Dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

Data publikacji 2018-08-06
Data zakończenia 2018-08-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 599669-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne. 2. Zamówienie obejmuje 12 pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 67a29f19-979d-404d-bcde-39da2726670e
Biuletyn 599669-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Regon 47214755900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pomorska
Zamawiajacy adres numer domu 251
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 92213
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 675 75 00
Zamawiajacy fax 42 678 92 68
Zamawiajacy email zam.publ@csk.umed.pl
Adres strony url www.csk.umed.pl
Adres strony internetowej http://www.csk.umed.pl/przetargi/profil-nabywcy/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.csk.umed.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Kancelaria Szpitala, ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Numer referencyjny Sprawa nr ZP/58/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 12
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 12
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne. 2. Zamówienie obejmuje 12 pakietów.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający wymaga dostarczenia: dokumentu potwierdzającego opis przedmiotu zamówienia/parametrów technicznych pochodzący od producenta/wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela lub informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu /strony producenta; szczegółowych informacji na temat oferowanego towaru (np. katalogi, prospekty, instrukcja obsługi) zawierające: nazwę sprzętu, nazwę producenta, opis parametrów technicznych oraz zdjęcia oferowanego towaru, potwierdzające spełnienie warunków granicznych określonych w SIWZ. Należy dołączyć kartę katalogową / dokument informacyjny dotyczący przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zaoferował, umożliwiający weryfikację zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ wraz z podaniem nr Pakietu i nr pozycji, którego dotyczy. 2. Zamawiający wymaga dostarczenia: oświadczenia o zgodności oferowanych produktów – załącznik nr 8, potwierdzającego, że oferowane w przetargu wyroby dopuszczone są do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 – tekst jednolity z późn. zm.)/ z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2211 – tekst jednolity, z późn. zm.) wraz ze zobowiązaniem, że na każde wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, potwierdzające, że zaoferowany asortyment jest zgodny z normami wymienionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz przedłoży deklarację zgodności, certyfikat zgodności dla wszystkich zaoferowanych elementów przedmiotu zamówienia będących wyrobami medycznymi.
Inne dokumenty niewymienione 1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. „FORMULARZ CENOWY” – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b Ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1 i 5 Ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 5. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy) - Załącznik nr 5 do SIWZ; Uwaga: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno być złożone wraz z ofertą. 6. Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 6 do SIWZ) o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 7. Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie). VIII.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca składa : 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 2015, poz. 184, 1618 i 1634) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – Załącznik nr 7 do SIWZ;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; c) obniżenie ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy np. w wyniku wprowadzenia cen promocyjnych lub gdy zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie; d) zwiększenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt c); e) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, z chwilą wstrzymania lub zakończenia produkcji, wycofania z obrotu, braku dostępności, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto; f) zmiany wielkości opakowania towaru objętego umową przetargową z możliwością przeliczenia ceny nie przekraczającej ceny zaoferowanej w ofercie przetargowej; g) zakupu oferowanych odpowiedników towarów objętych umową po cenie nie wyższej niż zawarta w ofercie przetargowej; h) zmiany organizacyjnej po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; i) zmiany przepisów prawa mające wpływ na realizacje niniejszej umowy; j) przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania umowy w terminie z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, w zależności od przebiegu pacy szpitala, na okres do wyczerpania ilości przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 2, nie dłużej jednak niż 3 miesiące. 8. Zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu w przypadku gdy: 8.1. nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od objętych umową; 8.2. będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa. 9. Zmiana ceny w wyniku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 4a) obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów ja wprowadzających. Pozostałe zmiany wymienione w pkt. 4 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. W takim przypadku informacje te muszą być przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty i opatrzone napisem „tajemnica przedsiębiorstwa”.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający wypełnia Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, wymaga się od Wykonawcy złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia (Załącznik nr 6 do SIWZ) o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
IV 4 4 data 2018-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1: Wkłady do strzykawek automatycznych kompatybilne z urządzeniami Arist CVI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2: Atraumatyczne wkładki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3: Produkty anestezjologiczne na blok operacyjny i intensywną terapię (system zamknięty do odsysania z dróg oddechowych z akcesoriami, maski anestetyczne, rękojeści do laryngoskopu, łyżki, nebulizator do obwodu, rurki Guedela, rurki Wendla)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4: Anestezjologia i IT - Kaniule dożylne średniej długości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5: Igły do stymulacji nerwów obwodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 6: Koszulki naczyniowe - dostęp udowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 7: Koszulki naczyniowe - dostęp promieniowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 8: Sterylne dreny - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 9: Skalpele bezpieczne- na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 10: Końcówki do noża harmonicznego – na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 11: Czujniki do pulsoksymetru Nellcor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 12: Systemy bezigłowe oraz rampy dla IT i Anestezjologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy zamówień
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy towaru wolnego od wad po rozpatrzeniu reklamacji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)