dostawa mebli na potrzeby filii bibliotecznej

Data publikacji 2018-08-02
Data zakończenia 2018-08-10 00:00:00
Instytucja Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła,
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 598342-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391310009, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

6.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do filii bibliotecznej przy ul. J.K Ordona 12 F z podziałem na poniżej wymienione części:
Część 1 dostawa mebli A: regał na książki typ A – 15 szt.; Regał na prasę typ B – 4 szt.; Regał na książki typ C – 11 szt.; Regał na książki typ D – 7 szt.; Regał na prasę typ E – 1 szt.; Regał na książki typ F – 6 szt.; Półka ścienna typ F – 1 komplet; Regał na książki typ G – 3 szt.; Regał na książki typ H – 6 szt.; Półka ścienna typ H – 1 komplet; Regał na książki typ I – 6 szt.; Wózek na książki typ J – 3 szt.; Ruchomy regał na nowości – 2 szt.; Regał na płyty – 2 szt.; Lada biblioteczna – 1 szt.; Biurka komputerowe – 4 szt.; Stolik kawowy – 1 komplet; Szafka na drukarkę – 1 szt.; Stół składany na kółkach – 7 szt.; Litery napisu ODOLANKA – 8 szt.; Wieszak stojący wysoki – 2 szt.; Wieszak stojący niski – 2 szt.; Biurko – 2 szt.; Stolik – 1 szt.
Kontener na kółkach – 4 szt.; Szafa ubraniowa – 2 szt.; Szafa porządkowa – 1 szt.; Szafa na dokumenty – 5 szt.; Wózek na książki – 1 szt.
Część 2: dostawa mebli B: krzesła z polipropylenu – 32 szt.; Fotele obrotowe z kółkami twardymi– 2 szt.; Fotele obrotowe z kółkami miękkimi – 2 szt.; Pufy twarde 40x40x40 – 6 szt.
Pufy twarde 40x40x60 – 1 szt.; Fotel worek sako – 3 szt; Fotel uszak – 2 szt.; Sofa – 1 szt.; Dywan – 1 szt. Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia mebli fabrycznie nowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu cenowym oraz
z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami wynikającymi z Polskich Norm, z uwzględnieniem przepisów BHP, aprobat technicznych, dopuszczonych do obrotu i stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi. Użyte komponenty do produkcji mebli muszą posiadać odpowiednie atesty/certyfikaty/dokumenty dopuszczające do użytkowania przedmiotowe elementy. Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami w tym zakresie, które to dokumenty zobowiązany będzie dostarczyć Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy. Zamówienie obejmuje: a) dostawę mebli, b) ręczny rozładunek, c) ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, d) montaż poprzez zespolenie poszczególnych mebli ze sobą oraz ich wyregulowanie w miejscu ustawienia, e) uporządkowanie pomieszczeń po montażu łącznie z zabraniem opakowań po dostarczonych meblach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; b) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, będący integralną częścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Gwarancja i rękojmia: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonywany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy. Wykonawca może zaoferować wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi do 36 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi stanowi drugie kryterium oceny ofert – patrz Część V SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9f2a6fa3-a98c-4448-8aca-a3cd3d743e3e
Biuletyn 598342-N-2018
Zamawiajacy nazwa Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Regon 284374000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Solidarności
Zamawiajacy adres numer domu 90
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01003
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 383 791
Zamawiajacy fax 228 389 168
Zamawiajacy email administracja@bpwola.waw.pl
Adres strony url www.bpwola.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bpwola.waw.pl/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności, tj. napisana na maszynie do pisania, komputerze lub wyraźnym pismem drukowanym, w sposób trwały, uniemożliwiający niezauważalne usunięcie zapisów.Wykonawca może dostarczyć ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe ( Dz.U z 2017 r. poz. 1481 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy al. Solidarności 90 01-003 Warszawa; sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu dostawa mebli na potrzeby filii bibliotecznej
