GuidZP400 |
67101ade-0b1e-42d7-95d6-9e7476b86551
|
Biuletyn |
599897-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.
|
Regon |
851664020
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kwiatkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48146880511
|
Zamawiajacy fax |
+48146880511
|
Zamawiajacy email |
as@mcm.net.pl
|
Adres strony url |
www.mcm.net.pl oraz https://bip.malopolska.pl/mcmtarnow
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Pomocna dłoń" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/mcmtarnow
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna: poczta, kurier lub w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mościckie Centrum Medyczne Spółka z o.o., ul. Kwiatkowskiego 15,33-101 Tarnów, Sekretariat pokój 101
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego i pozostałego, celem realizacji Projektu „Pomocna dłoń” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Numer referencyjny |
12/P/MCM/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i pozostałego celem realizacji Projektu* „Pomocna dłoń” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ilościach i w asortymencie wymienionych w formularzach asortymentowo - cenowych, przedstawionych w Załącznikach nr 1A do 1G do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ
3.2. Wykonawca nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.3. Wykonawca dopuszcza składanie ofert częściowych
3.4. Zamawiający wymaga zaoferowania wszystkich towarów objętych częścią zamówienia.
3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA:
1. Sześciu łóżek szpitalnych wraz z materacem regulowanych elektrycznie z możliwością zsunięcia aż do samej podłogi,
2. Czterech wózków inwalidzkich specjalnych aluminiowych o podwyższonym komforcie,
3. Jednego wózka transportowego do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej pomiędzy salami, gabinetami zabiegowymi na oddziałach,
4. Jednego lekkiego wózka opatrunkowego do przetrzymywania i przewożenia materiałów opatrunkowych na sale pacjentów,
5. Jednej wanny jezdnej służącej do kąpieli osób niepełnosprawnych,
6. Jednego stołu do ćwiczeń rehabilitacyjnych - leżanki do ćwiczeń regulowanej w różnych płaszczyznach – elektrycznej,
7. Sześciu szafek przyłóżkowych do przetrzymywania rzeczy osobistych.
8. Jednego wózka na bieliznę -lekkiego ułatwiającego transport bielizny do poszczególnych sal.
9. Jednego wózka zabiegowego podnoszącego komfort pracy i bezpieczeństwo pacjentów.
10. Jednego Manekina o rozmiarach dorosłego mężczyzny przeznaczonego do symulacji i ćwiczenia pełnego zakresu czynności pielęgnacyjnych pacjenta.
CZĘŚĆ II ZAMÓWINIA:
1. Jednego urządzenia do dezynfekcji metodą zamgławiania metodą HySpray,
2. Sześciu koncentratorów tlenu, który jest urządzeniem wykorzystywanym do dostarczania pacjentowi powietrza ze zwiększoną zawartością tlenu,
3. Jednego Defibrylatora
4. Jednego urządzenia EKG wraz z wózkiem -umożliwiającym dojazd do łóżka pacjenta,
5. Jednego aparatu do fizykoterapii wraz z jezdnym stolikiem,
6. Siedmiu pryszniców z basenem (zestaw) do mycia włosów - sprzęt do utrzymywania higieny głowy u osób leżących
7. Sześciu ssaków elektrycznych służących do odsysania zalegających wydzielin
8. Dwóch sztuk rolek do przesuwania pacjentów ułatwiających pracę personelowi - zgodnie z zasadami BHP o odpowiedniej długości i szerokości
9. Jednej tacy na leki służącej do rozkładania i roznoszenia leków,
10. Sześciu nebulizatorów służących do podawania leków w formie inhalacji,
11. Jednego profesjonalnego bezdotykowego termometru na podczerwień,
12. Jednego profesjonalnego ciśnieniomierza bezrtęciowego,
13. Sześciu pulsoksymetrów które pozwalają w szybki i nieinwazyjny sposób określić u pacjenta puls i wysycenie krwi tlenem
