny |
69/WZI/18/WGSI
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa mebli na wymiar do 14 WOG i BLT
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
25041935,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 250 419,35 zł netto tj. 58 079,03 euro netto w tym zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 wynosi 22 760,00 zł netto tj. 5 278,66 euro.
|
Okres w dniach |
30
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum dwie dostawy o zbliżonym charakterze na kwotę minimum 200 000,00 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi wskazać brak podstaw do wykluczenia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy PZP. W tym celu wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną składają oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ);
aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie może być złożone wraz z ofertą. Oświadczenie może być złożone według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 5 do SIWZ.
Każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu;
wykaz zrealizowanych zamówień, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 4 do SIWZ;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (przedłożyć wraz z ofertą):
dokument potwierdzający spełnianie poniższych wymagań wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą (np. certyfikat, atest) lub deklarację zgodności wraz z dokumentem poświadczającym przeprowadzenie badań na zgodność z niżej wymienionymi normami lub normami równoważnymi (świadectwo lub wyniki badań, atest, raport)
Dla Mebli:
- atest/y na oferowany/e system/y mebli pracowniczych, recepcyjnych i gabinetowych w zakresie zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości
i trwałości zgodnie z normami PN-EN14073-2:2006 oraz PN-EN 527-2:2004
- atest/y na oferowany/e system/y mebli pracowniczych, recepcyjnych i gabinetowych w zakresie oceny higienicznej wyrobów z przeznaczeniem do wyposażenia pomieszczeń użyteczności publicznej.
Dla Foteli, krzeseł, sof:
- sprawozdanie z badań w zakresie wytrzymałości i wymiarów wg EN 1335 dotyczące oferowanych foteli obrotowych
- sprawozdanie z badań w zakresie wytrzymałości i stabilności w oparciu o normy
PN-EN 13761 dotyczące oferowanych krzeseł konferencyjnych.
Wszystkie meble zawarte w opisie technicznym muszą być fabrycznie nowe.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2) formularz cenowy – załącznik nr 1.1 do SIWZ,
3) dokument potwierdzający wniesienie wadium,
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy:
a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba,
b) w przypadku podpisania oferty i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą Wykonawcę,
c) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego z wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100)
2. Wadium może być wniesione w, w jednej z form zgodnie z zapisem art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem
na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000, do dnia 16.08.2018r.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w treści umowy zgodnie § 13 projektu umowy stanowiącym część II SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-08-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|