Zakup i dostawy mięsa i wędlin w 2019 r.

Data publikacji 2018-12-04
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653601-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy mięsa i wędlin w 2019 r., z podziałem na 2 części zamówienia. Część zamówienia nr 1 - mięso i wędliny z mięsa czerwonego, z podziałem na 40 pozycji zamówienia. Część zamówienia nr 2 - mięso i wędliny z drobiu, z podziałem na 16 pozycji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 i nr 5 do SIWZ. Zamówienia jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Zakres zamówienia zgodnie z załącznikiem nr I.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a117b92-caf9-4cc7-ac7d-d80b7819826f
Biuletyn 653601-N-2018
Zamawiajacy nazwa 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Regon 28138539600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kwiatkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 313 015
Zamawiajacy fax 261 313 304
Zamawiajacy email 21wog@ron.mil.pl
Adres strony url www.21wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.21wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawy mięsa i wędlin w 2019 r.
Numer referencyjny 44/SZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy mięsa i wędlin w 2019 r., z podziałem na 2 części zamówienia. Część zamówienia nr 1 - mięso i wędliny z mięsa czerwonego, z podziałem na 40 pozycji zamówienia. Część zamówienia nr 2 - mięso i wędliny z drobiu, z podziałem na 16 pozycji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 i nr 5 do SIWZ. Zamówienia jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Zakres zamówienia zgodnie z załącznikiem nr I.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1 i nr 2 - od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2019 do 31.12.2019 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2)Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub 2 składa każdy z tych Wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień umowy dotyczące: 1) zmiany ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, (w szczególności zmiany stanów osobowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy). Wartością końcową umowy będzie wówczas wartość faktycznie zrealizowanych dostaw, z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy kwoty określonej w § 2 ust. 1 umowy. 2) zmiany w ilości środków spożywczych dostarczanych do wskazanego miejsca odbioru (zmniejszenie lub zwiększenie), zmianę danego środka spożywczego dla wskazanego miejsca odbioru na inny, który nie był przewidziany dla tego miejsca, lecz jest objęty umową, z zastrzeżeniem, że cena całej umowy, wynikająca z jej postanowień nie może ulec zwiększeniu. O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian – nie później niż do 10 każdego następnego miesiąca Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje w tym zakresie aneks do umowy. 3) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT. 4) zmiana sposobu spełniania świadczeń w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia. 5) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski- PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny z mięsa czerwonego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1 - od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2019 do 31.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy mięsa i wędlin z mięsa czerwonego w zakresie 40 pozycji asortymentowych. Nazwa asortymentu, JM, Ilości minimalne, Ilości maksymalne: Antrykot wołowy b/k kręg. kg 1000; 1500 Wołowina zrazowa b/k kg 1000; 1500 Karkówka wieprzowa b/k kg 1000; 1500 Łopatka wieprzowa b/k kg 1000; 1500 Schab wieprzowy b/k kg 1000; 1500 Żeberka wieprzowe kg 1000; 1500 Szynka wieprzowa b/k kg 1000; 1500 Mięso wieprzowe od szynki b/k drobne kg 400; 600 Wątroba wieprzowa kg 300; 450 Pasztetowa kg 300; 450 Salceson włoski kg 300; 450 Salceson ozorkowy kg 300; 450 Kaszanka z kaszy gryczanej kg 200; 300 Kiełbasa myśliwska kg 400; 600 Kiełbasa jałowcowa kg 400; 600 Kiełbasa parówkowa specjalna kg 400; 600 Parówki specjalne kg 800; 1200 Mortadela specjalna kg 400; 600 Kiełbasa biała parzona specjalna kg 400; 600 Kiełbasa podlaska specjalna kg 300; 450 Kiełbasa wojskowa specjalna kg 300; 450 Kiełbasa śląska specjalna kg 300; 450 Kiełbasa toruńska specjalna kg 300; 450 Kiełbasa zwyczajna specjalna kg 300; 450 Kiełbasa krakowska parzona specjalna kg 300; 450 Kiełbasa szynkowa wieprzowa specjalna kg 300; 450 Kiełbasa krakowska sucha kg 300; 450 Kiełbasa żywiecka kg 200; 300 Kabanosy kg 600; 900 Baleron kg 200; 300 Polędwica wędzona wieprzowa kg 200; 300 Szynka wieprzowa wędzona kg 200; 300 Szynka wieprzowa gotowana kg 200; 300 Szynka wieprzowa mielona kg 200; 300 Szynka wieprzowa konserwowa kg 200; 300 Boczek wędzony parzony b/k kg 200; 300 Pasztet wieprzowy pieczony kg 200; 300 Rolada z boczku kg 200; 300 Golonka wieprzowa kg 200; 300 Ogonówka wędzona kg 200; 300
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny drobiowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 2 - od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2019 do 31.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy mięsa i wędlin drobiowych, w zakresie 16 pozycji asortymentowych. Nazwa asortymentu; JM; Ilości minimalne, Ilości maksymalne: Noga z kurczaka mrożona kg 500; 750 Noga z kurczaka kg 1500; 2250 Filet z piersi kurczaka mrożony kg 500; 750 Filet z piersi kurczaka kg 1500; 2250 Filet z piersi indyka mrożony kg 500; 750 Filet z piersi indyka kg 500; 750 Wątroba z kurczaka kg 400; 600 Żołądki kurczaka mrożone kg 400; 600 Żołądki kurczaka kg 400; 600 Kabanosy drobiowe kg 600; 900 Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 600; 900 Kiełbasa krakowska drobiowa kg 600; 900 Parówki drobiowe kg 600; 900 Szynka drobiowa kg 600; 900 Szynka z indyka kg 600; 900 Mortadela drobiowa kg 600; 900
  

Criterion

Kryteria Przyjęty do realizacji wariant dostaw
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto oferty dla ilości minimalnych
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)