Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 r.

Data publikacji 2018-12-03
Data zakończenia 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Sadowa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656461-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ (załączniki od 1.1 do 1.7) według podziału na 7 części:

Część I - dostawa różnych art. spożywczych Kod CPV 15800000-6
Część II - dostawa produktów mleczarskich Kod CPV 15500000-3
Część III - dostawa mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiarskich Kod CPV 15100000-9
Część IV - dostawa owoców i warzyw Kod CPV 03221200-8
Część V - dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych Kod CPV 15810000-9, 15000000-8
Część VI - dostawa ryb i mrożonek Kod CPV 15000000-8, 15200000-0, 15331170-9 .
Część VII – dostawa jaj Kod CPV 03142500-3

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym
w ust. 1. Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na każdą część będącą przedmiotem zamówienia.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno.

4. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający unieważni postępowanie dla danej części.

5. Formularze ofertowe będące integralną częścią SIWZ, zawierają wykaz asortymentu
i ilość produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania Umowy.

6. Podana ilość produktów wymienionych w formularzach ofertowych jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy.

7. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) ilości zamawianych produktów oraz do dokonania przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu a Wykonawca zastrzeżenie to akceptuje
i zobowiązuje się do niedochodzenia roszczeń z tytułu niewykorzystanego przez Zamawiającego zamówienia w całości. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określona każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.

8. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania min. 80% wartości zamówienia podstawowego, jednocześnie korzysta z prawa rozszerzenia dostawy max. do 20% wartości zamówienia podstawowego przy zachowaniu cen jednostkowych „netto” podanych
w ofercie. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zamówioną i dostarczoną ilość towarów.

9. Zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia będzie zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminach wynikających z potrzeby uzupełnienia danego towaru.

Częstotliwość dostaw:
Część I: dwa razy w miesiącu w godzinach 8.00 – 14.00
Część II : codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt do godziny 6.30
Część III: raz w tygodniu w godzinach 8.00 – 14.00
Część IV: raz w tygodniu w godzinach 8.00 – 14.00
Część V: codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt do godziny 6.30
Część VI: dwa razy w miesiącu w godzinach 8.00 – 14.00
Część VII: dwa razy w miesiącu w godzinach 8.00 – 14.00

10. Wykonawcy nie przysługuje prawo zmiany zamówionego asortymentu oraz zmiany ilości poszczególnych partii towaru zgłoszonych w zapotrzebowaniu. Towar zostanie zwrócony w przypadku niezgodnym z zamówieniem.

11. Przedmiot zamówienia obejmuje transport oraz wyładunek asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.

12. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno– epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego.

13. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku
do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.

14. Przy każdej dostawie jaj konsumpcyjnych, mięsa i wędlin oraz ryb, Zamawiający wymaga przedstawienia Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego (HDI).

15. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.

16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4877338b-f930-457c-b67d-d18f3ea8ff1b
Biuletyn 656461-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 125273200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagodowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Sadowa
Zamawiajacy kod pocztowy 05092
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 7512626, 7512625 w. 118,
Zamawiajacy fax 0-22 7513639
Zamawiajacy email dpssadowa@o2.pl,
Adres strony url www.sadowa.dps.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Postepowanie wspolne tresc nie
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sadowa.dps.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sadowa.dps.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Sadowej, ul. Jagodowa 2, 05-092 Łomianki - sekretariat (pok. nr 35)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 r.
Numer referencyjny DA.263.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ (załączniki od 1.1 do 1.7) według podziału na 7 części: Część I - dostawa różnych art. spożywczych Kod CPV 15800000-6 Część II - dostawa produktów mleczarskich Kod CPV 15500000-3 Część III - dostawa mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiarskich Kod CPV 15100000-9 Część IV - dostawa owoców i warzyw Kod CPV 03221200-8 Część V - dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych Kod CPV 15810000-9, 15000000-8 Część VI - dostawa ryb i mrożonek Kod CPV 15000000-8, 15200000-0, 15331170-9 . Część VII – dostawa jaj Kod CPV 03142500-3 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1. Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na każdą część będącą przedmiotem zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno. 4. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający unieważni postępowanie dla danej części. 5. Formularze ofertowe będące integralną częścią SIWZ, zawierają wykaz asortymentu i ilość produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania Umowy. 6. Podana ilość produktów wymienionych w formularzach ofertowych jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. 7. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) ilości zamawianych produktów oraz do dokonania przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu a Wykonawca zastrzeżenie to akceptuje i zobowiązuje się do niedochodzenia roszczeń z tytułu niewykorzystanego przez Zamawiającego zamówienia w całości. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określona każdorazowo jednostkowymi zamówieniami. 8. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania min. 80% wartości zamówienia podstawowego, jednocześnie korzysta z prawa rozszerzenia dostawy max. do 20% wartości zamówienia podstawowego przy zachowaniu cen jednostkowych „netto” podanych w ofercie. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zamówioną i dostarczoną ilość towarów. 9. Zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia będzie zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminach wynikających z potrzeby uzupełnienia danego towaru. Częstotliwość dostaw: Część I: dwa razy w miesiącu w godzinach 8.00 – 14.00 Część II : codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt do godziny 6.30 Część III: raz w tygodniu w godzinach 8.00 – 14.00 Część IV: raz w tygodniu w godzinach 8.00 – 14.00 Część V: codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt do godziny 6.30 Część VI: dwa razy w miesiącu w godzinach 8.00 – 14.00 Część VII: dwa razy w miesiącu w godzinach 8.00 – 14.00 10. Wykonawcy nie przysługuje prawo zmiany zamówionego asortymentu oraz zmiany ilości poszczególnych partii towaru zgłoszonych w zapotrzebowaniu. Towar zostanie zwrócony w przypadku niezgodnym z zamówieniem. 11. Przedmiot zamówienia obejmuje transport oraz wyładunek asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 12. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno– epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. 13. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 14. Przy każdej dostawie jaj konsumpcyjnych, mięsa i wędlin oraz ryb, Zamawiający wymaga przedstawienia Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego (HDI). 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow  Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ (w zależności jakiej części dotyczy – część 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5,7). Przez dostawę rozumie się: sukcesywną dostawę artykułów spożywczych, w asortymencie należących do grupy produktów odpowiadających części zamówienia, na którą składana jest oferta.  Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające stosowanie wdrożonego systemu HACCP albo oświadczenie Wykonawcy potwierdzające stosowanie zasad dobrej praktyki higienicznej (GHP);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu • wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane – zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ (w zależności jakiej części dotyczy – część 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7). Do wykazu dostaw muszą być dołączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te wykonywane zostały lub są wykonywane w sposób należyty, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci • W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są złożyć do oferty dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP albo oświadczenie Wykonawcy potwierdzające stosowanie zasad dobrej praktyki higienicznej (GHP) – załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa różnych artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1,2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa owoców i warzyw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa ryb i mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na I półrocze 2019 roku zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1.7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)