dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Instytutu Higieny w podziale na 2 zadania

Data publikacji 2018-12-03
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656765-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Instytutu Higieny w podziale na 2 zadania:
-Zadanie nr 1 sprzęt mobilny,
-Zadanie nr 2 pozostały sprzęt komputerowy.
2. Szczegółowe specyfikacje zamawianego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania określono w Załączniku nr 1 do SIWZ, dalej: „OPZ”).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 804672e3-ee70-4761-a440-d5e4fdbfa207
Biuletyn 656765-N-2018
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny
Regon 000288461
Zamawiajacy adres ulica Chocimska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-791
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48(22)8497612
Zamawiajacy fax +48 (22)5421268
Zamawiajacy email mgidelska@pzh.gov.pl
Adres strony url www.pzh.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pzh.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak. Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej.
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Instytutu Higieny w podziale na 2 zadania
Numer referencyjny A-AZ-22-1815/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Instytutu Higieny w podziale na 2 zadania: -Zadanie nr 1 sprzęt mobilny, -Zadanie nr 2 pozostały sprzęt komputerowy. 2. Szczegółowe specyfikacje zamawianego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania określono w Załączniku nr 1 do SIWZ, dalej: „OPZ”).
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie: a) braku podstaw do wykluczenia; b) spełniania warunków udziału w postępowaniu; c) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Oświadczenie należy złożyć wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do siwz.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do siwz). W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz; 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 4) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 5) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 6) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 7) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy. 2. W opisanych w ust. 1 przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sprzęt mobilny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Instytutu Higieny w podziale na 2 zadania: -Zadanie nr 1 sprzęt mobilny, 2. Szczegółowe specyfikacje zamawianego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania określono w Załączniku nr 1 do SIWZ, dalej: „OPZ”).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pozostały sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Instytutu Higieny w podziale na 2 zadania: Zadanie nr 2 pozostały sprzęt komputerowy. 2. Szczegółowe specyfikacje zamawianego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania określono w Załączniku nr 1 do SIWZ, dalej: „OPZ”).
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy sprzetu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)