DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Data publikacji 2018-08-02
Data zakończenia 2018-08-10 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
Miejscowość Oleśnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 598623-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku ( 35 zadań) przez okres 12 miesięcy – szczegółowe wykazy asortymentu określają załączniki do formularza oferty o nazwie cennik. Zamawiający przewiduje możliwość przeliczania opakowań, jednak w rubryce „ nazwa asortymentu” prosi o wskazanie ilości
produktu w opakowaniu
ZAMAWIAJĄCY W PRZYPADKU BRAKU MOŻLIWOŚCI OCENY CZY ZAOFEROWANY PRODUKT SPEŁNIA WYMAGANIA ZGODNIE Z SIWZ ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO WEZWANIA
O PRZEDŁOZENIE KATALOGÓW LUB PRÓBEK ZAOFEROWANYCH PRODUKTÓW
Zamówienie składa się z 35 części (zadań):
Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Liczba części (zadań): 35.
Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych w obrębie danej części zostaną odrzucone.
Miejsce realizacji zamówienia: MAGAZYN (IV piętro)/

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c4b65728-7961-445b-ba4f-87140cb3435f
Biuletyn 598623-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
Regon 93296654000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oleśnica
Zamawiajacy kod pocztowy 56400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 77 67 427
Zamawiajacy fax 71 77 67 307
Zamawiajacy email przetargi@pzsolesnica.pl
Adres strony url www.pzsolesnica.pl
Adres strony internetowej www.pzsolesnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pzsolesnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pzsolesnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zespół Szpitali ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, sekretariat ( IV piętro)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer referencyjny PZS/PN/17/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku ( 35 zadań) przez okres 12 miesięcy – szczegółowe wykazy asortymentu określają załączniki do formularza oferty o nazwie cennik. Zamawiający przewiduje możliwość przeliczania opakowań, jednak w rubryce „ nazwa asortymentu” prosi o wskazanie ilości produktu w opakowaniu ZAMAWIAJĄCY W PRZYPADKU BRAKU MOŻLIWOŚCI OCENY CZY ZAOFEROWANY PRODUKT SPEŁNIA WYMAGANIA ZGODNIE Z SIWZ ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO WEZWANIA O PRZEDŁOZENIE KATALOGÓW LUB PRÓBEK ZAOFEROWANYCH PRODUKTÓW Zamówienie składa się z 35 części (zadań): Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Liczba części (zadań): 35. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych w obrębie danej części zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: MAGAZYN (IV piętro)/
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, polegających na dostawie przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: zad.1) 15 000,00 zł brutto każda; Zad. 2) 8 000,00 zł brutto każda, Zad. 3) 6 000,00 zł brutto, zad.4) 11 000,00 zł brutto każda; Zad. 5) 93 000,00 zł brutto każda, Zad.6) 11 500,00 zł brutto, zad.7) 9 000,00 zł brutto każda; Zad. 8) 4 000,00 zł brutto każda, Zad. 9) 2 000,00 zł brutto, zad.10) 1 000,00 zł brutto każda; Zad. 11) 5 000,00 zł brutto każda, Zad. 12) 1 000,00 zł brutto, zad.13) 1 200,00 zł brutto każda; Zad. 14) 22 000,00 zł brutto każda, Zad. 15) 44 000,00 zł brutto, zad.16) 48 000,00 zł brutto każda; Zad. 17) 7 000,00 zł brutto każda, Zad. 18) 3 000,00 zł brutto zad.19) 5 000,00 zł brutto każda; Zad. 20) 13 000,00 zł brutto każda, Zad. 