GuidZP400 |
776cedae-ca54-4785-a90e-d1c3a18b2ec9
|
Biuletyn |
598477-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Narodowe w Krakowie
|
Regon |
27596100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. 3-go Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-062
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 43 35 621
|
Zamawiajacy fax |
12 43 35 555
|
Zamawiajacy email |
zam_publ@muzeum.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.mnk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/mnkrakow,m,302119,2018.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/mnkrakow,m,302119,2018.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta złożona na piśmie, osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Narodowe w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, Sekretariat główny pok. 050
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa druków offsetowych (wraz z papierem i oprawą) wydawnictw MNK w okresie wrzesień-grudzień 2018”
|
Numer referencyjny |
EP-ZP-271-26/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków offsetowych (wraz z papierem i oprawą) wydawnictw MNK w okresie wrzesień – grudzień 2018.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części (zadania):
• Zadanie Nr 1: Druk offsetowy publikacji książkowych;
• Zadanie Nr 2: Druk offsetowy materiałów promocyjnych.
Opis poszczególnych części zamówienia znajduje się w rozdziale IV SIWZ.
3. W zakresie zadania nr 2 Wykonawcy zobligowani są do złożenia próbki, jako integralnej części oferty, zgodnie z opisem w rozdziale XIV ust. 5, pkt. 2 SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w zakresie Zadania nr 1 wymaga posiadania przez Wykonawcę doświadczenia w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 zamówień (w ramach odrębnych umów) polegających na druku 2 książek (minimum 100-stronicowych) zawierających barwne reprodukcje malarstwa
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
DOTYCZY WYŁĄCZNIE ZADANIA NR 1:
a) wykaz (załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (w ramach odrębnych umów) polegające na druku 2 książek (minimum 100-stronicowych) zawierających barwne reprodukcje malarstwa. (Uwaga: poprzez należyte wykonanie ww. zamówień, Zamawiający rozumie ich odbiór przez zamawiających bez zastrzeżeń).
Do wykazu Wykonawcy winni załączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do SIWZ), składane przez Wykonawców w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej MNK informacji z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dla zadania nr 1:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp.
2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji części oraz terminu związanego z przygotowaniem realizacji umowy, poprzez jego przedłużenie maksymalnie o kolejnych 5 dni kalendarzowych, w przypadku jeżeli ich przyczyny nie pozostają po stronie Wykonawcy tj. nie są wynikiem zwłoki spowodowanej jego celowymi działaniami;
2) wydłużenie terminu realizacji umowy maksymalnie do 31 stycznia 2019r., w przypadku nie przesłania przez Zamawiającego do druku całości zamówienia określonego w Zał. Nr 1 do umowy w terminie realizacji wskazanym § 2 ust. 1 w związku z zaistniałymi przesunięciami czasowymi organizowanych wydarzeń kulturalnych oraz innymi przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego;
3) zmniejszenia objętości stron (do 20%) danej pozycji do druku przy zachowaniu jej parametrów, po przedłożeniu przez Wykonawcę rekalkulacji ceny jednostkowej netto i brutto tej pozycji na wniosek Zamawiającego;
4) rodzaju papieru lub innych surowców użytych do produkcji danego druku – książki bądź druku drobnego (na wniosek Zamawiającego). W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny związanej ze zmianą papieru lub innych surowców;
5) podwykonawców lub zakresu rodzaju usług/dostaw, w odniesieniu do zapisów § 10 Umowy, jeżeli Wykonawca na etapie realizacji umowy uzna, że w celu prawidłowej realizacji umowy musi wprowadzić lub zmienić podwykonawcę lub poszerzyć zakres jego uczestnictwa w realizacji umowy;
6) wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT (ceny netto, zarówno za wykonanie całości zamówienia, jak i ceny netto składowe nie ulegają zmianie);
b) nastąpiła zmiana ceny jednostkowej netto i brutto pozycji asortymentowej określonej w zał. nr 1 do umowy w wyniku zmniejszenia objętości stron tej pozycji;
c) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie.
