Sukcesywne dostawy materiałów lakierniczych, produktów chemicznych oraz środków czyszczących dla służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

Data publikacji 2018-12-21
Data zakończenia 2019-01-07 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Farby, lakiery i mastyksy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663564-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 448000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów lakierniczych i środków czyszczących dla służbowego sprzętu transportowego wraz z wyładunkiem, według wykazu asortymentowo – cenowego. Asortyment zamawiany będzie sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy lub do wyczerpania całkowitej wartości wskazanej w formularzu ofertowym.
2. Dostawy będą dostarczane transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego wskazanej w złożonym zamówieniu tj:
a) Stacja Obsługi w Szczecinie: ul. Wernyhory 5
b) Stacja Obsługi w Koszalinie: ul. Krakusa i Wandy 11.
3. Zamawiający wymaga aby maksymalny czas dostawy wynosił 4 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od złożenia przez Zamawiającego zamówienia,
4. Dostawy odbywać się będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00 przy czym przedstawiciel Wykonawcy lub przedstawiciel firmy kurierskiej zobowiązany jest do rozładunku towaru w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Koszt tych czynności będzie ujęty w cenie jednostkowej oferowanego asortymentu.
7. Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, odbioru i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorach umów ( załącznik nr 5.1, 5.2 do siwz).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ae95dab-8efd-49d7-802f-d9dd53a3230c
Biuletyn 663564-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 810903040
Zamawiajacy adres ulica Małopolska
Zamawiajacy adres numer domu 47
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-515
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 8211479,
Zamawiajacy fax 91 8211477
Zamawiajacy email zzp@sc.policja.gov.pl,
Adres strony url http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.szczecin.kwp.policja.gov .pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą, przez posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. św .św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów lakierniczych, produktów chemicznych oraz środków czyszczących dla służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
Numer referencyjny ZZ-2380-146/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów lakierniczych i środków czyszczących dla służbowego sprzętu transportowego wraz z wyładunkiem, według wykazu asortymentowo – cenowego. Asortyment zamawiany będzie sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy lub do wyczerpania całkowitej wartości wskazanej w formularzu ofertowym. 2. Dostawy będą dostarczane transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego wskazanej w złożonym zamówieniu tj: a) Stacja Obsługi w Szczecinie: ul. Wernyhory 5 b) Stacja Obsługi w Koszalinie: ul. Krakusa i Wandy 11. 3. Zamawiający wymaga aby maksymalny czas dostawy wynosił 4 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od złożenia przez Zamawiającego zamówienia, 4. Dostawy odbywać się będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00 przy czym przedstawiciel Wykonawcy lub przedstawiciel firmy kurierskiej zobowiązany jest do rozładunku towaru w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Koszt tych czynności będzie ujęty w cenie jednostkowej oferowanego asortymentu. 7. Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, odbioru i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorach umów ( załącznik nr 5.1, 5.2 do siwz).
Cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 131832,25
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie, że: 4. Wykonawca (podwykonawca) nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1 a) siwz: Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów w tym zakresie; 5. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2: Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów w tym zakresie; 6. oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów w tym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga w tym zakresie dokumentów
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga w tym zakresie dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga w tym zakresie dokumentów
Inne dokumenty niewymienione A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.2. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 2. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 3. wypełniony i podpisany oryginał formularza asortymentowo cenowy wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1, 4.2 do siwz; 4. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na określonych poniżej warunkach: 1. Zmiana cen jednostkowych może jedynie wyniknąć z ewentualnej urzędowej zmiany stawki podatku VAT, jednak wówczas wartość umowy nie ulega zmianie, 2. Podatek VAT zostanie zapłacony zgodnie ze stawką podatku obowiązującą na dzień powstania obowiązku podatkowego i w tym zakresie podlega automatycznej waloryzacji bez konieczności zmiany umowy, 3. Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, 4. Dopuszczalna jest zmiana po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego w zakresie dostarczonego asortymentu innego niż wskazany w zał. nr 2 do umowy, w przypadku zdarzenia niezależnego od Wykonawcy polegającego na wycofaniu, długotrwałym braku na rynku lub zakończenia produkcji danego rodzaju asortymentu w trakcie obowiązywania umowy. Wykonawca musi przedstawić pismo od producenta akumulatorów, w którym zostanie potwierdzony ten fakt. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia asortymentu o określonych parametrach, nie niższych i cenie nie wyższej niż określona w umowie oraz w co najmniej tej samej klasie jakościowej i pochodzeniu z tej samej grupy producenckiej, 5. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
IV 4 4 data 2019-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie jest Pani mł. insp. Anna Kołodziej, tel. 91 821 15 70, e-mail: anna.kolodziej@sc.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Sukcesywne dostawy materiałów lakierniczych, produktów chemicznych oraz środków czyszczących dla służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie sygn. postępowania: ZZ-2380-146/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „uPzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **: ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały lakiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33713,54
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów lakierniczych i środków czyszczących dla służbowego sprzętu transportowego wraz z wyładunkiem, według wykazu asortymentowo – cenowego. Asortyment zamawiany będzie sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy lub do wyczerpania całkowitej wartości wskazanej w formularzu ofertowym. 2. Dostawy będą dostarczane transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego wskazanej w złożonym zamówieniu tj: a) Stacja Obsługi w Szczecinie: ul. Wernyhory 5 b) Stacja Obsługi w Koszalinie: ul. Krakusa i Wandy 11. 3. Zamawiający wymaga aby maksymalny czas dostawy wynosił 4 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od złożenia przez Zamawiającego zamówienia, 4. Dostawy odbywać się będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00 przy czym przedstawiciel Wykonawcy lub przedstawiciel firmy kurierskiej zobowiązany jest do rozładunku towaru w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Koszt tych czynności będzie ujęty w cenie jednostkowej oferowanego asortymentu. 5. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część 1: Materiały lakiernicze Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia zostały wskazane w formularzu asortymentowo-cenowym , która stanowi zał. nr 4.1 do siwz. oraz we wzorze umowy ( załącznik nr 5.1 do siwz) Dostarczone substancje i mieszaniny niebezpieczne muszą być dostarczane w opakowaniach oznakowanych zgodnie z § 1.1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 kwietnia w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i mieszanin niebezpiecznych (Dz.U. z 2013r. Poz. 445). Dostarczany asortyment musi być fabrycznie nowy i wolny od wad przy czym: a) ma charakteryzować się najwyższą jakością i trwałością, b) musi pochodzić z bieżącej produkcji, a ich termin przydatności do użycia nie powinien być krótszy niż 12 miesięcy, musi spełniać wszelkie wymagania techniczne zgodne z polskimi normami i przepisami UE. Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, odbioru i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorach umów ( załącznik nr 5.1 do siwz).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty chemiczne i środki czyszczące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 98118,71
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów lakierniczych i środków czyszczących dla służbowego sprzętu transportowego wraz z wyładunkiem, według wykazu asortymentowo – cenowego. Asortyment zamawiany będzie sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy lub do wyczerpania całkowitej wartości wskazanej w formularzu ofertowym. 2. Dostawy będą dostarczane transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego wskazanej w złożonym zamówieniu tj: a) Stacja Obsługi w Szczecinie: ul. Wernyhory 5 b) Stacja Obsługi w Koszalinie: ul. Krakusa i Wandy 11. 3. Zamawiający wymaga aby maksymalny czas dostawy wynosił 4 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od złożenia przez Zamawiającego zamówienia, 4. Dostawy odbywać się będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00 przy czym przedstawiciel Wykonawcy lub przedstawiciel firmy kurierskiej zobowiązany jest do rozładunku towaru w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Koszt tych czynności będzie ujęty w cenie jednostkowej oferowanego asortymentu. Część 2: Produkty chemiczne i środki czyszczące Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia zostały wskazane w formularzu asortymentowo-cenowym , która stanowi zał. nr 4.2 do siwz. oraz we wzorze umowy ( załącznik nr 5.2 do siwz) Dostarczone substancje i mieszaniny niebezpieczne muszą być dostarczane w opakowaniach oznakowanych zgodnie z § 1.1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 kwietnia w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i mieszanin niebezpiecznych (Dz.U. z 2013r. Poz. 445). Dostarczany asortyment musi być fabrycznie nowy i wolny od wad przy czym: a) ma charakteryzować się najwyższą jakością i trwałością, b) musi pochodzić z bieżącej produkcji, a ich termin przydatności do użycia nie powinien być krótszy niż 12 miesięcy, musi spełniać wszelkie wymagania techniczne zgodne z polskimi normami i przepisami UE. 7. Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, odbioru i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorach umów ( załącznik nr 5.2 do siwz).
  

Criterion

Kryteria Czas dostawy (CD)
Znaczenie 19,00
  
Kryteria Okres gwarancji (G)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej (Z)
Znaczenie 1,00
  
Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)