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA
1. Jedno urządzenie UGUL z drabinką i osprzętem - urządzenie rehabilitacyjne do ćwiczeń w odciążeniu.
2. Jedno urządzenie - Rotory KKG i KKD służące do ćwiczeń
3. Jeden rower stacjonarny do ćwiczeń w pozycji siedzącej dla osób z zaburzeniami równowagi,
4. Jeden materac do ćwiczeń wolnych
CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA:
1. Pięć płaskich telewizorów o przekątnej 32 cale wraz z uchwytem (zestaw) do ściany,
2. Jedna miniwieża
3. Jedno stanowisko komputerowe przenośne (komputer przenośny typu Laptop)
4. Jedna lodówka średniej wysokości
CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA:
1. Sześć materaców przeciwodleżynowych zmiennociśnieniowych - wysokiej klasy materaców zmiennociśnieniowych rurowych, umożliwiających profilaktykę i leczenie odleżyn do III stopnia włącznie,
2. Sześć kompletów zmywalnej, odkażalnej, nie wymagającej prania pościeli (poduszka, poduszka mała, kołdra),
3. Sześćdziesiąt kompletów poszew pościelowych (prześcieradło, poszewka na poduszkę, kołdrę),
CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA:
PĘTLA INDUKCYJNA DLA OSÓB NIEDOSŁYSZĄCYCH - system nagłośnieniowy w częstotliwości słyszalnej z pętlą indukcyjną działający w oparciu o przesyłanie wzmocnionego sygnału dźwiękowego do aparatów słuchowych.
CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA:
System alarmowo - przyzywowy służy do wzywania personelu wraz z montażem.
Ilekroć opis przedmiotu zamówienia i załączniki wskazują na znaki towarowe, nazwy producentów i dystrybutorów, tylekroć dopuszcza zaoferowanie przez wykonawcę rozwiązań wyrobów równoważnych w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Informację RODO umieszczono w SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w ofercie i oświadczeniach.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w ofercie i oświadczeniach.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP; - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia tej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.4.2. Dla towarów będących wyrobami medycznymi certyfikatu zgodności wystawionego przez jednostkę notyfikującą lub deklaracji zgodności WE wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych w zależności od ich klasyfikacji zgodnie z art. 29. ust. 5. tej ustawy.
6.4.3. Dla towarów będących wyrobami medycznymi dokumentów potwierdzających zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
6.4.4. Dla towarów będących wyrobami medycznymi, nie podlegającymi obowiązkowi zgłoszenia do Prezesa Urzędu zamawiający dopuszcza złożenie powiadomienia o wprowadzeniu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium.
6.4.5. Zgodnie z art. 6. ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności dla towarów nie będących wyrobami medycznymi deklaracji zgodności z wymaganiami WE, jeżeli oferowane towary podlegają oznakowaniu zgodności i oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego:
imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy,
nazwy oferowanych towarów oraz wskazanie części zamówienia, w ramach której są oferowane,
tekst oświadczenia, że „Towary te nie są wyrobami medycznymi”.
Zamawiający wymaga, aby dokumenty dotyczące określonych towarów były wyraźnie oznakowane, których pozycji formularza asortymentowo – cenowego one dotyczą wpisując nr części i nr pozycji.
Oprócz wymienionych wykonawca może dołączyć do oferty inne dokumenty, których dołączenie uzna za konieczne
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wykonawca może wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący zał. nr 3 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. 2. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, Wykonawca będzie zobowiązany do: złożenia wraz z ofertą zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia a na wezwanie Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentów dotyczących tych podmiotów, wymienionych w par. 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie w jakim wymagał ich przedstawienia w stosunku do wykonawcy oceniając brak podstaw do jego wykluczenia. 3. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; c) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. d) dokumenty, o których mowa w 6.3.1 do 6.3.4 SIWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, e) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; g) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. 4. W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 7.1. należy załączyć (1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz (2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu odrębnie dla każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki. (3) Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami i opłatami lokalnymi dla każdego ze wspólników spółki. Wymagane złożenie oświadczenia - wymóg "RODO" - zamieszczonego w formularzu ofertowym
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA:
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
z uwagi na obszerność opisów szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa: 1. Sześciu łóżek szpitalnych wraz z materacem regulowanych elektrycznie z możliwością zsunięcia aż do samej podłogi,
2. Czterech wózków inwalidzkich specjalnych aluminiowych o podwyższonym komforcie,
3. Jednego wózka transportowego do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej pomiędzy salami, gabinetami zabiegowymi na oddziałach,