3. Dokonanie zmian w zakresie:
1) tytułu danego wydawnictwa przy zachowaniu jego parametrów i ceny,
2) osób odpowiedzialnych za realizację umowy,
nie wymaga wprowadzania zmiany w formie aneksu.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 1 i 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym (obejmujących m.in. rodzaj zmiany, termin jej wprowadzenia) i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
Dla zadania nr 2:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp.
2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji części oraz terminu związanego z przygotowaniem realizacji umowy, poprzez jego przedłużenie maksymalnie o kolejnych 5 dni kalendarzowych, w przypadku jeżeli ich przyczyny nie pozostają po stronie Wykonawcy tj. nie są wynikiem zwłoki spowodowanej jego celowymi działaniami;
2) wydłużenie terminu realizacji umowy maksymalnie do 31 stycznia 2019r., w przypadku nie przesłania przez Zamawiającego do druku całości zamówienia określonego w Zał.
Nr 1 do umowy w terminie realizacji wskazanym § 2 ust. 1 w związku z zaistniałymi przesunięciami czasowymi organizowanych wydarzeń kulturalnych oraz innymi przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego;
3) zmiana formatu ulotki (w ramach od DL1 do DL3) danej pozycji do druku przy zachowaniu pozostałych parametrów, po przedłożeniu przez Wykonawcę rekalkulacji ceny jednostkowej netto i brutto tej pozycji na wniosek Zamawiającego;
4) rodzaju papieru lub innych surowców użytych do produkcji danego druku (na wniosek Zamawiającego). W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny związanej ze zmianą papieru lub innych surowców;
5) podwykonawców lub zakresu rodzaju usług/dostaw, w odniesieniu do zapisów § 10 Umowy, jeżeli Wykonawca na etapie realizacji umowy uzna, że w celu prawidłowej realizacji umowy musi zmienić podwykonawcę lub poszerzyć zakres jego uczestnictwa w realizacji umowy;
6) wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT (ceny netto, zarówno za wykonanie całości zamówienia, jak i ceny netto składowe nie ulegają zmianie);
b) nastąpiła zmiana ceny jednostkowej netto i brutto pozycji asortymentowej określonej w zał. nr 1 do umowy w wyniku zmiany formatu ulotki danej pozycji;
c) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie.
3. Dokonanie zmian w zakresie:
1) tytułu danego materiału przy zachowaniu jego parametrów i ceny,
2) zmniejszenia ilości nakładu (do 20%) danej pozycji do druku przy zachowaniu jej parametrów i ceny;
3) osób odpowiedzialnych za realizację umowy,
nie wymaga wprowadzania zmiany w formie aneksu.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
5. Zmiany o których mowa w ust. 1 i 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym (obejmujących m.in. rodzaj zmiany, termin jej wprowadzenia) i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Oferty zostaną otwarte w dniu 10 sierpnia 2018 r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego. Muzeum Narodowe w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, sala 127
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Druk offsetowy publikacji książkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest druk offsetowy następujących wydawnictw książkowych (wszystkie wydawnictwa wskazane poniżej mają numer ISBN):
1) O miejsce książki w historii sztuki Cześć II (Książka, nakład 300 egz.);
2) Mistrz i Katarzyna. Hans von Kulmbach i jego dzieła dla Krakowa (Książka, nakład 800 egz.);
3) Mistrz i Katarzyna. Hans von Kulmbach i jego dzieła dla Krakowa (Broszura, nakład 400 egz.);
4) Niepodległa (Broszura, nakład: 1200 egz.);
5) Niepodległa, Katalog wystawy (Książka, nakład: 1000 egz.);
6) Wyspiański, Książka dla dzieci (Książka, nakład 1500 egz.);
7) „Polska” Piotr Uklański - Katalog wystawy (Książka, nakład: 350 egz.);
8) „Polska” Piotr Uklański (Broszura, nakład: 4000 egz.);
9) MUZEUM NARODOWE W KRAKOWIE Ludzie, Idee, Dokonania (Książka, nakład: 400 egz.);
10) Katalog średniowiecznych rękopisów iluminowanych Biblioteki i Muzeum Czartoryskich (rękopisy polskie i czeskie), (Książka, nakład: 300 egz.);
11) Maksymilian Gierymski Katalog dzieł wszystkich (Książka, nakład: 800 egz.);
12) Trzy modele architektury socjalnej w XX wiecznej Francji (Książka, nakład: 350 egz.);
13) Edukacja, Program grudzień 2018 (Broszura, nakład: 5000 egz. książeczka);
UWAGA:
Przedstawione nakłady poszczególnych wydawnictw są maksymalnymi szacunkowymi ilościami, które maja służyć ustaleniu maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z realizacji niniejszego zamówienia, jednakże w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości w/w zamówienia w zakresie 30% wartości tego zamówienia.
