GuidZP400 |
705cbfd8-2f6b-4b7b-bdbe-233e8aabe005
|
Biuletyn |
656093-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wojsławice
|
Regon |
11019798300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wojsławice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
825 669 102
|
Zamawiajacy fax |
825 669 102
|
Zamawiajacy email |
snizio@wojslawice.eurzad.eu
|
Adres strony url |
ugwojslawice.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11. Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi Społeczne i Zdrowotne
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://ugwojslawice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=216
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ugwojslawice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=216
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Obowiązuje forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Wojsławice, 22-120 Wojsławice, Wojsławice ul. Rynek 30
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wyposażenia Klubu Seniora "Aktywna Jesień” w Wojsławicach
|
Numer referencyjny |
GOSR.271.24.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Klubu Seniora w ramach projektu „Utworzenie Klubu Seniora ,,Aktywna Jesień” w Wojsławicach” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11. Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi Społeczne i Zdrowotne.
CZĘŚĆ 1: Dostawa wyposażenia kuchni KODY CPV: 39220000-0
Wyposażenie kuchni obejmuje:
1. Kuchenka elektryczna z piekarnikiem – 1 szt.
2. Lodówka – 1 szt.
3. Czajnik elektryczny – 1 szt.
4. Okap nad kuchenkę – 1 szt.
5. Mikrofalówka – 1 szt.
6. Zestaw garnków i patelni – 1 zestaw
7. Serwis obiadowy dla 12 osób – 3 zestawy
8. Zestaw sztućców – 3 zestawy
9. Formy do pieczenia – 1 zestaw
10. Miski plastikowe – 1 zestaw
11. Stół do kuchni – 1 szt.
12. Zestaw mebli kuchennych – 1 zestaw
13. Deski do krojenia – 1 zestaw
14. Noże do krojenia – 2 zestawy
(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ)
CZĘŚĆ 2: Dostawa wyposażenie sal KODY CPV: 32340000-8, 37420000-8, 37440000-4, 37460000-0, 37520000-9, 37530000-2, 39110000-6, 39120000-9, 39130000-2, 39290000-1, 39710000-2, 42710000-6
Wyposażenie sal obejmuje:
1. Stół rozkładany – 5 szt.
2. Krzesło – 25 szt.
3. Mata do ćwiczeń – 25 szt.
4. Kij do nordic walking – 25 szt.
5. Rower treningowy – 1 szt.
6. Platforma wibracyjna – 1 szt.
7. Ławka treningowa wioślarz – 1 szt.
8. Orbitek – 1 szt.
9. Schodołaz kroczący (wyciągarka dla niepełnosprawnych) 1 szt.
10. Biurko pod komputer - 6 szt.
11. Fotel do komputera – 6 szt.
12. Stół bilardowy – 1 szt.
13. Ekran projekcyjny – 1 szt.
14. Tablica flipchart – 1 szt.
(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ)
CZĘŚĆ 3: Dostawa wyposażenia IT KODY CPV: 30210000-4, 32320000-2, 32340000-8, 38650000-6, 30213100-6
Wyposażenie IT obejmuje:
1. Aparat fotograficzny z przedłużona gwarancją – 1 zestaw
2. Telewizor z przedłużoną gwarancją – 1 zestaw
3. Kino domowe do telewizora – 1 zestaw
4. Laptop – 1 szt.
5. Zestaw komputerowy – 6 zestawów
6. Urządzenie wielofunkcyjne kolor – 1 szt.
7. Projektor multimedialny – 1 szt.
(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ)
|
Cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, ma obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na zasadach określonych we wzorze umowy. 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych w art. 144 Pzp oraz następujących przypadków: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia: a) poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego
dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji; b) poprzez jego przedłużenie ze względu na obiektywne przyczyny niezawinione przez Strony w tym również spowodowane przez tzw. „siłę wyższą” np. pożar, zalanie itp.; We wskazanych powyżej przypadkach Strony obowiązane są do pisemnego poinformowania się o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę: 2) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów oraz gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie stosowne oświadczenie producenta. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę; 3) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy Umowy czy też wyłącznie na kwestie nie uregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do Umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę. 2. Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian określonych w § 5 ust. 5 umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia kuchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia kuchni Wyposażenie kuchni obejmuje: 1. Kuchenka elektryczna z piekarnikiem – 1 szt. 2. Lodówka – 1 szt. 3. Czajnik elektryczny – 1 szt. 4. Okap nad kuchenkę – 1 szt. 5. Mikrofalókwa – 1 szt. 6. Zestaw garnków i patelni – 1 zestaw 7. Serwis obiadowy dla 12 osób – 3 zestawy 8. Zestaw sztućców – 3 zestawy 9. Formy do pieczenia – 1 zestaw 10. Miski plastikowe – 1 zestaw 11. Stół do kuchni – 1 szt. 12. Zestaw mebli kuchennych – 1 zestaw 13. Deski do krojenia – 1 zestaw 14. Noże do krojenia – 2 zestawy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia sal
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32340000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie sal obejmuje: : 1. Stół rozkładany – 6 szt. 2. Krzesło – 25 szt. 3. Mata do ćwiczeń – 25 szt. 4. Kij do nordic walking – 25 szt. 5. Rower treningowy – 1 szt. 6. Platforma wibracyjna – 1 szt. 7. Ławka treningowa wioślarz – 1 szt. 8. Orbitek – 1 szt. 9. Schodołaz kroczący( wyciągarka dla niepełnosprawnych) – 1 szt. 10. Biurko pod komputer – 6 szt. 11. Fotel do komputera – 6 szt. 12. Stół bilardowy – 1 szt. 13. Ekran projekcyjny – 1 szt. 14. Tablica flipchart – 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia IT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia IT Wyposażenie IT obejmuje: 1. Aparat fotograficzny z przedłużona gwarancją – 1 zestaw 2. Telewizor z przedłużoną gwarancją – 1 zestaw 3. Kino domowe do telewizora – 1 zestaw 4. Laptop – 1 szt. 5. Zestaw Komputerowy – 6 zestawów 6. Urządzenie wielofunkcyjne kolor – 1 szt. 7. Projektor multimedialny – 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ)
|
| |