GuidZP400 |
cbb92e87-ef90-4640-98c9-b2c051428307
|
Biuletyn |
598136-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Prof.Władysława Szafera
|
Regon |
72031000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. prof. Władysława Szafera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ełk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
87 732 60 50
|
Zamawiajacy fax |
87 732 60 50
|
Zamawiajacy email |
m.hurcewicz@wp.pl
|
Adres strony url |
www.sp4.elk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka samorządu terytorialnego- szkoła podstawowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sp4.elk.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp4.elk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy przesłać w wersji papierowej na adres: Szkoła Podstawowa nr 4 im. prof. Władysława Szafera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. prof. Władysława Szafera 2 19-300 Ełk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 im. prof. Władysława Szafera w Ełku w roku szkolnym 2018/2019
|
Numer referencyjny |
SP4.MH.261.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 4 im. prof. Władysława Szafera w Ełku, z wyłączeniem ferii zimowych i świątecznych, wakacji letnich oraz innych dni wolnych od zajęć lekcyjnych. Dostawy realizowane będą od 01.09.2018r. dp 30.06.2019r. Zamówienia realizowane będą w następujących częściach: Część nr 1 dostawy warzyw i owoców; Część nr 2 Dostawy różnych produktów spożywczych; Część nr 3 Dostawy nabiału; Część nr 4 Dostawy pieczywa; Cześć nr 5 Dostawy mięsa; Część nr 6 Dostawy ryb; Cześć nr 7 Dostawy mrożonek.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku. Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wypełniony druk stanowiący oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdz. V pkt. 1.2 ( załącznik nr 10 do SIWZ)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wypełniony druk stanowiący oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdz. V pkt. 1.1 ( załącznik nr 9 do SIWZ)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SIWZ) oraz formularz zestawienia cenowego wypełniony w całości ( załącznik nr 2-8 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony druk dotyczący przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy ) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy,
2) zmiany osoby reprezentującej po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy,
3) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego ( np. gdy obniży to koszty realizacji zadania),
4) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiedników towarów objętych umową o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
5) przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np.: zmian przepisów, zdarzeń losowych,
6) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu podstawę prawną
podwyższenia lub obniżenia cen towarów,
7) zmiany pracowników upoważnionych przez Zamawiającego do odbioru towaru,
8) zmiana osoby upoważnionej w zakresie realizacji obowiązków wynikających z niniejszej umowy po stronie Wykonawcy oraz po stronie Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|