GuidZP400 |
c4b65728-7961-445b-ba4f-87140cb3435f
|
Biuletyn |
598623-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
|
Regon |
93296654000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oleśnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 77 67 427
|
Zamawiajacy fax |
71 77 67 307
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pzsolesnica.pl
|
Adres strony url |
www.pzsolesnica.pl
|
Adres strony internetowej |
www.pzsolesnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SPZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pzsolesnica.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pzsolesnica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Zespół Szpitali ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, sekretariat ( IV piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
|
Numer referencyjny |
PZS/PN/17/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku ( 35 zadań) przez okres 12 miesięcy – szczegółowe wykazy asortymentu określają załączniki do formularza oferty o nazwie cennik. Zamawiający przewiduje możliwość przeliczania opakowań, jednak w rubryce „ nazwa asortymentu” prosi o wskazanie ilości
produktu w opakowaniu
ZAMAWIAJĄCY W PRZYPADKU BRAKU MOŻLIWOŚCI OCENY CZY ZAOFEROWANY PRODUKT SPEŁNIA WYMAGANIA ZGODNIE Z SIWZ ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO WEZWANIA
O PRZEDŁOZENIE KATALOGÓW LUB PRÓBEK ZAOFEROWANYCH PRODUKTÓW
Zamówienie składa się z 35 części (zadań):
Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Liczba części (zadań): 35.
Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych w obrębie danej części zostaną odrzucone.
Miejsce realizacji zamówienia: MAGAZYN (IV piętro)/
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, polegających na dostawie przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
zad.1) 15 000,00 zł brutto każda; Zad. 2) 8 000,00 zł brutto każda, Zad. 3) 6 000,00 zł brutto, zad.4) 11 000,00 zł brutto każda; Zad. 5) 93 000,00 zł brutto każda, Zad.6) 11 500,00 zł brutto, zad.7) 9 000,00 zł brutto każda; Zad. 8) 4 000,00 zł brutto każda, Zad. 9) 2 000,00 zł brutto, zad.10) 1 000,00 zł brutto każda; Zad. 11) 5 000,00 zł brutto każda, Zad. 12) 1 000,00 zł brutto, zad.13) 1 200,00 zł brutto każda; Zad. 14) 22 000,00 zł brutto każda, Zad. 15) 44 000,00 zł brutto, zad.16) 48 000,00 zł brutto każda; Zad. 17) 7 000,00 zł brutto każda, Zad. 18) 3 000,00 zł brutto zad.19) 5 000,00 zł brutto każda; Zad. 20) 13 000,00 zł brutto każda, Zad. 21) 4 000,00 zł brutto, zad.22) 15 000,00 zł brutto każda; Zad. 23) 11 000,00 zł brutto każda, Zad. 24) 44 000,00 zł brutto, zad.25) 20 000,00 zł brutto każda;. Zad. 26) 1 000,00 zł brutto każda, Zad. 27) 69 000,00 zł brutto, zad.28) 72 000,00 zł brutto każda; Zad. 29) 700,00 zł brutto każda, Zad. 30) 9 000,00 zł brutto, zad.31) 22 000,00 zł brutto każda 32) 900,00 zł brutto, zad.33) 17 000,00 zł brutto każda; 34) 6 000,00 zł brutto, zad.35) 1 300,00 zł brutto każda
Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dowodów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. XII pkt 4 ppkt 3) tiret 1-3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, polegających na dostawie przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż zad.1) 15 000,00 zł brutto każda; Zad. 2) 8 000,00 zł brutto każda, Zad. 3) 6 000,00 zł brutto, zad.4) 11 000,00 zł brutto każda; Zad. 5) 93 000,00 zł brutto każda, Zad.6) 11 500,00 zł brutto, zad.7) 9 000,00 zł brutto każda; Zad. 8) 4 000,00 zł brutto każda, Zad. 9) 2 000,00 zł brutto, zad.10) 1 000,00 zł brutto każda; Zad. 11) 5 000,00 zł brutto każda, Zad. 12) 1 000,00 zł brutto, zad.13) 1 200,00 zł brutto każda; Zad. 14) 22 000,00 zł brutto każda, Zad. 15) 44 000,00 zł brutto, zad.16) 48 000,00 zł brutto każda; Zad. 17) 7 000,00 zł brutto każda, Zad. 18) 3 000,00 zł brutto zad.19) 5 000,00 zł brutto każda; Zad. 20) 13 000,00 zł brutto każda, Zad. 21) 4 000,00 zł brutto, zad.22) 15 000,00 zł brutto każda; Zad. 23) 11 000,00 zł brutto każda, Zad. 24) 44 000,00 zł brutto, zad.25) 20 000,00 zł brutto każda;. Zad. 26) 1 000,00 zł brutto każda, Zad. 27) 69 000,00 zł brutto, zad.28) 72 000,00 zł brutto każda; Zad. 29) 700,00 zł brutto każda, Zad. 30) 9 000,00 zł brutto, zad.31) 22 000,00 zł brutto każda 32) 900,00 zł brutto, zad.33) 17 000,00 zł brutto każda; 34) 6 000,00 zł brutto, zad.35) 1 300,00 zł brutto każda. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dowodów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie w zakresie art 25 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Inne dokumenty niewymienione |
. formularz ofertowy – wg wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. W przypadku gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane prze osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 7 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
zad. 1) 400,00 zł
zad. 2) 200,00 zł
zad. 3) 170,00 zł
zad. 4) 300,00 zł
zad. 5) 2 600,00 zł
zad. 6) 250,00 zł
zad. 7) 230,00 zł
zad. 8) 120,00 zł
zad. 9) 60,00 zł
zad. 10) 30,00 zł
zad. 11) 130,00 zł
zad. 12) 35,00 zł
zad. 13) 42,00 zł
zad. 14) 620,00 zł
zad. 15) 1 200,00 zł
zad. 16) 1 450,00 zł
zad. 17) 190,00 zł
zad. 18) 85,00 zł
zad. 19) 140,00 zł
zad. 20) 360,00 zł
zad. 21) 115,00 zł
zad. 22) 420,00 zł
zad. 23) 320,00 zł
zad. 24) 1 240,00 zł
zad. 25) 560,00 zł
zad. 26) 40,00 zł
zad.27) 1 900,00 zł
zad.28) 2 000,00 zł
zad.29) 20,00 zł
zad.30) 290,00 zł
zad.31) 680,00 zł
zad.32) 25,00 zł
zad.33) 510,00 zł
zad.34) 205,00 zł
zad.35) 50,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i strony postanawiają, że jedyna dopuszczalna zmiana warunków umowy może dotyczyć:
a) ceny w części dotyczącej zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT,
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|