4. Jednego lekkiego wózka opatrunkowego do przetrzymywania i przewożenia materiałów opatrunkowych na sale pacjentów,
5. Jednej wanny jezdnej służącej do kąpieli osób niepełnosprawnych,
6. Jednego stołu do ćwiczeń rehabilitacyjnych - leżanki do ćwiczeń regulowanej w różnych płaszczyznach – elektrycznej,
7. Sześciu szafek przyłóżkowych do przetrzymywania rzeczy osobistych.
8. Jednego wózka na bieliznę -lekkiego ułatwiającego transport bielizny do poszczególnych sal.
9. Jednego wózka zabiegowego podnoszącego komfort pracy i bezpieczeństwo pacjentów.
10. Jednego Manekina o rozmiarach dorosłego mężczyzny przeznaczonego do symulacji i ćwiczenia pełnego zakresu czynności pielęgnacyjnych pacjenta.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ II ZAMÓWINIA:
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Z uwagi na obszerność opisów szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został umieszczony w załączniku nr 7 do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA: 1. Jednego urządzenia do dezynfekcji metodą zamgławiania metodą HySpray,
2. Sześciu koncentratorów tlenu, który jest urządzeniem wykorzystywanym do dostarczania pacjentowi powietrza ze zwiększoną zawartością tlenu,
3. Jednego Defibrylatora
4. Jednego urządzenia EKG wraz z wózkiem -umożliwiającym dojazd do łóżka pacjenta,
5. Jednego aparatu do fizykoterapii wraz z jezdnym stolikiem,
6. Siedmiu pryszniców z basenem (zestaw) do mycia włosów - sprzęt do utrzymywania higieny głowy u osób leżących
7. Sześciu ssaków elektrycznych służących do odsysania zalegających wydzielin
8. Dwóch sztuk rolek do przesuwania pacjentów ułatwiających pracę personelowi - zgodnie z zasadami BHP o odpowiedniej długości i szerokości
9. Jednej tacy na leki służącej do rozkładania i roznoszenia leków,
10. Sześciu nebulizatorów służących do podawania leków w formie inhalacji,
11. Jednego profesjonalnego bezdotykowego termometru na podczerwień,
12. Jednego profesjonalnego ciśnieniomierza bezrtęciowego,
13. Sześciu pulsoksymetrów które pozwalają w szybki i nieinwazyjny sposób określić u pacjenta puls i wysycenie krwi tlenem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Z uwagi na obszerność opisów szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA: 1. Jedno urządzenie UGUL z drabinką i osprzętem - urządzenie rehabilitacyjne do ćwiczeń w odciążeniu.
2. Jedno urządzenie - Rotory KKG i KKD służące do ćwiczeń
3. Jeden rower stacjonarny do ćwiczeń w pozycji siedzącej dla osób z zaburzeniami równowagi,
4. Jeden materac do ćwiczeń wolnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA:
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Z uwagi na obszerność opisów szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7 do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA: 1. Pięć płaskich telewizorów o przekątnej 32 cale wraz z uchwytem (zestaw) do ściany,
2. Jedna miniwieża
3. Jedno stanowisko komputerowe przenośne (komputer przenośny typu Laptop)
4. Jedna lodówka średniej wysokości
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA:
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Z uwagi na obszerność opisów szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA:
1. Sześć materaców przeciwodleżynowych zmiennociśnieniowych - wysokiej klasy materaców zmiennociśnieniowych rurowych, umożliwiających profilaktykę i leczenie odleżyn do III stopnia włącznie,
2. Sześć kompletów zmywalnej, odkażalnej, nie wymagającej prania pościeli (poduszka, poduszka mała, kołdra),
3. Sześćdziesiąt kompletów poszew pościelowych (prześcieradło, poszewka na poduszkę, kołdrę),
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA:
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Z uwagi na obszerność opisów szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA: PĘTLA INDUKCYJNA DLA OSÓB NIEDOSŁYSZĄCYCH - system nagłośnieniowy w częstotliwości słyszalnej z pętlą indukcyjną działający w oparciu o przesyłanie wzmocnionego sygnału dźwiękowego do aparatów słuchowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA:
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Z uwagi na obszerność opisów szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został umieszczony w załączniku nr 7 do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA I MONTAŻ: System alarmowo - przyzywowy służy do wzywania personelu wraz z montażem.
|
| |