GuidZP400 |
8e8d3da3-e60f-48c9-94b3-c388463ebf01
|
Biuletyn |
660701-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy
|
Regon |
68615763600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jasienica Rosielna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
240
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jasienica Rosielna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 306 033
|
Zamawiajacy fax |
134 306 033
|
Zamawiajacy email |
eplonka@jasienicarosielna.pl
|
Adres strony url |
http://www.jasienicarosielna.pl/; https://jasienicarosielna.bip.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://jasienicarosielna.bip.gov.pl/ (zakładka: Zamówienia publiczne w gminie Jasienica Rosielna)
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://jasienicarosielna.bip.gov.pl/ (zakładka: Zamówienia publiczne w gminie Jasienica Rosielna)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Jasienica Rosielna; 36-220 Jasienica Rosielna 240, pokój nr 13 Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów żywieniowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Jasienica Rosielna” Część III: Dostawa pieczywa Część IV: Dostawa warzyw i owoców świeżych Część V: Dostawa wyrobów garmażeryjnych
|
Numer referencyjny |
BFP.271.11.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów żywieniowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Jasienica Rosielna” Część III: Dostawa pieczywa Część IV: Dostawa warzyw i owoców świeżych Część V: Dostawa wyrobów garmażeryjnych
|
Cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
lub do wyczerpania środków, w zależności co nastąpi pierwsze.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dotyczy części od III do V (odrębnie dla każdej części)
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna spełnione przez udokumentowanie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: dostaw o wartości łącznej nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto na zakres odpowiadający rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie Wykonawca składa wykaz wykonanych dostaw, którego wzór stanowi Rozdział II SIWZ Załącznik nr 1 do oferty wraz z załączeniem dowodów, że te dostawy zostały wykonane w sposób należyty lub są wykonywane należycie.
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia
w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 6.1.3 SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy:
a) Wykazu wykonanych głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od Wykonawcy stosownego oświadczenia wg wzoru stanowiącego Rozdział II SIWZ Załącznik nr 3 do oferty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda od Wykonawcy stosownego oświadczenia wg wzoru stanowiącego Rozdział II SIWZ Załącznik nr 4 do oferty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć:
a) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 3 SIWZ
b) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 4 SIWZ
c) Wypełnioną i podpisaną Kalkulację cenową – Rozdział III SIWZ,
d) Zobowiązanie do udostępnienia zasobów (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego)
e) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
18. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
18.1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział V SIWZ.
18.2. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
18.3. Zamawiający przewiduje w niniejszej SIWZ możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian.
18.4. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie.
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez:
- zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy,
- zmianę zakresu przedmiotu Umowy;
- zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub
- zmianę terminu/terminów określonych w umowie,
a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonych przez Zamawiającego rezultatów/celów;
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w następujących przypadkach:
1) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy;
3) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 4) w razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, a także może zmniejszyć ilość dostaw. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu zrealizowanej części umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu odszkodowanie, jak też żądanie zapłaty kar umownych;
5) zmiana może dotyczyć zmiany kwoty wynagrodzenia ryczałtowego lub zmiany ceny jednostkowej określonej w ofercie przetargowej w związku ze zmianą stawki podatku VAT. Zmiana taka może być dokonana po wejściu w życie Rozporządzenia regulującego zmianę stawek VAT;
Powyższe okoliczności stanowią zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP.
18.5. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
c) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie.
18.6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego min. istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.
18.7. Do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy Kodeksu
Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy PZP nie stanowią inaczej.
18.8. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba, że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.
|
IV 4 4 data |
2018-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
lub do wyczerpania środków, w zależności co nastąpi pierwsze
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i owoców świeżych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
lub do wyczerpania środków, w zależności co nastąpi pierwsze
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i owoców świeżych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyrobów garmażeryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
lub do wyczerpania środków, w zależności co nastąpi pierwsze
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyrobów garmażeryjnych
|
| |