Dostawa sprzętu medycznego i części zamiennych do bieżących napraw sprzętu medycznego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – XI części

Data publikacji 2018-12-04
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 652994-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i części zamiennych do bieżących napraw sprzętu medycznego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w trakcie okresu realizacji umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części) oraz Parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na jedenaście części tj.:
Część I – czujnik palcowy do pulsoksymetru Masimo (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.1 do SIWZ);
Część II – Torba transportowa Lifepak 12 (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.2 do SIWZ);
Część III – Torba transportowa Lifepak 15 (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.3 do SIWZ);
Część IV – Pasek do torby Lifepak 15 (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.4 do SIWZ);
Część V – Pokrowiec na pulsoksymetru Nonin (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.5 do SIWZ);
Część VI – Pokrętło regulacji przepływu tlenu (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.6 do SIWZ);
Część VII – Torba ratownicza (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.7 do SIWZ);
Część VIII – Mankiet aparatu RR z dwoma przewodami (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.8 do SIWZ);
Część XI – Zestaw CO2 "Filter Line" do defibrylatora Lifepak 15 dla pacjentów zaintubowanych (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.9 do SIWZ);
Część X – baterie do defibrylatora Lifepak 12 (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.10 do SIWZ);
Część XI – Przyssawki urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej Lukas 2 i Lukas 3 (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.11 do SIWZ);

Dodatkowe informacje

GuidZP400 958e70ba-f756-4ae6-bbc0-220f4d4fa260
Biuletyn 652994-N-2018
Zamawiajacy nazwa Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Regon 932207142
Zamawiajacy adres ulica ul. Ziębicka
Zamawiajacy adres numer domu 34-38
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48717731563
Zamawiajacy fax +48717731563
Zamawiajacy email m.polak@pogotowie-ratunkowe.pl
Adres strony url www.pogotowie-ratunkowe.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego i części zamiennych do bieżących napraw sprzętu medycznego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – XI części
Numer referencyjny ZP/PR/16/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 11
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i części zamiennych do bieżących napraw sprzętu medycznego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w trakcie okresu realizacji umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części) oraz Parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na jedenaście części tj.: Część I – czujnik palcowy do pulsoksymetru Masimo (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.1 do SIWZ); Część II – Torba transportowa Lifepak 12 (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.2 do SIWZ); Część III – Torba transportowa Lifepak 15 (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.3 do SIWZ); Część IV – Pasek do torby Lifepak 15 (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.4 do SIWZ); Część V – Pokrowiec na pulsoksymetru Nonin (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.5 do SIWZ); Część VI – Pokrętło regulacji przepływu tlenu (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.6 do SIWZ); Część VII – Torba ratownicza (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.7 do SIWZ); Część VIII – Mankiet aparatu RR z dwoma przewodami (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.8 do SIWZ); Część XI – Zestaw CO2 "Filter Line" do defibrylatora Lifepak 15 dla pacjentów zaintubowanych (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.9 do SIWZ); Część X – baterie do defibrylatora Lifepak 12 (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.10 do SIWZ); Część XI – Przyssawki urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej Lukas 2 i Lukas 3 (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.11 do SIWZ);
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być aktualne na dzień składania ofert. 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 r., poz. 1126). 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: - deklaracji zgodności lub certyfikatu CE, o których mowa w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 211) – dot. zaoferowanych wyrobów medycznych, w zakresie części: I – XI do SIWZ, - karty katalogowej lub folderu w j. polskim – ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów – w zakresie części I – XI do SIWZ - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi się składać z: a) Oświadczeń i dokumentów wg SIWZ rozdz. V pkt 1; b) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; c) Formularz wyceny - Załącznik nr 3 do SIWZ; wypełniony w zakresie części na którą Wykonawca składa ofertę, d) Formularza „Parametry techniczne”, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, wypełniony w zakresie części na którą Wykonawca składa ofertę, e) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony mają prawo zmiany warunków umowy z godnie z art. 144 ustawy Pzp, w przypadku : 1) zmiany nazwy handlowej/własnej produktu przy zachowaniu jego parametrów; 2) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy; 3) wygaśnięcia pozwolenia na dopuszczenie do obrotu oferowanego produktu; 4) wprowadzenia zamiennika oferowanego produktu lub wyłączenia produktu z umowy, w przypadku zakończenia, wstrzymania produkcji lub wycofania oferowanego produktu z rynku; 5) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy, 6) zmian cen brutto przy stałości wartości netto spowodowane zmianą stawki podatku VAT w związku ze zmianą obowiązujących przepisów. Cena może ulec zmianie odpowiednio o nową stawkę podatku VAT, 7) zmiany oferowanego asortymentu ze względu na przejściowy brak produktu na rynku przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach równoważnych do produktu objętego umową lub ze względu na wycofanie go z obrotu na terenie RP przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie. 8) niezależnie od wartości, zmiany nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp. 9) zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i wartość zmian nie przekracza 50% wartości netto zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 10) gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości netto zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy. Warunki dokonania zmian: a) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego; b) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy; c) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy, chyba że umowa stanowi inaczej. Zmiana umowy z naruszeniem powyższych zasad jest nieważna.
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa czujnik palcowy do pulsoksymetru Masimo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części) oraz Parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Torba transportowa Lifepak 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części) oraz Parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Torba transportowa Lifepak 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części) oraz Parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pasek do torby Lifepak 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części) oraz Parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pokrowiec na pulsoksymetru Nonin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części) oraz Parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pokrętło regulacji przepływu tlenu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części) oraz Parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Torba ratownicza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części) oraz Parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Mankiet aparatu RR z dwoma przewodami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części) oraz Parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zestaw CO2 "Filter Line" do defibrylatora Lifepak 15 dla pacjentów zaintubowanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części) oraz Parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa baterie do defibrylatora Lifepak 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części) oraz Parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Przyssawki urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej Lukas 2 i Lukas 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części) oraz Parametrach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)