Dostawa artykułów biurowych i papieru ksero.

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655755-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów biurowych oraz papieru ksero dla Copernicus Podmiot Leczniczy w Gdańsku. Nazwa przedmiotu wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30190000-7 – Artykuły biurowe, 30197630-1- Papier ksero.
2.Przedmiotowe postępowanie zostało podzielone na 2 pakiety:
Pakiet 1 – Artykuły biurowe,
Pakiet 2 – Papier ksero.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w zał. nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
4.Określone w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów oraz posiadanych środków finansowych. Z uwagi na to, podane ilości poszczególnych zamówień mogą ulec zmianie i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. W przypadku zmniejszenia szacunkowych ilości wskazanych w zał. nr 1 do SIWZ, Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w ofercie, jak również z tytułu braku realizacji dostawy w wielkościach podanych w ofercie.
5.Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, zastrzega sobie możliwość do zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu zamawianego produktu tj. przesunięć ilościowych pozycji wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym, w ramach ogólnej umowy stanowiącej zał. 5 do SIWZ.
6.Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7.Termin przydatności do użycia wyrobu nie może być krótszy niż połowa okresu ważności produktu liczone od daty dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b4f0e7f-bbe0-44db-88a7-25ac3fedad3c
Biuletyn 655755-N-2018
Zamawiajacy nazwa Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 22196438500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowe Ogrody
Zamawiajacy adres numer domu 1-6
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 768 42 81, 58 468 46 40
Zamawiajacy fax 58 761 46 29, 58 768 48 29
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
Adres strony url www.copernicus.gda.pl
Adres strony internetowej www.copernicus.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.copernicus.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.copernicus.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną, kurierem, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Prezesa Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk (pokój 44)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych i papieru ksero.
Numer referencyjny D10.251.82.C.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów biurowych oraz papieru ksero dla Copernicus Podmiot Leczniczy w Gdańsku. Nazwa przedmiotu wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30190000-7 – Artykuły biurowe, 30197630-1- Papier ksero. 2.Przedmiotowe postępowanie zostało podzielone na 2 pakiety: Pakiet 1 – Artykuły biurowe, Pakiet 2 – Papier ksero. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w zał. nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. 4.Określone w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów oraz posiadanych środków finansowych. Z uwagi na to, podane ilości poszczególnych zamówień mogą ulec zmianie i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. W przypadku zmniejszenia szacunkowych ilości wskazanych w zał. nr 1 do SIWZ, Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w ofercie, jak również z tytułu braku realizacji dostawy w wielkościach podanych w ofercie. 5.Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, zastrzega sobie możliwość do zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu zamawianego produktu tj. przesunięć ilościowych pozycji wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym, w ramach ogólnej umowy stanowiącej zał. 5 do SIWZ. 6.Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7.Termin przydatności do użycia wyrobu nie może być krótszy niż połowa okresu ważności produktu liczone od daty dostawy.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1)W razie wątpliwości czy oferowany asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego – Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia: a.Kart charakterystyki w j. polskim dla danej pozycji asortymentowej, b.Próbek oferowanego asortymentu w ilości 1 szt z danej pozycji asortymentowej.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m.in. informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4 do SIWZ). W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę lub ofertę częściową w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zał. 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - Artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zał. 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2- Papier ksero
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zał. 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)