Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb Bystrzyckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

Data publikacji 2018-12-03
Data zakończenia 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Gmina Bystrzyca Kłodzka
Miejscowość Bystrzyca Kłodzka
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 651972-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, uruchomienie aparatury medycznej oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników w zakresie obsługi tej aparatury. Zamówienie jest podzielone na 3 części: część 1 – kolumna artroskopowa wraz z osprzętem – 1 szt., część 2 – kardiomonitor – 6 szt., część 3 – respirator – 1 szt. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji 2018. Zaoferowane urządzenia muszą być kompletne i po zainstalowaniu gotowe do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
Wykonawca po przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego urządzeń, potwierdzonych protokołem zdawczo-odbiorczym zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia w zakresie obsługi dla personelu medycznego i dla personelu obsługi technicznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bebc53a7-37ed-4570-8c2f-04b50a2d6c00
Biuletyn 651972-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Bystrzyca Kłodzka
Regon 89071795800000
Zamawiajacy adres ulica Henryka Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Bystrzyca Kłodzka
Zamawiajacy kod pocztowy 57-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 117 600
Zamawiajacy fax 748 111 588
Zamawiajacy email dagmara.janiak@bystrzycaklodzka.pl
Adres strony url www.bystrzycaklodzka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Bystrzyca Kłodzka, ul. H. Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Klienta).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb Bystrzyckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Numer referencyjny E.271.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, uruchomienie aparatury medycznej oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników w zakresie obsługi tej aparatury. Zamówienie jest podzielone na 3 części: część 1 – kolumna artroskopowa wraz z osprzętem – 1 szt., część 2 – kardiomonitor – 6 szt., część 3 – respirator – 1 szt. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji 2018. Zaoferowane urządzenia muszą być kompletne i po zainstalowaniu gotowe do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wykonawca po przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego urządzeń, potwierdzonych protokołem zdawczo-odbiorczym zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia w zakresie obsługi dla personelu medycznego i dla personelu obsługi technicznej.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający będzie żądał złożenia następujących dokumentów: 1.Oświadczenia, że oferowany sprzęt medyczny posiada aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 NR 107 poz. 679). 2. Aktualnych katalogów, opisów, fotografii, ulotek potwierdzających parametry oferowanego sprzętu i aparatury medycznej.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu stron w przypadkach ściśle określonych w SIWZ oraz w § 12 umowy, w formie aneksu. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy w następujących przypadkach: 1) urzędowa zmiana stawek podatku VAT - obowiązuje z mocy prawa, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu; w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena (wartość) brutto umowy, a cena (wartość) netto pozostanie niezmienna. 2) zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy, 3) zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku przestojów i opóźnień, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu Umowy, 4) zmiany terminu końcowego realizacji przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności (z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy) mających wpływ na prawidłową realizację przedmiotu Umowy w pierwotnym terminie, 5) z powodów niezależnych od Wykonawcy np. zaprzestania produkcji, niemożności dostarczenia przedmiotu Umowy i konieczności zamiany tego przedmiotu Umowy na analogiczny z zastrzeżeniem, że będzie o parametrach nie gorszych i nie wyższej cenie w stosunku do zaoferowanej w Ofercie, pod warunkiem, że o tych przyczynach nie było wiadomo w dacie podpisania umowy, 6) zmian Podwykonawców - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 a ust.1 Ustawy Pzp, Wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7) zaniechania produkcji określonego sprzętu, zmiany numeru katalogowego lub wprowadzenia przedmiotu umowy nowej generacji; dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania SIWZ lub je przewyższać; przesłanką niezbędną do takiego działania Zamawiającego jest również brak wzrostu wartości netto danego przedmiotu zamówienia w porównaniu z wartością przedstawioną w umowie, 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty) 5. Wszystkie wartości netto określone przez Wykonawcę są ustalone na okres obowiązywania umowy i nie wzrosną. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa kolumna artroskopowa wraz z osprzętem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, uruchomienie aparatury medycznej oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników w zakresie obsługi tej aparatury, część 1 – kolumna artroskopowa wraz z osprzętem – 1 szt. Zaoferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji 2018. Zaoferowane urządzenie musi być kompletne i po zainstalowaniu gotowe do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wykonawca po przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego urządzenia, potwierdzonych protokołem zdawczo-odbiorczym zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia w zakresie obsługi dla personelu medycznego i dla personelu obsługi technicznej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa kardiomonitor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, uruchomienie aparatury medycznej oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników w zakresie obsługi tej aparatury, część 2 – kardiomonitor – 6 szt. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji 2018. Zaoferowane urządzenia muszą być kompletne i po zainstalowaniu gotowe do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wykonawca po przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego urządzeń, potwierdzonych protokołem zdawczo-odbiorczym zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia w zakresie obsługi dla personelu medycznego i dla personelu obsługi technicznej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa respirator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, uruchomienie aparatury medycznej oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników w zakresie obsługi tej aparatury, część 3 – respirator – 1 szt. Zaoferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji 2018. Zaoferowane urządzenie musi być kompletne i po zainstalowaniu gotowe do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wykonawca po przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego urządzenia, potwierdzonych protokołem zdawczo-odbiorczym zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia w zakresie obsługi dla personelu medycznego i dla personelu obsługi technicznej.
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)