DOSTAWA ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH

Data publikacji 2018-08-29
Data zakończenia 2018-09-06 00:00:00
Instytucja Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609012-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 392243001, 195200007, 392243403
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów czystościowych – 13 pakietów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2 i 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e89f99c2-00eb-4896-a1da-0aac7c946136
Biuletyn 609012-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Regon 000557961
Zamawiajacy adres ulica Al. Dzieci Polskich
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-730
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48228151024
Zamawiajacy fax +48228151015
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@ipczd.pl
Adres strony url www.czd.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.czd.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.czd.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 roku Nr 1113 z dnia 2016.07.26 z późn. zm), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, Budynek K – pokój 103, Dział Zamówień Publicznych.
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH
Numer referencyjny ZP/CZD/133/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów czystościowych – 13 pakietów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2 i 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta zawierająca: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – zał. 3 do SIWZ; 1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia – zał. 4 do SIWZ; 1.3. wypełniony i podpisany formularz cenowy dla oferowanych pakietów – zał. 5 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg zał. nr 6 do SIWZ. W odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje stosowne oświadczenie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje następujące przypadki, w których Strony mogą dokonać zmiany niniejszej umowy oraz zakres zmian:` a) przyczynienie się Zamawiającego do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do rozmiarów przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia; b) wystąpienie okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy –zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia; c) w przypadkach określonych w § 2 ust. 4-5 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się w ww. przypadkach zawrzeć odpowiedni aneks do umowy; d) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego niezależnie od przyczyny; e) zmiana poprzez wydłużenie terminów płatności ceny przez Zamawiającego; f) zmiana poprzez wymianę/zamianę/zmianę dostarczanych towarów na towary wyższej jakości, o wyższych parametrach, o dłuższych terminach przydatności do wykorzystania lub o dodatkowych funkcjonalnościach – przy zachowaniu zgodności nowych towarów z SIWZ g) dokonana przez producenta zmiana wielkości opakowań jednostkowych – zmiana poprzez dopuszczenie innych opakowań przy utrzymaniu lub obniżeniu ceny w przeliczeniu na jednostkę masy lub objętości; h) gdy nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność produktu zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia produktu innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; i) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja produktu i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ, j) zmiany doprecyzowujące treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień, k) niewykorzystanie wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów, określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 9 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 2. W przypadku, gdyby którekolwiek z postanowień niniejszej umowy okazało się niezgodne z prawem, nieważne, nieskuteczne lub niemożliwe do wyegzekwowania, fakt ten nie będzie miał wpływu na legalność, ważność i możliwość egzekwowania pozostałych postanowień umowy, a Strony umowy zobowiązują się do wspólnego zastąpienia niezgodnego z prawem, unieważnionego lub niemożliwego do wyegzekwowania postanowienia, wzajemnie uzgodnioną, ważną i możliwą do wyegzekwowania klauzulą, możliwie najbliższą w interpretacji wobec klauzuli niezgodnej z prawem, nieskutecznej lub niemożliwej do wyegzekwowania. 3. Niewykonanie lub brak dochodzenia przez którąkolwiek ze Stron prawa przysługującego Stronie na podstawie niniejszej Umowy nie będzie uważane za zrzeczenie się takiego prawa, ani też nie wyklucza wykonania lub dochodzenia takiego prawa w jakimkolwiek późniejszym terminie. 4. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia. Osoba wyznaczona do kontaktów z ramienia Zamawiającego: Mirosław Czajka, Dział Zamówień Publicznych, bud.K, pokój 103, e-mail: zamowienia.publiczne@ipczd.pl, tel: +48 22 815-10-25, fax. +48 22 815-10-15, godziny urzędowania: pn. - pt.: 8:00 - 15:35.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki czystości - poz. 14
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Płyn do mycia naczyń op 5l - poz. 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki czystości - poz. 5
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sprzęt do utrzymania czystości - poz. 7
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparat do mycia podłóg - poz. 1
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki czystości - poz. 7
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Gumki recepturki - poz. 1
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kosz Click 25 l - poz. 1
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Patyczki higieniczne - poz. 1
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sznurek jutowy, sznurek nylonowy - poz. 2
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224340-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kosz metalowy 20 l ze stali nierdzewnej, pokrywa otwierana pedałem - poz. 1
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dozownik do papieru toaletowego typu JUMBO, dozownik do ręczników składnych w systemie ZZ - poz. 2
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Płyn do mycia naczyń szkła laboratoryjnego
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)