2. Szczegółowe informacje i wytyczne odnośnie druku powyższych pozycji zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - Druk offsetowy materiałów promocyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest druk offsetowy następujących materiałów promocyjnych:
1) NIEPODLEGŁA (Plakat, nakład: 1 000 egz.),
2) NIEPODLEGŁA (Ulotka DLx1 wersja polska, nakład: 40 000 egz.),
3) NIEPODLEGŁA (Ulotka DLx1 wersja angielska, nakład: 10 000 egz.),
4) KRAKÓW 1900 (Ulotka DLx3 wersja polska, nakład: 15 000 egz.),
5) KRAKÓW 1900 (Ulotka DLx1 wersja angielska, nakład: 5 000 egz.),
6) Dom Jana Matejki (Ulotka ~DLx3 wersja polsko–angielska, nakład 10 000 egz.),
7) Muzeum Czapskich (Ulotka ~DLx3 wersja polsko–angielska, nakład 10 000 egz.),
8) Muzeum Szymanowskiego w willi Atma (Ulotka ~DLx3 wersja polsko–angielska, nakład 10 000 egz.),
9) Europeum (Ulotka ~DLx3 wersja polsko–angielska, nakład 10 000 egz.),
10) Dom Józefa Mehoffera (Ulotka ~DLx3 wersja polsko–angielska, nakład 10 000 egz.),
11) Pałac Biskupa Erazma Ciołka (Ulotka ~DLx3 wersja polsko–angielska, nakład 10 000 egz.),
12) Sukiennice (Ulotka ~DLx3 wersja polsko–angielska, nakład 10 000 egz.),
13) Sukiennice (Ulotka ~DLx3 wersja rosyjsko-niemiecka, nakład 10 000 egz.),
14) Sukiennice (Ulotka ~DLx3 wersja francusko-włoska, nakład 10 000 egz.),
15) MNK – Oddziały i galerie (Ulotka - mapka, wersja polsko–angielska, nakład 10 000 egz.),
16) NIEPODLEGŁA (zaproszenie, nakład: 2 500 egz.),
17) A ślady zasypał piasek (Ulotka DLx1, nakład: 2 000 egz.),
18) Plakat (KULTURA DOSTĘPNA) (plakat, nakład: 650 egz.),
19) Pocztówka (MEHOFFER) (nakład: 2 000 egz.),
20) Pocztówka (REMBRANDT) (nakład: 2 000 egz.),
21) Pocztówka (JAN MATEJKO), 2 wzory (nakład: 2 000 egz.),
22) Polska (MATEJKO – SOBIESKI) (plakat, nakład: 200 egz.).
UWAGA:
Przedstawione nakłady poszczególnych pozycji są maksymalnymi szacunkowymi ilościami, które maja służyć ustaleniu maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z realizacji niniejszego zamówienia, jednakże w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości w/w zamówienia w zakresie 30% wartości tego zamówienia.
2. Szczegółowe informacje i wytyczne odnośnie druku powyższych pozycji zawiera załącznik nr 3a do SIWZ
|
| |