GuidZP400 |
356ae653-7bf6-451f-b65e-9cf2de688d3c
|
Biuletyn |
663768-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Babimost
|
Regon |
97077056300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Babimost
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
683 512 034
|
Zamawiajacy fax |
683 512 028
|
Zamawiajacy email |
a.latynski@vp.pl
|
Adres strony url |
www.babimost.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś priorytetowa 2. "Rozwój Cyfrowy" Działanie 2.1 Rozwój społeczeństwa informacyjnego"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.babimost.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera), faksu, przy użyciu komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Oferty w zamkniętej kopercie / opakowaniu sporządzonej zgodnie ze specyfikacją należy składać w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Babimost ul. Rynek 3, 66 - 110 Babimost
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wodomierzy radiowych oraz systemu zdalnego odczytu” w ramach projektu pn.: ”Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez wdrożenie kompleksowego systemu e-usług dla ludności świadczonych przez przedsiębiorstwa wodociągowo – kanalizacyjne na terenie 9 powiatów województwa lubuskiego: krośnieńskiego, międzyrzeckiego, nowosolskiego, słubickiego, sulęcińskiego, wschowskiego, zielonogórskiego, żagańskiego i żarskiego”
|
Numer referencyjny |
ZBM.271.3.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1230 szt. urządzeń rejestrujących przepływ wody wraz z modułami oraz 13 szt. elektronicznych modułów- nakładek do radiowego odczytu ilości dostarczonej wody, 1 szt. urządzenia wraz z oprogramowaniem do radiowego odczytu wskazań wodomierzy z modułami radiowymi oraz montaż dostarczonych urządzeń pomiarowych.
Urządzenia pomiarowe jednostrumieniowe, objętościowe, ultradźwiękowe:
DN 15 110 szt.
DN 20 1020 szt.
DN 25 47 szt.
DN 32 25 szt.
DN 40 14 szt.
DN 50 3 szt.
DN 80 6 szt.
DN 100 5 szt.
fabrycznie nowe z cechą legalizacyjną w roku dostawy.
Moduły- nakładki elektroniczne na zainstalowane wodomierze 13 szt.
2) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3) Oferowane produkty muszą spełniać wszystkie parametry określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa.
4) Wszystkie parametry techniczne oraz wymagania funkcjonalne należy rozumieć jako wymagania minimalne. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub wyższych, pod warunkiem, że nie zostaną naruszone ich funkcjonalności oraz Wykonawca wykaże równoważność proponowanych rozwiązań.
5) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ lub załącznikach do SIWZ znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie materiałów, urządzeń, towarów itp. – należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i towarów równoważnych:
- pod względem funkcjonalnym, tj. tak wykonanych, że umożliwią na etapie ich eksploatacji osiągnięcie zakładanych parametrów - w trakcie użytkowania, takich jak przy użyciu
o parametrach referencyjnych,
- o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. tak wykonane, że posiadają równoważne pod względem technicznym - budowę i wyposażenie - jak o podanych parametrach referencyjnych.
5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne ma obowiązek udowodnić Zamawiającemu za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania opisane w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
32230000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – nie wymaga potwierdzenia spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – nie wymaga potwierdzenia spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że:
- wykonał minimum 2 dostawy urządzeń rejestrujących przepływ wody wraz z modułami do radiowego odczytu w ilości nie mniejszej niż 1.000 szt., w okresie ostatnich 3 lata przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, minimum 2 dostawy urządzeń rejestrujących przepływ wody wraz z modułami do radiowego odczytu w ilości nie mniejszej niż 1.000 szt., wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć następujące dokumenty:
- wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, minimum 2 dostawy urządzeń rejestrujących przepływ wody wraz z modułami do radiowego odczytu w ilości nie mniejszej niż 1.000 szt., wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane usługi, wymagań określonych przez Zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków, należy złożyć następujące dokumenty:
- wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, minimum 2 dostawy urządzeń rejestrujących przepływ wody wraz z modułami do radiowego odczytu w ilości nie mniejszej niż 1.000 szt., wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: - w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp co Wykonawcy którzy złożyli odrębne oferty w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należy złożyć również formularz ofertowy wraz z załącznikami. W sytuacji Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, które wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, a także oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) w przypadku dodatkowych dostaw nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
- nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
- nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT,
- niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
- nastąpi zaprzestanie przez producenta sprzętu produkcji urządzeń wskazanych w ofercie Wykonawcy w zakresie przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć model urządzenia, zastępujący w ofercie producenta model, wskazany w ofercie Wykonawcy. Model ten musi posiadać cechy i funkcjonalności nie gorsze niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
- w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad jego płatności, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy,
- nastąpi zmiana miejsca dostawy, użytkowania, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy wystąpienia zmiany adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych lub
b) zmian adresów Zamawiającego;b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
a) jeżeli Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt1 ustawy Pzp,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
b) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp
c) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Zmianę postanowień zawartych w umowie lub umowie ramowej uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu;
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o u dzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy,
- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art.144 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli: a) nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, c) złożone zostały oferty dodatkowe o takiej samej cenie, d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy: a) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, b) złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert - podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Informacja o unieważnieniu postępowania zamieszczona zostanie również na stronie internetowej Zamawiającego.
|