Dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz dozowników dla SPSK-2 w Szczecinie

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655303-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz dozowników do papieru toaletowego i ręczników papierowych, zwanych dalej „wyrobami”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz „Parametry wymagane”, stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty.
3. Szacowane ilości wyrobów zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 3 do formularza oferty.
4. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 80% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
5. Zamawiający wymaga minimum 24-miesięcznej gwarancji na elementy dozowników wykonane z tworzywa ABS i włókna szklanego oraz na elementy metalowe. Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są w załączniku nr 1 do wzoru umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 84291453-b515-4f45-91f1-f5791ae6557d
Biuletyn 655303-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Regon 28890000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Powstańców Wielkopolskich
Zamawiajacy adres numer domu 72
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 661 086
Zamawiajacy fax 914 661 113
Zamawiajacy email zamowienia@spsk2-szczecin.pl
Adres strony url www.spsk2-szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spsk2-szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spsk2-szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Powstańców Wlkp. 72 70-111 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz dozowników dla SPSK-2 w Szczecinie
Numer referencyjny ZP/220/88/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz dozowników do papieru toaletowego i ręczników papierowych, zwanych dalej „wyrobami”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz „Parametry wymagane”, stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty. 3. Szacowane ilości wyrobów zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 3 do formularza oferty. 4. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 80% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych. 5. Zamawiający wymaga minimum 24-miesięcznej gwarancji na elementy dozowników wykonane z tworzywa ABS i włókna szklanego oraz na elementy metalowe. Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są w załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał wykonanie/wykonywanie co najmniej dwóch głównych dostawy, których przedmiotem była dostawa wyrobów stanowiących przedmiot zamówienia – to jest ręczników, papieru oraz dozowników. Minimalna wartość wykazywanych dostaw, jakiej wymaga zamawiający wynosi 50.000 zł brutto każda (2x 50.000 zł).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający wymaga złożenia próbek oferowanych wyrobów. Szczegóły: SIWZ pkt VIII ppkt 4.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert wstępne potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty w postaci kart charakterystyk, ulotek, katalogów (kart katalogowych), broszur lub innych dokumentów określanych dalej jako „materiały informacyjne”, wystawione przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych wyrobów, potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymogi wskazane przez zamawiającego, zawierające minimum takie informacje, jak: - wskazanie producenta wyrobu i nazwę wyrobu (jeśli wyrób posiada nazwę), - numery katalogowe wyrobów (artykułów) zgodne z numerami katalogowymi podanymi w formularzu cen jednostkowych, - opis zawierający gramaturę, wymiary, sposób pakowania, rodzaj surowca, z którego wyrób jest wykonany, ilość warstw (jeśli dotyczy), kolor. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza materiałów informacyjnych wystawionych przez dystrybutora, nie będącego jednocześnie autoryzowanym przedstawicielem producenta.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki oferowanych wyrobów – oryginalnie zapakowane, tożsame (identyczne) z wyrobem dostarczanym następnie w ramach umowy przetargowej - szczegóły: SIWZ pkt VIII ppkt 4
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający, poza możliwością zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 PZP, przewiduje również możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: a) obniżenia cen jednostkowych wyrobów w innych przypadkach niż określone w § 6 ust 4-5 umowy lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, b) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 11 i 12 umowy, c) wprowadzenia do obrotu po zawarciu umowy nowych wyrobów o lepszej jakości od wyrobów stanowiących przedmiot umowy, o ile zostaną spełnione warunki określone w § 11 ust. 2-7 umowy, d) zmiany wysokości cen jednostkowych w przypadkach określonych w § 6 ust 4-5 umowy, e) zmiany wielkości opakowania wyrobu, pod warunkiem zachowania ceny ofertowej z uwzględnieniem zmienionej wielkości opakowania. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 dokonywane są w drodze aneksu do umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 jest nieważna. 4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku winien być załączony projekt aneksu do umowy, a w przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 4-5 umowy do wniosku ponadto winny być załączone dowody na okoliczność, w jakim stopniu powoływana zmiana przepisów ma wpływ na wysokość cen jednostkowych
IV 6 1 sposob udostepniania Wykonawca, który zastrzega w odniesieniu do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, że nie mogą być one udostępnione powinien złożyć te informacje w osobnym opakowaniu z odpowiednim oznaczeniem, zamieszczonym w tej samej kopercie, w której zamieszczona jest pozostała, jawna część oferty. Tajemnicą przedsiębiorstwa, zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2003.1503 t.j. z dnia 2003.06.26) są: nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 PZP. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 rozporządzenia RODO znajduje się w SIWZ, rozdział I pkt XXII.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga złożenia próbek oferowanych wyrobów - szczegóły: SIWZ pkt VIII ppkt 4. Kwestię zwrotu próbek reguluje art. 97 ust. 2 PZP.
Zalacznik krotki opis 1 Papier toaletowy typu Jumbo 2 Ręcznik biały w roli 3 Ręczniki papierowe składane w "ZZ" 4 Dozownik do ręczników w składance ZZ 5 Dozownik do papieru toaletowego typu Jumbo
  

Criterion

Kryteria parametry oceniane
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)