GuidZP400 |
a055c6c0-f99e-4ae9-9fe4-57c66175b084
|
Biuletyn |
656942-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Krakowski
|
Regon |
35155486700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30037
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 634 42 70
|
Zamawiajacy fax |
126 335 294
|
Zamawiajacy email |
zp@powiat.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,301329,2018.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia składane przez wykonawców oferty wraz z załącznikami wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Krakowie, Al. Juliusza Słowackiego 20 30-037 Kraków Pokój 203, II piętro, Sekretariat Starosty
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego
|
Numer referencyjny |
TG/ZP-5/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 8 do SIWZ;
2) Wzór umowy – zał. nr 7 do SIWZ.
2. Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji w maksymalnej wartości o wysokości do 30% wynagrodzenia umownego brutto.
3. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zobowiązania lecz uprawnienie Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku, jeśli właściwy rejestr jest publiczny, bezpłatny i ogólnodostępny, należy wskazać adres bazy danych, w której Zamawiający może samodzielnie zweryfikować spełnienie warunku
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 6
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) Wypełniony Formularz ofertowy (wraz z formularzem cenowym) – załącznik nr 1 do SIWZ,
b) Do Formularza ofertowego należy załączyć oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI niniejszej SIWZ – załącznik nr 2, załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Uwaga: W przypadku wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (co oznacza brak powiązań zarówno kapitałowych jaki i osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 798)), Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym zamawiającego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 0/100).
2. Wadium może być wnoszone:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Krakowie z dopiskiem „wadium – materiały eksploatacyjne”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego do wyznaczonego terminu składania ofert.
Numer rachunku 37 1560 0013 2568 2812 5880 0010 – Getin Noble Bank S.A.
4. Oryginał dokumentu gwarancyjnego lub poręczenia należy złożyć w Kasie zamawiającego, Al. Słowackiego 20, pok. 312, III piętro, do wyznaczonego terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zasady i warunki zmiany zostały opisane we wzorze umowy.
3. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy w trakcie jej realizacji mogą one zostać wprowadzone jedynie na zasadach, określonych w art. 144 ustawy.
4. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|