21) 4 000,00 zł brutto, zad.22) 15 000,00 zł brutto każda; Zad. 23) 11 000,00 zł brutto każda, Zad. 24) 44 000,00 zł brutto, zad.25) 20 000,00 zł brutto każda;. Zad. 26) 1 000,00 zł brutto każda, Zad. 27) 69 000,00 zł brutto, zad.28) 72 000,00 zł brutto każda; Zad. 29) 700,00 zł brutto każda, Zad. 30) 9 000,00 zł brutto, zad.31) 22 000,00 zł brutto każda 32) 900,00 zł brutto, zad.33) 17 000,00 zł brutto każda; 34) 6 000,00 zł brutto, zad.35) 1 300,00 zł brutto każda Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dowodów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. XII pkt 4 ppkt 3) tiret 1-3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio
Zakresie warunkow udzialu wykaz co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, polegających na dostawie przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż zad.1) 15 000,00 zł brutto każda; Zad. 2) 8 000,00 zł brutto każda, Zad. 3) 6 000,00 zł brutto, zad.4) 11 000,00 zł brutto każda; Zad. 5) 93 000,00 zł brutto każda, Zad.6) 11 500,00 zł brutto, zad.7) 9 000,00 zł brutto każda; Zad. 8) 4 000,00 zł brutto każda, Zad. 9) 2 000,00 zł brutto, zad.10) 1 000,00 zł brutto każda; Zad. 11) 5 000,00 zł brutto każda, Zad. 12) 1 000,00 zł brutto, zad.13) 1 200,00 zł brutto każda; Zad. 14) 22 000,00 zł brutto każda, Zad. 15) 44 000,00 zł brutto, zad.16) 48 000,00 zł brutto każda; Zad. 17) 7 000,00 zł brutto każda, Zad. 18) 3 000,00 zł brutto zad.19) 5 000,00 zł brutto każda; Zad. 20) 13 000,00 zł brutto każda, Zad. 21) 4 000,00 zł brutto, zad.22) 15 000,00 zł brutto każda; Zad. 23) 11 000,00 zł brutto każda, Zad. 24) 44 000,00 zł brutto, zad.25) 20 000,00 zł brutto każda;. Zad. 26) 1 000,00 zł brutto każda, Zad. 27) 69 000,00 zł brutto, zad.28) 72 000,00 zł brutto każda; Zad. 29) 700,00 zł brutto każda, Zad. 30) 9 000,00 zł brutto, zad.31) 22 000,00 zł brutto każda 32) 900,00 zł brutto, zad.33) 17 000,00 zł brutto każda; 34) 6 000,00 zł brutto, zad.35) 1 300,00 zł brutto każda. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dowodów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie w zakresie art 25 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Inne dokumenty niewymienione . formularz ofertowy – wg wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. W przypadku gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane prze osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 7 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: zad. 1) 400,00 zł zad. 2) 200,00 zł zad. 3) 170,00 zł zad. 4) 300,00 zł zad. 5) 2 600,00 zł zad. 6) 250,00 zł zad. 7) 230,00 zł zad. 8) 120,00 zł zad. 9) 60,00 zł zad. 10) 30,00 zł zad. 11) 130,00 zł zad. 12) 35,00 zł zad. 13) 42,00 zł zad. 14) 620,00 zł zad. 15) 1 200,00 zł zad. 16) 1 450,00 zł zad. 17) 190,00 zł zad. 18) 85,00 zł zad. 19) 140,00 zł zad. 20) 360,00 zł zad. 21) 115,00 zł zad. 22) 420,00 zł zad. 23) 320,00 zł zad. 24) 1 240,00 zł zad. 25) 560,00 zł zad. 26) 40,00 zł zad.27) 1 900,00 zł zad.28) 2 000,00 zł zad.29) 20,00 zł zad.30) 290,00 zł zad.31) 680,00 zł zad.32) 25,00 zł zad.33) 510,00 zł zad.34) 205,00 zł zad.35) 50,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i strony postanawiają, że jedyna dopuszczalna zmiana warunków umowy może dotyczyć: a) ceny w części dotyczącej zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT,
IV 4 4 data 2018-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria reklamacje
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena ( brutto)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)