GuidZP400 |
bd7d04bf-cc0b-4e0e-bad8-f4f134c646f2
|
Biuletyn |
598441-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
|
Regon |
871121290
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Teatralny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48566218281
|
Zamawiajacy fax |
+48566218455
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
|
Adres strony url |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta składana pisemnie. Osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego, pokój 337
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Opracowanie projektów graficznych, wykonanie oraz dostarczenie materiałów promocyjnych w ramach promocji projektu pn. „Kujawy+Pomorze – promocja potencjału gospodarczego regionu”
|
Numer referencyjny |
WZP.272.68.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów oraz zaprojektowanie sposobu ich oznakowania, oznakowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego oznakowanych materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach promocji projektu pn. „Kujawy+Pomorze – promocja potencjału gospodarczego regionu” zgonie z SIWZ wraz z załącznikami w szczególności załącznikiem nr 3 SOPZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
okres w którym realizowane będzie zamówienie może ulec skróceniu jeżeli Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym załącznik nr 2 SIWZ inną ilość dni
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykonali w
okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności
jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi wykonania i dostarczenia materiałów promocyjnych, o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto każda wraz z potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy lub usługi zostały wykonane (załącznik 5 do Siwz), oraz załączeniem dowodów
określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w
szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa.
2. W sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wymienionych w pkt 3.2. SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych
podmiotów winno być złożone w oryginale). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w
zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza
informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ;
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia,
wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku poświadczenia
za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienioną/e w dokumencie
rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za
zgodność z oryginałem kopii. 7. Do oferty należy dołączyć poglądowe zdjęcie zaoferowanych przedmiotów
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wprowadzonych warunków ich wystąpienia, tj.:
1) odnośnie do zmian osobowych – zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg Zamawiającego;
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy jeżeli wystąpią następujące przesłanki:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z wymogami Zamawiającego, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne,
b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
– wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego,
– rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy,
– konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej – wówczas termin wykonania może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności.
c) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia,
d) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności,
e) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem,
f) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy;
g) Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne.
h) Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy.
6. Wykonawca w żadnym wypadku, nawet w razie zaistnienia ww. okoliczności, nie jest uprawniony do wstrzymania prac lub odmowy ich wykonania bez zgody Zamawiającego.
7. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego.
8. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|