1. Określenie przedmiotu usługi:
Świadczenie usług związanych z realizacją działań administratora systemów komputerowych Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Suchej Beskidzkiej – II postępowanie
2. Miejsce świadczenia usługi:
a) Szpital w Suchej Beskidzkiej;
b) Szpital w Makowie Podhalańskim;
c) ZRM i Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna w Jordanowie;
d) Poradnia Zdrowia Psychicznego w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Suchej Beskidzkiej;
e) ZRM Maków Podhalański;
f) ZRM Zawoja;
g) Poradnia Laryngologiczna w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Makowie Podhalańskim;
3. Szczegółowy zakres zadań:
1) Osoba realizująca usługę zobowiązana jest do samodzielnego wykonywania działań związanych z polityką informatyczną i informacyjną Zamawiającego, w szczególności poprzez:
a) okresowej kontroli stanowisk komputerowych, tzn. 1 raz w roku - pod względem sprzętu i oprogramowania;
b) zabezpieczania stanowisk komputerowych przed wirusami oraz usuwanie wirusów,
c) reagowania na problemy zgłaszane przez użytkowników,
d) udzielania instruktażu użytkownikom w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu oraz systemu komputerowego poprzez udzielanie informacji, porad, uwag, wskazania sposobu wykonywania czynności,
e) bezpośredni nadzór nad obsługą oprogramowania w zakresie: oddziałów szpitalnych, apteki centralnej, przychodni specjalistycznej, rejestracji centralnej.
f) kontroli i nadzoru nad legalnością używanego przez użytkowników oprogramowania,
g) usuwania drobnych awarii oprogramowania i pomoc w kontaktach z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania,
h) przeprowadzania bieżącej konserwacji i drobnych napraw sprzętu,
i) zlecania firmom zewnętrznym, za uprzednią zgodą Zamawiającego, przeprowadzania napraw, których wykonanie leży poza granicami możliwości Wykonawcy lub gdy istnieją przeszkody natury technicznej uniemożliwiające w całości lub części wykonanie naprawy,
j) konfigurowania i administrowania funkcjonującymi systemami informatycznymi
k) wykonywania modernizacji posiadanego sprzętu komputerowego Wykonawcy ,
l) wykonywania archiwizacji danych wskazanych przez użytkowników
m) konsultacji i pomocy technicznej w utrzymaniu ciągłości działania systemu informatycznego
n) osobisty nadzór nad wdrożeniem nowych funkcjonalności w systemie CliniNet związanych z rezerwacją i rejestracją pacjentów do poradni specjalistycznych w następującym zakresie:
- asysta uruchomieniowa (wsparcie dla użytkowników, zgłaszanie błędów) przy wdrożeniu funkcjonalności w module rejestracji centralnej pozwalających na zdefiniowanie w kryteriach wyszukiwania terminów przez podanie nazwy przedziału czasowego wcześniej zdefiniowanego w grafiku
- asysta uruchomieniowa (wsparcie dla użytkowników, zgłaszanie błędów) przy wdrożeniu modułu systemu przywoławczego dla poradni specjalistycznych
o) pozostawanie w pogotowiu "pod telefonem" do usunięcia nagłych awarii
systemu informatycznego;
p) podjęcie interwencji w przypadku telefonicznego zgłoszenia nagłej awarii
systemu informatycznego - z czasem reakcji do 1 godziny od odebrania
zgłoszenia;
q) podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych
osobowych w systemach informatycznych Zamawiającego przed
niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem –
podejmowanie odpowiednich czynności w przypadku wykrycia naruszeń
systemie zabezpieczeń.
2). Jednorazowe wdrożenie systemu rezerwacji i rejestracji pacjentów w systemie informatycznym CliniNet.
|
GuidZP400 |
566fb205-d422-4707-bbf9-c70fc1aaa6ad
|
Biuletyn |
623121-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
000304415
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48338723111
|
Zamawiajacy fax |
+480338723111
|
Zamawiajacy email |
zozsuchabeskidzka@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zozsuchabeskidz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług związanych z realizacją działań administratora systemów komputerowych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej – II postępowanie
|
Numer referencyjny |
ZOZ.V.010/DZP/72/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Określenie przedmiotu usługi:
Świadczenie usług związanych z realizacją działań administratora systemów komputerowych Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Suchej Beskidzkiej – II postępowanie
2. Miejsce świadczenia usługi:
a) Szpital w Suchej Beskidzkiej;
b) Szpital w Makowie Podhalańskim;
c) ZRM i Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna w Jordanowie;
d) Poradnia Zdrowia Psychicznego w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Suchej Beskidzkiej;
e) ZRM Maków Podhalański;
f) ZRM Zawoja;
g) Poradnia Laryngologiczna w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Makowie Podhalańskim;
3. Szczegółowy zakres zadań:
1) Osoba realizująca usługę zobowiązana jest do samodzielnego wykonywania działań związanych z polityką informatyczną i informacyjną Zamawiającego, w szczególności poprzez:
a) okresowej kontroli stanowisk komputerowych, tzn. 1 raz w roku - pod względem sprzętu i oprogramowania;
b) zabezpieczania stanowisk komputerowych przed wirusami oraz usuwanie wirusów,
c) reagowania na problemy zgłaszane przez użytkowników,
d) udzielania instruktażu użytkownikom w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu oraz systemu komputerowego poprzez udzielanie informacji, porad, uwag, wskazania sposobu wykonywania czynności,
e) bezpośredni nadzór nad obsługą oprogramowania w zakresie: oddziałów szpitalnych, apteki centralnej, przychodni specjalistycznej, rejestracji centralnej.
f) kontroli i nadzoru nad legalnością używanego przez użytkowników oprogramowania,
g) usuwania drobnych awarii oprogramowania i pomoc w kontaktach z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania,
h) przeprowadzania bieżącej konserwacji i drobnych napraw sprzętu,
i) zlecania firmom zewnętrznym, za uprzednią zgodą Zamawiającego, przeprowadzania napraw, których wykonanie leży poza granicami możliwości Wykonawcy lub gdy istnieją przeszkody natury technicznej uniemożliwiające w całości lub części wykonanie naprawy,
j) konfigurowania i administrowania funkcjonującymi systemami informatycznymi
k) wykonywania modernizacji posiadanego sprzętu komputerowego Wykonawcy ,
l) wykonywania archiwizacji danych wskazanych przez użytkowników
m) konsultacji i pomocy technicznej w utrzymaniu ciągłości działania systemu informatycznego
n) osobisty nadzór nad wdrożeniem nowych funkcjonalności w systemie CliniNet związanych z rezerwacją i rejestracją pacjentów do poradni specjalistycznych w następującym zakresie:
- asysta uruchomieniowa (wsparcie dla użytkowników, zgłaszanie błędów) przy wdrożeniu funkcjonalności w module rejestracji centralnej pozwalających na zdefiniowanie w kryteriach wyszukiwania terminów przez podanie nazwy przedziału czasowego wcześniej zdefiniowanego w grafiku
- asysta uruchomieniowa (wsparcie dla użytkowników, zgłaszanie błędów) przy wdrożeniu modułu systemu przywoławczego dla poradni specjalistycznych
o) pozostawanie w pogotowiu "pod telefonem" do usunięcia nagłych awarii
systemu informatycznego;
p) podjęcie interwencji w przypadku telefonicznego zgłoszenia nagłej awarii
systemu informatycznego - z czasem reakcji do 1 godziny od odebrania
zgłoszenia;
q) podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych
osobowych w systemach informatycznych Zamawiającego przed
niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem –
podejmowanie odpowiednich czynności w przypadku wykrycia naruszeń
systemie zabezpieczeń.
2). Jednorazowe wdrożenie systemu rezerwacji i rejestracji pacjentów w systemie informatycznym CliniNet.
|
Cpv glowny przedmiot |
72511000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadały
odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu, usług informatycznych
związanych z przedmiotem zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie załącznik nr 2 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie załącznik nr 2 do SIWZ
Dokumenty potwierdzające posiadaną doświadczenie i kwalifikacje wykazane w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 wraz z załącznikiem nr 1a do specyfikacji.
2. Załącznik nr 5- oświadczenie RODO.
3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
4. Wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie osób skierowanych do
realizacji zamówienia określone w rozdz. XI, pkt. 1D SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności .Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144
ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy , w przypadku zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej
stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10
października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu,
wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę
c) przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłat nagród z zysku w czwartym kwartale według Obwieszczenia Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w stosunku do roku poprzedniego, obowiązująca od 1 stycznia każdego roku kalendarzowego trwania umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w 2019 roku o 5%oraz w 2020 roku o 5% wartości brutto wynagrodzenia określonego w § 7.
|
IV 4 4 data |
2018-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|