Numer referencyjny ZP/5/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 6.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do filii bibliotecznej przy ul. J.K Ordona 12 F z podziałem na poniżej wymienione części: Część 1 dostawa mebli A: regał na książki typ A – 15 szt.; Regał na prasę typ B – 4 szt.; Regał na książki typ C – 11 szt.; Regał na książki typ D – 7 szt.; Regał na prasę typ E – 1 szt.; Regał na książki typ F – 6 szt.; Półka ścienna typ F – 1 komplet; Regał na książki typ G – 3 szt.; Regał na książki typ H – 6 szt.; Półka ścienna typ H – 1 komplet; Regał na książki typ I – 6 szt.; Wózek na książki typ J – 3 szt.; Ruchomy regał na nowości – 2 szt.; Regał na płyty – 2 szt.; Lada biblioteczna – 1 szt.; Biurka komputerowe – 4 szt.; Stolik kawowy – 1 komplet; Szafka na drukarkę – 1 szt.; Stół składany na kółkach – 7 szt.; Litery napisu ODOLANKA – 8 szt.; Wieszak stojący wysoki – 2 szt.; Wieszak stojący niski – 2 szt.; Biurko – 2 szt.; Stolik – 1 szt. Kontener na kółkach – 4 szt.; Szafa ubraniowa – 2 szt.; Szafa porządkowa – 1 szt.; Szafa na dokumenty – 5 szt.; Wózek na książki – 1 szt. Część 2: dostawa mebli B: krzesła z polipropylenu – 32 szt.; Fotele obrotowe z kółkami twardymi– 2 szt.; Fotele obrotowe z kółkami miękkimi – 2 szt.; Pufy twarde 40x40x40 – 6 szt. Pufy twarde 40x40x60 – 1 szt.; Fotel worek sako – 3 szt; Fotel uszak – 2 szt.; Sofa – 1 szt.; Dywan – 1 szt. Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia mebli fabrycznie nowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu cenowym oraz z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami wynikającymi z Polskich Norm, z uwzględnieniem przepisów BHP, aprobat technicznych, dopuszczonych do obrotu i stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi. Użyte komponenty do produkcji mebli muszą posiadać odpowiednie atesty/certyfikaty/dokumenty dopuszczające do użytkowania przedmiotowe elementy. Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami w tym zakresie, które to dokumenty zobowiązany będzie dostarczyć Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy. Zamówienie obejmuje: a) dostawę mebli, b) ręczny rozładunek, c) ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, d) montaż poprzez zespolenie poszczególnych mebli ze sobą oraz ich wyregulowanie w miejscu ustawienia, e) uporządkowanie pomieszczeń po montażu łącznie z zabraniem opakowań po dostarczonych meblach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; b) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, będący integralną częścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonywany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy. Wykonawca może zaoferować wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi do 36 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi stanowi drugie kryterium oceny ofert – patrz Część V SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39131000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w części IV SIWZ, składa się z wypełnionego formularza ofertowego – załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym Formularzem kalkulacji kosztów – Załącznik nr 3 do SIWZ. Ponadto do oferty należy dołączyć Dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego lub umowa spółki cywilnej) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Ww. oświadczenie powinno być złożone w oryginale w formie pisemnej – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 oferta wspólna (konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, a oświadczenie, o którym mowa w Części III pkt 13.1 lit. a), składa każdy z Wykonawców oddzielnie; pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. 16. PODWYKONACY:Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, przed podpisaniem umowy złożył oświadczenie w którym wskaże czy zamówienie wykona własnymi siłami, czy też zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom – wówczas należy wskazać zakres przewidziany do realizacji przez Podwykonawców oraz firmę Podwykonawcy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa mebli A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis dostawa i montaż: regał na książki typ A – 15 szt.; Regał na prasę typ B – 4 szt.; Regał na książki typ C – 11 szt.; Regał na książki typ D – 7 szt.; Regał na prasę typ E – 1 szt.; Regał na książki typ F – 6 szt.; Półka ścienna typ F – 1 komplet; Regał na książki typ G – 3 szt.; Regał na książki typ H – 6 szt.; Półka ścienna typ H – 1 komplet; Regał na książki typ I – 6 szt.; Wózek na książki typ J – 3 szt.; Ruchomy regał na nowości – 2 szt.; Regał na płyty – 2 szt.; Lada biblioteczna – 1 szt.; Biurka komputerowe – 4 szt.; Stolik kawowy – 1 komplet; Szafka na drukarkę – 1 szt.; Stół składany na kółkach – 7 szt.; Litery napisu ODOLANKA – 8 szt. Wieszak stojący wysoki – 2 szt.; Wieszak stojący niski – 2 szt.; Biurko – 2 szt.; Stolik – 1 szt.; Kontener na kółkach – 4 szt.; Szafa ubraniowa – 2 szt.; Szafa porządkowa – 1 szt.; Szafa na dokumenty – 5 szt. Wózek na książki – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa mebli B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis dostawa i montaż: krzesła z polipropylenu – 32 szt.; Fotele obrotowe z kółkami twardymi– 2 szt.; Fotele obrotowe z kółkami miękkimi – 2 szt.; Pufy twarde 40x40x40 – 6 szt.; Pufy twarde 40x40x60 – 1 szt.; Fotel worek sako – 3 szt Fotel uszak – 2 szt.; Sofa – 1 szt.; Dywan – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 32,00
  
Kryteria skrócenie terminu realizacji
Znaczenie 8,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)