Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i informatycznych, druków medycznych i kopert RTG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

Data publikacji 2018-12-04
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Miejscowość Tarnobrzeg
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne druki,
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657039-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000, 301251105, 229000009, 301997131
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych
i informatycznych, druków medycznych i kopert RTG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 9 pakietach.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień:
30100000-0 artykuły biurowe
22900000-9 druki medyczne
30199713-1 koperty na zdjęcia rentgenowskie
30125110-5 materiały do drukarek, materiały informatyczne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SIWZ typy i nazwy producentów są przykładowe. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ.1
4. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje produkt równoważny, ma obowiązek zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. nr 113 z 2010 r. poz. 759 z późn. zm.) wykazać, że spełnia on wymagania określone w SIWZ na przedmiotowe zamówienie.
4.1. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na materiały eksploatacyjne równoważne pod warunkiem, że produkty te posiadają identyczne lub lepsze parametry (pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku) w odniesieniu do produktów oryginalnych, wykonanych przez producenta urządzeń i nie powodują negatywnych objawów i wyświetlania ostrzegawczych komunikatów;
4.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot dostawy spełnia określone przez Zamawiającego wymagania tj.
a) materiały równoważne muszą być fabryczne nowe tj. wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta nie noszących znamion otwierania, z widocznym logo, symbolem produktu, informacją o wszystkich typach drukarek, z którymi toner lub tusz jest kompatybilny, terminem przydatności do użytku oraz posiadające wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy),
b) materiały równoważne mają gwarantować wykorzystanie wszystkich funkcji i możliwości drukowania w urządzeniach Zamawiającego oraz mają zapewnić wysoką jakość wydruku, wyspecyfikowaną w warunkach technicznych producenta urządzeń,
c) materiały równoważne nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym, stan zasobników z tuszem lub tonerem,
d) Zamawiający wymaga zaoferowania tonerów i tuszy o maksymalnej pojemności dla danego typu i producenta urządzenia.
4.3. W przypadku zaproponowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane kasety z tonerem i/lub tusze są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad oraz kompletnymi,
b) dokument potwierdzający, że oferowane materiały eksploatacyjne posiadają termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy,
c) oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego, że oferowane materiały są zgodne z normą ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych, normą ISO 19798 dla tonerów kolorowych i normą ISO 24711 dla wkładów atramentowych,
d) certyfikaty potwierdzające, że proces projektowania, wytwarzania i dystrybucji oferowanych materiałów równoważnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważnymi,
e) certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko,
f) oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych,
g) oświadczenie oferenta, w którym zobowiązuje się do zagwarantowania serwisu sprzętu i pokrycia kosztów serwisowania w przypadku, gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych,
h) oświadczenie, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu).
5. Wykonawca składając ofertę na równoważne produkty bierze na siebie odpowiedzialność za wadliwe funkcjonowanie urządzenia lub uszkodzenia sprzętu spowodowane oferowanymi materiałami.
Materiały będące przedmiotem zamówienia muszą być: fabrycznie nowe, pochodzące od producenta drukarek. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta nie noszących znamion otwierania, z widocznym logo, symbolem produktu, informacją o wszystkich typach drukarek, z którymi toner lub tusz jest kompatybilny, terminem przydatności do użytku oraz posiadające wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Materiały muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów i tuszy).
6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego oraz należyte bezpieczeństwo.
7. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem.
8. Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.
9. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia.
10. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.
11. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być: dopuszczone do obrotu na terenie RP, wolne od wad technicznych i prawnych, cała partia danego produktu musi posiadać identyczne oznaczenia oraz oryginalne fabryczne opakowania.
12. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy uszkodzenie sprzętu powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia pocztą elektroniczną lub faksem Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca.
13. Zamawiający wymaga zaoferowania tonerów i tuszy o maksymalnej pojemności dla danego typu i producenta urządzenia.
14. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
15. Dotyczy Pakietu nr 5 – Wzór kwartalnego zamówienia na dostawę druków medycznych – zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b7de03c5-2949-448a-88f3-5711ae804fed
Biuletyn 657039-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Regon 31257300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Tarnobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 39400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 158 123 208
Zamawiajacy fax 158 123 209
Zamawiajacy email przetargi@szpitaltbg.pl
Adres strony url www.szpitaltbg.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpitaltbg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitaltbg.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitaltbg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i informatycznych, druków medycznych i kopert RTG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Numer referencyjny WSz-II.4.291.71.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i informatycznych, druków medycznych i kopert RTG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 9 pakietach. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 30100000-0 artykuły biurowe 22900000-9 druki medyczne 30199713-1 koperty na zdjęcia rentgenowskie 30125110-5 materiały do drukarek, materiały informatyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. Podane w SIWZ typy i nazwy producentów są przykładowe. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ.1 4. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje produkt równoważny, ma obowiązek zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. nr 113 z 2010 r. poz. 759 z późn. zm.) wykazać, że spełnia on wymagania określone w SIWZ na przedmiotowe zamówienie. 4.1. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na materiały eksploatacyjne równoważne pod warunkiem, że produkty te posiadają identyczne lub lepsze parametry (pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku) w odniesieniu do produktów oryginalnych, wykonanych przez producenta urządzeń i nie powodują negatywnych objawów i wyświetlania ostrzegawczych komunikatów; 4.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot dostawy spełnia określone przez Zamawiającego wymagania tj. a) materiały równoważne muszą być fabryczne nowe tj. wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta nie noszących znamion otwierania, z widocznym logo, symbolem produktu, informacją o wszystkich typach drukarek, z którymi toner lub tusz jest kompatybilny, terminem przydatności do użytku oraz posiadające wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy), b) materiały równoważne mają gwarantować wykorzystanie wszystkich funkcji i możliwości drukowania w urządzeniach Zamawiającego oraz mają zapewnić wysoką jakość wydruku, wyspecyfikowaną w warunkach technicznych producenta urządzeń, c) materiały równoważne nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym, stan zasobników z tuszem lub tonerem, d) Zamawiający wymaga zaoferowania tonerów i tuszy o maksymalnej pojemności dla danego typu i producenta urządzenia. 4.3. W przypadku zaproponowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane kasety z tonerem i/lub tusze są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad oraz kompletnymi, b) dokument potwierdzający, że oferowane materiały eksploatacyjne posiadają termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy, c) oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego, że oferowane materiały są zgodne z normą ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych, normą ISO 19798 dla tonerów kolorowych i normą ISO 24711 dla wkładów atramentowych, d) certyfikaty potwierdzające, że proces projektowania, wytwarzania i dystrybucji oferowanych materiałów równoważnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważnymi, e) certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko, f) oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, g) oświadczenie oferenta, w którym zobowiązuje się do zagwarantowania serwisu sprzętu i pokrycia kosztów serwisowania w przypadku, gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych, h) oświadczenie, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu). 5. Wykonawca składając ofertę na równoważne produkty bierze na siebie odpowiedzialność za wadliwe funkcjonowanie urządzenia lub uszkodzenia sprzętu spowodowane oferowanymi materiałami. Materiały będące przedmiotem zamówienia muszą być: fabrycznie nowe, pochodzące od producenta drukarek. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta nie noszących znamion otwierania, z widocznym logo, symbolem produktu, informacją o wszystkich typach drukarek, z którymi toner lub tusz jest kompatybilny, terminem przydatności do użytku oraz posiadające wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Materiały muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów i tuszy). 6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego oraz należyte bezpieczeństwo. 7. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. 8. Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 9. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia. 10. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 11. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być: dopuszczone do obrotu na terenie RP, wolne od wad technicznych i prawnych, cała partia danego produktu musi posiadać identyczne oznaczenia oraz oryginalne fabryczne opakowania. 12. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy uszkodzenie sprzętu powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia pocztą elektroniczną lub faksem Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 13. Zamawiający wymaga zaoferowania tonerów i tuszy o maksymalnej pojemności dla danego typu i producenta urządzenia. 14. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 15. Dotyczy Pakietu nr 5 – Wzór kwartalnego zamówienia na dostawę druków medycznych – zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz co najmniej 1 wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż odpowiednio: Pakiet 1 – 30 000,00 PLN, Pakiet 2 – 29 000,00 PLN, Pakiet 3 – 73 000,00 PLN, Pakiet 4 – 15 000,00 PLN, Pakiet 5 – 14 000,00 PLN, Pakiet 6 – 2 000,00 PLN, oraz 1 dowód określający, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet należy dostarczyć jeden wykaz z wyszczególnieniem wartości określonej dla każdego pakietu oddzielnie oraz po 1 dowodzie dla każdego pakietu określający, czy ta dostawa została wykonana należycie. Zamawiający dopuszcza wykaz 1 wykonanej dostawy o wartości nie mniejszej niż suma wartości oferowanych pakietów oraz 1 dowód określający, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen A)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ – według opisu określonego w niniejszej części.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zgodnie z zasadami określonymi w pkt 2.1) w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: 1) po 2 szt. próbek dla poz. 73 Pakietu 1 oraz całego asortymentu ujętego w Pakiecie 6 w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zaleca się aby załączone próbki były opisane, której pozycji dotyczą. Próbki ze względu na konieczność wykorzystania przy testach – nie podlegają zwrotowi 2) Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ – dotyczy Pakietu 2 i Pakietu 3; 3) Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ – dotyczy Pakietu 1, Pakietu 4, Pakietu 5 oraz Pakietu 6; 4) Dokumenty i oświadczenia wymienione w Części B pkt II 4 ppkt 4.3.SIWZ - w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych.
Inne dokumenty niewymienione Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4 A): składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.A), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Przepis pkt 2 stosuje się. 1. Oferta winna zawierać: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. 2. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany cen: 1) Wartość brutto asortymentu nie wzrośnie przez okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem pkt 2 – 4. 2) W przypadku zmiany stawki VAT zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena netto, cena brutto pozostanie niezmienna. 3) Zmiany cen, o których mowa wyżej, mogą nastąpić od daty wejścia w życie stosownych przepisów prawa. Na dokonanie zmiany cen, o których mowa w ust. 2 musi być sporządzony i podpisany przez obie strony aneks. 2. Wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 3 ust. 1 umowy – w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w Części B pkt XIV SIWZ; Opcja a) Zamawiający wprowadza opcję polegającą na zwiększeniu do 20% zapotrzebowania każdej pozycji ujętej w danym Pakiecie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. b) Opcja będzie realizowana na warunkach i zasadach określonych w niniejszej SIWZ (wraz z załącznikami). c) Opcja wejdzie w życie pod warunkiem, złożenia Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. Oświadczenie zostanie złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prawa opcji. d) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić formularz cenowy (na załączniku nr 2 do SIWZ) uwzględniający opcję, sporządzony na zasadach i warunkach cenowych takich jak oferta Wykonawcy. Opcja będzie obowiązywała w terminie realizacji zamówienia podstawowego. e) Zmiana postanowień zawartej umowy uwzględniająca prawo opcji nastąpi pisemnie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego formularza cenowego, o którym mowa w pkt. 4.
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet 1 – Materiały biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet 2 – Tonery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet 3 – Tonery PSIM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet 4 – Płyty PSIM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet 5 – Druki medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199713-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet 6 – Koperty RTG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.
  

Criterion

Kryteria Termin częściowy realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)