| Data publikacji |
2018-12-19 |
| Data zakończenia |
2019-01-04 00:00:00 |
| Instytucja |
Publiczne Przedszkole Nr 3 z Oddziałami |
| Miejscowość |
Pszów |
| Województwo |
śląskie |
| Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Produkty mleczarskie,
- Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
- Różne produkty spożywcze,
- Przyprawy i przyprawy korzenne,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
663268-N-2018 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
150000008, 155000003, 151000009, 158000006, 153000001, 152000000, 156000004, 31425003, 158700007 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
3d70e0eb-4fcb-43bc-9f9c-a6bedce1e6b2
|
| Biuletyn |
663268-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Publiczne Przedszkole Nr 3 z Oddziałami
|
| Regon |
27151054400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. Wł. Andersa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Pszów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
44370
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
324 540 840
|
| Zamawiajacy fax |
324 540 840
|
| Zamawiajacy email |
pp3pszowslaskie@o2.pl
|
| Adres strony url |
https://przedszkolenr3pszow.edupage.org/?
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.gmpszow.finn.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Publiczne Przedszkole Nr 3 z oddziałami, ul. Władysława Andersa 8, 44-370 Pszów
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego Nr 3 z oddziałami w Pszowie w roku 2019
|
| Numer referencyjny |
ZP.1.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania jest Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego Nr 3 z oddziałami w Pszowie w roku 2019 w podziale na następujące części zamówienia, zamiennie nazywanych „zadaniami”:
a) Część 1 - produkty mleczarskie
b) Część 2 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
c) Część 3 - różne produkty spożywcze
d) Część 4 - warzywa i owoce
e) Część 5 - ryby i przetwory rybne, mrożonki
f) Część 6 - produkty z ziarna i skrobi
g) Część 7 – jaja
h) Część 8 - przyprawy i przyprawy korzenne.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
3. Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego.
Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany odpowiednio do części zamówienia w Załączniku nr 4.1 – 4.8, stanowiącymi załączniki do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, stosownie do potrzeb zamawiającego od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r. Zamówienie będzie składane w formie pisemnej lub telefonicznej. Wymagane jest dopuszczenie różnych terminów realizacji poszczególnych części zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie dla żadnej z części zamówienia.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie dla żadnej z części zamówienia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie dla żadnej z części zamówienia.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę składa się, poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt III.3):
1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ;
2. Oświadczenie o których mowa w pkt 5.1. SIWZ - Załącznik nr 2 do SIWZ;
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,
4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, ze Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570),
5. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z ofertą - Załącznik nr 3 do SIWZ.
6. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 7 do SIWZ.
7. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Działając zgodnie z art. 144 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty, w następujących przypadkach:
1. Z zastrzeżeniem pkt. 2, w uzasadnionych przypadkach wzrostu cen produktów żywnościowych z przyczyn niezależnych od Dostawcy, Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych określonych w załączniku do umowy, a w ślad za tym zmianę wysokości wynagrodzenia, nie więcej jednak niż o 15%, a w przypadku produktów sezonowych (warzywa, owoce) nie więcej niż o 20%, w całym okresie realizacji umowy i nie częściej niż raz na miesiąc. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzedzającym nastąpi w formie aneksu do umowy.
2. Przez okres pierwszych dwóch miesięcy realizacji umowy ceny jednostkowe oraz wysokość wynagrodzenia kosztorysowego nie mogą ulec zmianie. Zmiana w okresie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym będzie dopuszczalna w przypadku zmiany obowiązujących w dniu podpisania umowy stawek podatku od towarów i usług.
3. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia kosztorysowego w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu umowy.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski (PL)
|
| IV 4 5 okres |
20
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
produkty mleczarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 4.1. do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 4.2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
różne produkty spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 4.3.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
warzywa i owoce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 4.4.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
ryby i przetwory rybne, mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 4.5.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
produkty z ziarna i skrobi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 4.6.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 4.7.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
przyprawy i przyprawy korzenne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15870000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 4.8.
|
| | |