1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na zadania: nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych ogólnego zastosowania, nr 2 sukcesywna dostawa materiałów malarskich, nr 3 sukcesywna dostawa materiałów do montażu płytek ceramicznych, nr 4 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych basenowych, nr 5 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A., zwanych dalej Produktami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi załącznik nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4, 2e do SIWZ dla zadania nr 5.
3. Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4, 2e do SIWZ dla zadania nr 5 jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w granicach do 10% każdego asortymentu w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4, 2e do SIWZ dla zadania nr 5, który stanowić będzie odpowiedni załącznik nr 1 do Umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań, tzn. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie do 10% wartości Umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu.
5. Dostawy Produktów dla każdego z zadań będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty: transportu, dojazdu do siedziby Zamawiającego, rozładunku i wniesienia produktów do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego.
6. Towar dostarczany przez Wykonawcę musi być: pozbawiony wad, opatrzony w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania, powinien posiadać właściwe atesty, spełniać wymogi określone w obowiązujących dla nich normach.
7. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony: w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, nieuszkodzony i zgodny z terminem ważności.
8. Dostawa przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań odbywać się będzie w odpowiednich opakowaniach (zamkniętych i nieuszkodzonych), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i przystosowanym do przewozu – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Wymagania szczegółowe, zakres oraz ustalenia organizacyjne związane z przedmiotem zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6a i 6b do niniejszej SIWZ.
10. Miejscem dostawy dla każdego z zadań jest budynek Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. przy ul. Borowskiej 99, (50-558) Wrocław.
11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
opis Kod CPV
Materiały Budowlane
Akcesoria Malarskie
Produkty specjalnego zastosowania
Płytki
Kafle ceramiczne
Farby i okładziny ścienne
Farby 44000000-0
39224210-3
39230000-3
44113200-7
44111900-0
44111400-5
44810000-1
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
13. Zamówienie podzielone jest na pięć części, tzn. na pięć zadań:
nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych ogólnego zastosowania,
nr 2 sukcesywna dostawa materiałów malarskich,
nr 3 sukcesywna dostawa materiałów do montażu płytek ceramicznych,
nr 4 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych basenowych,
nr 5 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych.
14. Ofertą częściową jest oferta złożona na wykonanie jednego lub dwóch lub trzech lub czterech zadań. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wykonanie dowolnej liczby zadań lub na całość zamówienia.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień dodatkowych.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
17. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie.
18. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu dostawy.
19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
20. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów.
21. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
22. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia odnoszący się do konkretnego zadania/konkretnych zadań. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ, Formularzu Asortymentowo-Cenowym zawierającym opis przedmiotu zamówienia dla konkretnego zadania/konkretnych zadań.
|
GuidZP400 |
e026f0c3-86de-4ff3-b876-1eae8e17b7fb
|
Biuletyn |
599885-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wrocławski Park Wodny S.A.
|
Regon |
93304118100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Borowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
99
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50558
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
717 711 500
|
Zamawiajacy fax |
717 711 510
|
Zamawiajacy email |
zdzislaw.dus@aquapark.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.aquapark.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka prawa handlowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.aquapark.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wrocławski Park Wodny S.A. Sekretariat Biura Zarządu ul. Borowska 99 (50-558) Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na zadania: nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych ogólnego zastosowania, nr 2 sukcesywna dostawa materiałów malarskich, nr 3 sukcesywna dostawa materiałów do montażu płytek ceramicznych, nr 4 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych basenowych, nr 5 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych.
|
Numer referencyjny |
ZP/9/18/PN/WPW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na zadania: nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych ogólnego zastosowania, nr 2 sukcesywna dostawa materiałów malarskich, nr 3 sukcesywna dostawa materiałów do montażu płytek ceramicznych, nr 4 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych basenowych, nr 5 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A., zwanych dalej Produktami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi załącznik nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4, 2e do SIWZ dla zadania nr 5.
3. Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4, 2e do SIWZ dla zadania nr 5 jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w granicach do 10% każdego asortymentu w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4, 2e do SIWZ dla zadania nr 5, który stanowić będzie odpowiedni załącznik nr 1 do Umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań, tzn. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie do 10% wartości Umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu.
5. Dostawy Produktów dla każdego z zadań będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty: transportu, dojazdu do siedziby Zamawiającego, rozładunku i wniesienia produktów do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego.
