GuidZP400 |
4877338b-f930-457c-b67d-d18f3ea8ff1b
|
Biuletyn |
656461-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
125273200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sadowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05092
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-22 7512626, 7512625 w. 118,
|
Zamawiajacy fax |
0-22 7513639
|
Zamawiajacy email |
dpssadowa@o2.pl,
|
Adres strony url |
www.sadowa.dps.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Postepowanie wspolne tresc |
nie
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sadowa.dps.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sadowa.dps.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Sadowej, ul. Jagodowa 2, 05-092 Łomianki - sekretariat (pok. nr 35)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 r.
|
Numer referencyjny |
DA.263.3.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ (załączniki od 1.1 do 1.7) według podziału na 7 części:
Część I - dostawa różnych art. spożywczych Kod CPV 15800000-6
Część II - dostawa produktów mleczarskich Kod CPV 15500000-3
Część III - dostawa mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiarskich Kod CPV 15100000-9
Część IV - dostawa owoców i warzyw Kod CPV 03221200-8
Część V - dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych Kod CPV 15810000-9, 15000000-8
Część VI - dostawa ryb i mrożonek Kod CPV 15000000-8, 15200000-0, 15331170-9 .
Część VII – dostawa jaj Kod CPV 03142500-3
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym
w ust. 1. Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na każdą część będącą przedmiotem zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno.
4. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający unieważni postępowanie dla danej części.
5. Formularze ofertowe będące integralną częścią SIWZ, zawierają wykaz asortymentu
i ilość produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania Umowy.
6. Podana ilość produktów wymienionych w formularzach ofertowych jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy.
7. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) ilości zamawianych produktów oraz do dokonania przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu a Wykonawca zastrzeżenie to akceptuje
i zobowiązuje się do niedochodzenia roszczeń z tytułu niewykorzystanego przez Zamawiającego zamówienia w całości. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określona każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
8. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania min. 80% wartości zamówienia podstawowego, jednocześnie korzysta z prawa rozszerzenia dostawy max. do 20% wartości zamówienia podstawowego przy zachowaniu cen jednostkowych „netto” podanych
w ofercie. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zamówioną i dostarczoną ilość towarów.
9. Zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia będzie zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminach wynikających z potrzeby uzupełnienia danego towaru.
Częstotliwość dostaw:
Część I: dwa razy w miesiącu w godzinach 8.00 – 14.00
Część II : codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt do godziny 6.30
Część III: raz w tygodniu w godzinach 8.00 – 14.00
Część IV: raz w tygodniu w godzinach 8.00 – 14.00
Część V: codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt do godziny 6.30
Część VI: dwa razy w miesiącu w godzinach 8.00 – 14.00
Część VII: dwa razy w miesiącu w godzinach 8.00 – 14.00
10. Wykonawcy nie przysługuje prawo zmiany zamówionego asortymentu oraz zmiany ilości poszczególnych partii towaru zgłoszonych w zapotrzebowaniu. Towar zostanie zwrócony w przypadku niezgodnym z zamówieniem.
11. Przedmiot zamówienia obejmuje transport oraz wyładunek asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
12. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno– epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego.
13. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku
do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
14. Przy każdej dostawie jaj konsumpcyjnych, mięsa i wędlin oraz ryb, Zamawiający wymaga przedstawienia Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego (HDI).
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
(w zależności jakiej części dotyczy – część 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5,7). Przez dostawę rozumie się: sukcesywną dostawę artykułów spożywczych, w asortymencie należących do grupy produktów odpowiadających części zamówienia, na którą składana jest oferta.
Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające stosowanie wdrożonego systemu HACCP albo oświadczenie Wykonawcy potwierdzające stosowanie zasad dobrej praktyki higienicznej (GHP);
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
• Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
• wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane – zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ (w zależności jakiej części dotyczy – część 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7). Do wykazu dostaw muszą być dołączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te wykonywane zostały lub są wykonywane w sposób należyty, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
• W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są złożyć do oferty dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP albo oświadczenie Wykonawcy potwierdzające stosowanie zasad dobrej praktyki higienicznej (GHP) – załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1,2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa owoców i warzyw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1.5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb i mrożonek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1.6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jaj
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1.7 do SIWZ
|
| |