Najem i serwis odzieży roboczej oraz szafek na odzież roboczą

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654166-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Świadczenie na rzecz Zamawiającego, w ramach Umowy najmu odzieży następujących usług:
a) prania odzieży roboczej według ustalonego harmonogramu;
b) naprawy uszkodzonej odzieży;
c) dostarczenia odzieży czystej oraz odbioru z wyznaczonego miejsca u Zamawiającego odzieży brudnej własnym transportem,
d) personalnego i rozmiarowego znakowania odzieży;
e) dostawy kompletów zamiennych nowej odzieży w razie jej zużycia, zagubienia lub zniszczenia (po wcześniejszej akceptacji lub zgłoszeniu Zamawiającego);
f) dostarczenia i odbioru szafek na odzież roboczą.
2. Pranie odzieży będącej własnością Zamawiającego, według cen jednostkowych określonych w Ofercie Wykonawcy. Częstotliwość prania wynikać będzie z przybliżonych potrzeb określonych w SIWZ (opis przedmiotu zamówienia), realizowana w oparciu o bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3014b5ac-c59a-4dfc-b335-e91bdc0e178d
Biuletyn 654166-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o w Elblągu
Regon 17101256500000
Zamawiajacy adres ulica Mazurska
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 552 361 225
Zamawiajacy email sekretariat@zuoelblag.pl
Adres strony internetowej narzedzia zuoelblag.pl, bip.zuoelblag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia zuoelblag.pl, bip.zuoelblag.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja zuoelblag.pl, bip.zuoelblag.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Utylizacji Odpadów sp. z o. o. ul. Mazurska 42, 82-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu Najem i serwis odzieży roboczej oraz szafek na odzież roboczą
Numer referencyjny DN-ZP-PN-11/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Świadczenie na rzecz Zamawiającego, w ramach Umowy najmu odzieży następujących usług: a) prania odzieży roboczej według ustalonego harmonogramu; b) naprawy uszkodzonej odzieży; c) dostarczenia odzieży czystej oraz odbioru z wyznaczonego miejsca u Zamawiającego odzieży brudnej własnym transportem, d) personalnego i rozmiarowego znakowania odzieży; e) dostawy kompletów zamiennych nowej odzieży w razie jej zużycia, zagubienia lub zniszczenia (po wcześniejszej akceptacji lub zgłoszeniu Zamawiającego); f) dostarczenia i odbioru szafek na odzież roboczą. 2. Pranie odzieży będącej własnością Zamawiającego, według cen jednostkowych określonych w Ofercie Wykonawcy. Częstotliwość prania wynikać będzie z przybliżonych potrzeb określonych w SIWZ (opis przedmiotu zamówienia), realizowana w oparciu o bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-04-06T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia przedmiotowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 300 000 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia przedmiotowego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; UWAGA 1: 1. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2. w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedmiotowy dokument należy złożyć w odniesieniu do tych podmiotów, UWAGA 2: 1. Oświadczenia, o których mowa w pkt VI SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 2. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt VI SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt VI ppkt 3 i 4 SIWZ, w przypadku: a) wskazania dostępności przedmiotowych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych – Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W tym przypadku Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. b) wskazania przedmiotowych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. UWAGA 3: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI ppkt 4 poz. 1) – 3) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt 2 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 1) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 300 000 zł. UWAGA: a) Dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt V pkt 4. ppkt 1) SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w pkt V pkt 4. ppkt 1) SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 3) Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 6. 4) Dowód wniesienia wadium. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank Milenium: 57 1160 2202 0000 0000 6191 7303 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie istotne zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Za istotne zmiany uważa się: a) przejęcie z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, b) zmiany formy prawnej którejkolwiek ze Stron, c) zaistnienie okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), uniemożliwiających realizację umowy na zasadach w niej określonych, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, 3. W przypadku zmian osób upoważnionych do składania zamówień, wymienionych w §8 pkt 2 oraz osób upoważnionych do korzystania z bazy danych, wymienionych w §15 pkt 4, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Wykonawcę. Zmiany te nie wymagają formy aneksu.
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)