6. Towar dostarczany przez Wykonawcę musi być: pozbawiony wad, opatrzony w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania, powinien posiadać właściwe atesty, spełniać wymogi określone w obowiązujących dla nich normach.
7. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony: w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, nieuszkodzony i zgodny z terminem ważności.
8. Dostawa przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań odbywać się będzie w odpowiednich opakowaniach (zamkniętych i nieuszkodzonych), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i przystosowanym do przewozu – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Wymagania szczegółowe, zakres oraz ustalenia organizacyjne związane z przedmiotem zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6a i 6b do niniejszej SIWZ.
10. Miejscem dostawy dla każdego z zadań jest budynek Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. przy ul. Borowskiej 99, (50-558) Wrocław.
11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
opis Kod CPV
Materiały Budowlane
Akcesoria Malarskie
Produkty specjalnego zastosowania
Płytki
Kafle ceramiczne
Farby i okładziny ścienne
Farby 44000000-0
39224210-3
39230000-3
44113200-7
44111900-0
44111400-5
44810000-1
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
13. Zamówienie podzielone jest na pięć części, tzn. na pięć zadań:
nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych ogólnego zastosowania,
nr 2 sukcesywna dostawa materiałów malarskich,
nr 3 sukcesywna dostawa materiałów do montażu płytek ceramicznych,
nr 4 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych basenowych,
nr 5 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych.
14. Ofertą częściową jest oferta złożona na wykonanie jednego lub dwóch lub trzech lub czterech zadań. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wykonanie dowolnej liczby zadań lub na całość zamówienia.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień dodatkowych.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
17. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie.
18. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu dostawy.
19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
20. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów.
21. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
22. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia odnoszący się do konkretnego zadania/konkretnych zadań. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ, Formularzu Asortymentowo-Cenowym zawierającym opis przedmiotu zamówienia dla konkretnego zadania/konkretnych zadań.
|
Cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ,
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który złoży ofertę, jest zobowiązany złożyć bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.aquapark.wroc.pl w zakładce BIP informacji z sesji otwarcia ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że istniejące między Wykonawcami powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu; 2) wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy przy wystąpieniu następujących warunków:
a) Jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi, mająca wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, zmiana: przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 r., nr 200, poz. 1679 ze zm.), zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, strony przy ustalaniu maksymalnej wartości wynagrodzenia Wykonawcy oraz ceny za zrealizowaną po zmianie przepisów dostawę uwzględnią zmienioną regulację prawną; nie dotyczy to ceny za dostawy zrealizowane przed zmianą przepisów prawa,
b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c) Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy oraz z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności:
i. gdy ze względów technicznych lub organizacyjnych zaistniałych u Zamawiającego nie było możliwe przystąpienie do wykonania umowy lub jej części w terminie przewidzianym przez Zamawiającego,
ii. w sytuacji powstania obowiązku wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia wynikającego z innych przepisów prawnych;
iii. w skutek działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację zamówienia, jak itp. klęski żywiołowej, strajków i niepokojów społecznych, a także wystąpienia wyjątkowych i nietypowych w danej porze roku warunków atmosferycznych powodujących paraliż w zakresie telekomunikacji lub transportu na skutek długotrwałych i intensywnych opadów śniegu/deszczu, niskiej/wysokiej temperatury itp., uniemożliwiających wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w takim stopniu, że termin wykonania może być zagrożony,
iv. zmiany terminu, lecz bez zmiany cen jednostkowych i maksymalnej wartości umowy oraz zakresu rzeczowego,
d) Zmian podwykonawców - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 25 a. ust. 3 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
e) gdy zmiany będą leżały w interesie publicznym.
2. Przewidziane powyżej okoliczności, stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
3. Nie są zakazane zmiany umowy, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e. Ustawy oraz w przypadku określonym w art. 144 ust. 1 pkt 6) Ustawy - gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.
4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisów art. 140 ust. 1 i 3 Ustawy stanowiących, że zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie oraz że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
6. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte/zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, będzie traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
|
IV 4 4 data |
2018-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
oferta ma być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych ogólnego zastosowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
nr 2 sukcesywna dostawa materiałów malarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44810000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
nr 3 sukcesywna dostawa materiałów do montażu płytek ceramicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39230000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
nr 4 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych basenowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44113200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
nr 5 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44111900-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |