1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń multimedialnych oraz mebli w ramach Projektu pn. „MŁODZI - GENIALNI. Innowacyjna edukacja w Gminie Orneta”, z uwzględnieniem podziału na następujące CZĘŚCI: 1) CZĘŚĆ I – zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, 2) CZĘŚĆ II – zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, 3) CZĘŚĆ III – zakup i dostawa urządzeń multimedialnych, 4) CZĘŚĆ IV – zakup i dostawa mebli, i uwzględnieniem poszczególnych Zadań zamówienia: 1) Zadanie 1 – Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Bażynach, 2) Zadanie 2 – Szkoła Podstawowa w Mingajnach, 3) Zadanie 3 – Szkoła Podstawowa nr 4 im. Janusza Korczaka w Ornecie, 4) Zadanie 4 – Szkoła Podstawowa nr 1 im. Majora Henryka Sucharskiego w Ornecie. 2. Rodzaj, opis oraz ilości pomocy dydaktycznych dla CZĘŚCI I z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Rodzaj, opis oraz ilości sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla CZĘŚCI II z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Rodzaj, opis oraz ilości urządzeń multimedialnych dla CZĘŚCI III z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Rodzaj, opis oraz ilości mebli dla CZĘŚCI IV z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 1 - 4 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 7. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 8. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w odniesieniu do parametrów technicznych i użytkowych - pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności. 9. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 1 (produkty z tabel o symbolu A w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Bażynach, adres: Bażyny 17A, 11-130 Orneta, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 10. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 2 (produkty z tabel o symbolu B w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Szkoły Podstawowej w Mingajnach, adres: Mingajny 48, 11-130 Orneta, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 11. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 3 (produkty z tabel o symbolu C w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Janusza Korczaka w Ornecie, adres: ul. Kopernika 13, 11-130 Orneta, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 12. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 4 (produkty z tabel o symbolu D w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Majora Henryka Sucharskiego w Ornecie, adres: ul. Zamkowa 26, 11-130 Orneta, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 13. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. Dostawa obejmuje rozładunek do wskazanych pomieszczeń. 14. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 15. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 16. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 17. Zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę. |
GuidZP400 |
2f63dbc7-e3f1-4314-92d1-df92be8320bf
|
Biuletyn |
655865-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Orneta
|
Regon |
52649800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Orneta
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11130
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
552 421 116
|
Zamawiajacy fax |
552 422 990
|
Zamawiajacy email |
umig@orneta.net
|
Adres strony url |
www.orneta.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki. Działąnie: RPWM.02.02.00 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów. Tytuł projektu: MŁODZI-GENIALNI. Innowacyjna edukacja w Gminie Orneta
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.orneta - umig.bip - um.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.orneta - umig.bip - um.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób: w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U . poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Orneta, Plac Wolności 26, 11 - 130 Orneta - Sekretariat pok. nr 3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń multimedialnych oraz mebli w ramach Projektu pn. „MŁODZI - GENIALNI. Innowacyjna edukacja w Gminie Orneta”
|
Numer referencyjny |
2.2018.POM Orneta2
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Na wszystkie części
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń multimedialnych oraz mebli w ramach Projektu pn. „MŁODZI - GENIALNI. Innowacyjna edukacja w Gminie Orneta”, z uwzględnieniem podziału na następujące CZĘŚCI: 1) CZĘŚĆ I – zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, 2) CZĘŚĆ II – zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, 3) CZĘŚĆ III – zakup i dostawa urządzeń multimedialnych, 4) CZĘŚĆ IV – zakup i dostawa mebli, i uwzględnieniem poszczególnych Zadań zamówienia: 1) Zadanie 1 – Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Bażynach, 2) Zadanie 2 – Szkoła Podstawowa w Mingajnach, 3) Zadanie 3 – Szkoła Podstawowa nr 4 im. Janusza Korczaka w Ornecie, 4) Zadanie 4 – Szkoła Podstawowa nr 1 im. Majora Henryka Sucharskiego w Ornecie. 2. Rodzaj, opis oraz ilości pomocy dydaktycznych dla CZĘŚCI I z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Rodzaj, opis oraz ilości sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla CZĘŚCI II z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Rodzaj, opis oraz ilości urządzeń multimedialnych dla CZĘŚCI III z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Rodzaj, opis oraz ilości mebli dla CZĘŚCI IV z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 1 - 4 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 7. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 8. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w odniesieniu do parametrów technicznych i użytkowych - pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności. 9. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 1 (produkty z tabel o symbolu A w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Bażynach, adres: Bażyny 17A, 11-130 Orneta, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 10. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 2 (produkty z tabel o symbolu B w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Szkoły Podstawowej w Mingajnach, adres: Mingajny 48, 11-130 Orneta, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 11. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 3 (produkty z tabel o symbolu C w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Janusza Korczaka w Ornecie, adres: ul. Kopernika 13, 11-130 Orneta, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 12. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 4 (produkty z tabel o symbolu D w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Majora Henryka Sucharskiego w Ornecie, adres: ul. Zamkowa 26, 11-130 Orneta, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 13. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. Dostawa obejmuje rozładunek do wskazanych pomieszczeń. 14. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 15. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 16. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 17. Zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali:
a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – co najmniej jedną dostawę pomocy dydaktycznych, której wartość każdej była nie mniejsza niż 40.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy),
b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia – co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, której wartość każdej była nie mniejsza niż 40.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy),
c) w przypadku CZĘŚCI III zamówienia – co najmniej jedną dostawę urządzeń multimedialnych, której wartość była nie mniejsza niż 20.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy),
d) w przypadku CZĘŚCI IV zamówienia – co najmniej jedną dostawę mebli, której wartość była nie mniejsza niż 10.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz oferty w zależności, na którą CZĘŚĆ zamówienia wykonawca składa ofertę – odpowiednio załącznik nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 do SIWZ,
2) wydruki ze stron internetowych - http://cpubenchmark.net/laptop.html z datą wyników testów nie starszą niż dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. 30.11.2018 r., ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testu - dotyczy ofert składanych na realizację CZĘŚCI II zamówienia,
3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy,
5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających Strony do zmiany Umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych Umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie Wykonawcy – Zamawiający dopuszcza wówczas dostarczenie w ich miejsce innych produktów, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do Umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości ich dostarczenia (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację Umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania Umowy, 5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji Umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których jest mowa w ust. 1, jest złożenie pisemnego wniosku przez jedną ze Stron i jego pisemna akceptacja przez drugą Stronę
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w związku z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj, opis oraz ilości pomocy dydaktycznych dla CZĘŚCI I z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj, opis oraz ilości sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla CZĘŚCI II z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zakup i dostawa urządzeń multimedialnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj, opis oraz ilości urządzeń multimedialnych dla CZĘŚCI III z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
zakup i dostawa mebli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj, opis oraz ilości mebli dla CZĘŚCI IV z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |