| GuidZP400 |
65c87443-c72f-4ec8-8782-f9aa0c407548
|
| Biuletyn |
660335-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe
|
| Regon |
63126570000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fryderyka Chopina
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Września
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
62300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
061 6402051, 6404457
|
| Zamawiajacy fax |
616 402 051
|
| Zamawiajacy email |
starostwo@wrzesnia.powiat.pl
|
| Adres strony url |
www.wrzesnia.powiat.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt „Nauka - to lubię!- kompleksowy program rozwojowy szkół ponadgimnazjalnych oraz szkoły specjalnej na terenie powiatu wrzesińskiego” w ramach „Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020” – Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wrzesnia.powiat.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wrzesnia.powiat.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10, 62-300 Września
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla 5 szkół w ramach projektu „Nauka - to lubię!- kompleksowy program rozwojowy szkół ponadgimnazjalnych oraz szkoły specjalnej na terenie powiatu wrzesińskiego” w ramach „Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020” – Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa
|
| Numer referencyjny |
272.57.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla 5 szkół w ramach projektu „Nauka - to lubię!- kompleksowy program rozwojowy szkół ponadgimnazjalnych oraz szkoły specjalnej na terenie powiatu wrzesińskiego” w ramach „Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020” – Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Dla części I - minimum 1 tydzień od podpisania umowy max 3 tygodnie od dnia podpisania umowy
Dla części II - minimum 2 tygodnie od podpisania umowy max 4 tygodnie od dnia podpisania
Umowy
Dla części III - minimum 8 tygodnie od podpisania umowy max 10 tygodni od dnia podpisania
Umowy
Dla części IV, V – minimum 6 tygodni max 8 tygodni od dnia podpisania umowy
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 1a SIWZ;
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 1a SIWZ;
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 1a SIWZ;
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opisów (specyfikacji) oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z podaniem cen jednostkowych oferowanych dostaw- dotyczy każdej części postępowania wg załączników 1a– dot. cz. I, załącznik 1b– dot. cz. II, załącznik 1 c-dot. części III, załączniki 1d– dot. cz. IV, załącznik 1e– dot. cz. V,
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1,
b) w przypadku działania przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii.
c) w przypadku gdy wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów składa oświadczenie w oryginale innych podmiotów.
d) oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 9
e) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 b ustawy PZP, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
Ponadto wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust.5 ustawy) składa
oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8, 8 a, 8 b
2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik nr 8, 8 a, 8 b, do SIWZ. Wzór umowy stanowi treść SIWZ.
Dotyczy cz. 1,4,5:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów z art. 144 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w przypadkach, gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b) zaistnieje zdarzenie o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
Dotyczy cz.2
ZMIANY UMOWY
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) nastąpiło wycofanie z produkcji jakiegokolwiek – w ramach przedmiotu umowy – rodzaju (modelu) Sprzętu – w takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia go innym rodzajem (modelem) Sprzętu, jednak o nie gorszych i nie mniej nowoczesnych parametrach technicznych,
3) na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie technologiczne w zakresie przedmiotu umowy bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji
– w takim przypadku Wykonawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie gorszych funkcjach i parametrach technicznych, a Zamawiający może taką propozycję przyjąć,
4) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta Sprzętu,
5) w przypadku uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Dotyczy cz. 3
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów z art. 144 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w przypadkach, gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b) zaistnieje zdarzenie o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
Wszystkie powyższe postanowienia, o których mowa w ust. 2, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody
|
| IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
pl
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa podręczników, atlasów, map oraz filmów dvd
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22111100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy dla części I - minimum 1 tydzień od podpisania umowy max 3 tygodnie od dnia podpisania umowy
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa podręczników, atlasów, map oraz filmów dvd. Dostawy zgodnie z zał. nr.3
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Dostawy zgodnie z zał. nr.4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy dla części II - minimum 2 tygodnie od podpisania umowy max 4 tygodnie od dnia podpisania
Umowy
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Dostawy zgodnie z zał. nr.4
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia meblowego do pracowni przedmiotowych. D
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
70
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy dla części III - minimum 8 tygodnie od podpisania umowy max 10 tygodni od dnia podpisania umowy
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego do pracowni przedmiotowych. Dostawy zgodnie z zał. nr.5
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do AAC (komunikacji alternatywnej) do Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka we Wrześni, ul. Leśna 10, 62 – 300 Września
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
56
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy dla części IV – minimum 6 tygodni max 8 tygodni od dnia podpisania umowy
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do AAC (komunikacji alternatywnej) do Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka we Wrześni, ul. Leśna 10, 62 – 300 Września
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do (Integracji sensorycznej i zajęć korekcyjno – kompensacyjnych do Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka we Wrześni, ul. Leśna 10, 62 – 300 Września
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
56
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa dla części V – minimum 6 tygodni max 8 tygodni od dnia podpisania umowy
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do (Integracji sensorycznej i zajęć korekcyjno – kompensacyjnych do Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka we Wrześni, ul. Leśna 10, 62 – 300 Września
|
| | |