ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

Data publikacji 2019-03-01
Data zakończenia 2019-03-12 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520292-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302320004, 480000008, 487600003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych, sprzętu komputerowego lub/i oprogramowania. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu poleasingowego, powystawowego itp., itd.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w zakresie:
a) Części I: Drukarki laserowej kolorowej – 1 szt., Drukarki czarno-białej – 6 szt.
b) Części II: Tabletu – 1 szt., Etui – 1 szt., Szkła hartowanego – 1 szt., Notebooka – 2 szt.
c) Części III: Komputera stacjonarnego – 20 szt., Monitora – 4 szt., Zasilacza UPS o mocy 750VA do zasilania urządzeń sieci LAN montowalnego w szafie Rack 19” – 1 szt.
d) Części IV: Pakietu biurowego Microsoft Office 2016 STANDARD OPEN GOV lub równoważnego – 20 szt.
e) Części V: Odnowienie licencji oraz podniesienie do wersji ESET Endpoint Security Suite na okres 3 lat lub zaoferowanie równoważnego oprogramowania – 170 stanowisk
Obecnie Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy korzysta z oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint. Optymalnym rozwiązaniem byłoby przedłużenie posiadanych licencji, jednak Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych w zakresie nowych licencji na oprogramowanie antywirusowe (oprogramowanie równoważne).
3) Zamawiający informuje, że zaoferowany tablet w zakresie Części II, musi zostać dostarczony z dodatkowo zabezpieczoną matrycą za pomocą szkła hartowanego 9H, dedykowanego do zaoferowanego modelu, pokrywający min. 95% całości ekranu. Wykonawca zapewni pokrycie matrycy szkłem w sposób estetyczny. Dodatkowo zamawiający wymaga dostarczenia do każdego z tabletu odpowiedniego dedykowanego etui z klapką (typu flip cover) do zaoferowanego modelu w kolorze czarnym, szarym lub granatowym. Wszelkie złącza, przyciski oraz sloty po bokach urządzenia muszą być dostępne, tak aby nie trzeba było usuwać tabletu z etui aby w pełni z niego korzystać. Pokrowiec powinien pełnić dodatkowo funkcję podstawki by można było postawić tablet.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne stanowiące Załączniki 1-5 do SIWZ oraz Zestawienie punktacji procesorów wg. testu Passmark Załącznik nr 6 do SIWZ.
5) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca złoży wraz z ofertą wypełniony Formularz Specyfikacji Technicznej odpowiadający numerem Części zamówienia, na którą składa ofertę (Załącznik nr 1, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część I zamówienia, Załącznik nr 2, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część II zamówienia, Załącznik nr 3, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część III zamówienia, Załącznik nr 4, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część IV i Załącznik nr 5, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część V zamówienia). Formularz Specyfikacji Technicznej nie podlega uzupełnieniu, a w przypadku nie złożenia go wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
6) Ewentualne wskazania w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia (Załączniki 1 – 5 do SIWZ) nazw zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów, źródła lub szczególnego procesu lub ich pochodzenia, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i urządzeń. W takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia.
7) Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy sprzętu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.
8) Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisanym w szczegółowych opisach przedmiotów zamówienia, przy zachowaniu parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim musi odpowiadać sprzęt, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.
9) Zamawiający zwraca uwagę na to, iż jeżeli Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, parametry techniczne urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nie oznacza to jednak, iż poprzez dopuszczenie równoważności Zamawiający jest zobowiązany zrezygnować ze swoich oczekiwań co do cech, które mają dla niego istotne znaczenie.
10) Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Licencje na Oprogramowanie oraz dokumenty licencyjne - Certyfikat użytkownika licencji programu, uprawniający Zamawiającego do wykonania instalacji tego programu i jego użytkowania przez czas, określony w złożonej ofercie, do siedziby Zamawiającego ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, zostaną przekazane droga elektroniczną.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ostemplowanych kart gwarancyjnych.
c) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres wskazany w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ lub w razie braku takiego zapisu na okres co najmniej 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo – jakościowego.
d) W trakcie trwania gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń dotyczących nieprawidłowego działania sprzętu w dni robocze, w godzinach pracy Wykonawcy. Zgłoszenia nieprawidłowego działania przedmiotu umowy będą przekazywane telefonicznie oraz potwierdzone za pomocą faksu lub wiadomości e-mail. Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę jest potwierdzenie doręczenia faksu lub wysłania wiadomości e-mail.
e) W przypadku, gdy transport gwarancyjny realizowany jest w formie wysyłki kurierskiej lub pocztowej, jego forma musi umożliwiać Zamawiającemu stwierdzenie doręczenia sprzętu do Wykonawcy.
f) Koszty transportu zgłoszonych do naprawy gwarancyjnej urządzeń do punktu serwisowego i z punktu serwisowego ponosi w całości Wykonawca.
g) W przypadku odbioru osobistego uszkodzonego sprzętu, Wykonawca dokona odbioru w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia nieprawidłowości działania, w godzinach pracy Zamawiającego.
h) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia awarii w ciągu 24 roboczogodzin od momentu otrzymania uszkodzonego sprzętu.
i) W przypadku stwierdzenia braku możliwości usunięcia awarii w określonym wyżej terminie, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż sprzęt uszkodzony.
j) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
k) W przypadku, gdy Wykonawca nie wykona obowiązków wynikających z pkt. a-i, Zamawiający ma prawo zlecić dowolnej firmie naprawę sprzętu, a kosztami obciążyć Wykonawcę, jednocześnie zachowując prawo do kary umownej i odszkodowania oraz prawo do uprawnień wynikających z gwarancji.
l) Nośniki zawierające dane, o ile nie są przedmiotem naprawy gwarancyjnej, zostaną usunięte ze sprzętu przed jego wysłaniem/przekazaniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31147809-97f5-4980-b0a5-da7c36b36b0d
Biuletyn 520292-N-2019
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
Regon 09235621900000
Zamawiajacy adres ulica Konarskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1-3
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-066
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 525 835 422
Zamawiajacy fax 525 835 452
Zamawiajacy email info@powiat.bydgoski.pl
Adres strony url www.powiat.bydgoski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiat.bydgoski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat.bydgoski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny listownie, w zamkniętej i opisanej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, budynek C, piętro IV, pokój 448
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Numer referencyjny OR-VII.272.1.8.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamówienie jest podzielone na pięć Części. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, na jedną lub więcej Części.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie wskazuje maksymalnej ilości Części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych, sprzętu komputerowego lub/i oprogramowania. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu poleasingowego, powystawowego itp., itd. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w zakresie: a) Części I: Drukarki laserowej kolorowej – 1 szt., Drukarki czarno-białej – 6 szt. b) Części II: Tabletu – 1 szt., Etui – 1 szt., Szkła hartowanego – 1 szt., Notebooka – 2 szt. c) Części III: Komputera stacjonarnego – 20 szt., Monitora – 4 szt., Zasilacza UPS o mocy 750VA do zasilania urządzeń sieci LAN montowalnego w szafie Rack 19” – 1 szt. d) Części IV: Pakietu biurowego Microsoft Office 2016 STANDARD OPEN GOV lub równoważnego – 20 szt. e) Części V: Odnowienie licencji oraz podniesienie do wersji ESET Endpoint Security Suite na okres 3 lat lub zaoferowanie równoważnego oprogramowania – 170 stanowisk Obecnie Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy korzysta z oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint. Optymalnym rozwiązaniem byłoby przedłużenie posiadanych licencji, jednak Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych w zakresie nowych licencji na oprogramowanie antywirusowe (oprogramowanie równoważne). 3) Zamawiający informuje, że zaoferowany tablet w zakresie Części II, musi zostać dostarczony z dodatkowo zabezpieczoną matrycą za pomocą szkła hartowanego 9H, dedykowanego do zaoferowanego modelu, pokrywający min. 95% całości ekranu. Wykonawca zapewni pokrycie matrycy szkłem w sposób estetyczny. Dodatkowo zamawiający wymaga dostarczenia do każdego z tabletu odpowiedniego dedykowanego etui z klapką (typu flip cover) do zaoferowanego modelu w kolorze czarnym, szarym lub granatowym. Wszelkie złącza, przyciski oraz sloty po bokach urządzenia muszą być dostępne, tak aby nie trzeba było usuwać tabletu z etui aby w pełni z niego korzystać. Pokrowiec powinien pełnić dodatkowo funkcję podstawki by można było postawić tablet. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne stanowiące Załączniki 1-5 do SIWZ oraz Zestawienie punktacji procesorów wg. testu Passmark Załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca złoży wraz z ofertą wypełniony Formularz Specyfikacji Technicznej odpowiadający numerem Części zamówienia, na którą składa ofertę (Załącznik nr 1, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część I zamówienia, Załącznik nr 2, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część II zamówienia, Załącznik nr 3, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część III zamówienia, Załącznik nr 4, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część IV i Załącznik nr 5, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część V zamówienia). Formularz Specyfikacji Technicznej nie podlega uzupełnieniu, a w przypadku nie złożenia go wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 6) Ewentualne wskazania w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia (Załączniki 1 – 5 do SIWZ) nazw zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów, źródła lub szczególnego procesu lub ich pochodzenia, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i urządzeń. W takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 7) Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy sprzętu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów. 8) Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisanym w szczegółowych opisach przedmiotów zamówienia, przy zachowaniu parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim musi odpowiadać sprzęt, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 9) Zamawiający zwraca uwagę na to, iż jeżeli Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, parametry techniczne urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nie oznacza to jednak, iż poprzez dopuszczenie równoważności Zamawiający jest zobowiązany zrezygnować ze swoich oczekiwań co do cech, które mają dla niego istotne znaczenie. 10) Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Licencje na Oprogramowanie oraz dokumenty licencyjne - Certyfikat użytkownika licencji programu, uprawniający Zamawiającego do wykonania instalacji tego programu i jego użytkowania przez czas, określony w złożonej ofercie, do siedziby Zamawiającego ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, zostaną przekazane droga elektroniczną. b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ostemplowanych kart gwarancyjnych. c) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres wskazany w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ lub w razie braku takiego zapisu na okres co najmniej 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo – jakościowego. d) W trakcie trwania gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń dotyczących nieprawidłowego działania sprzętu w dni robocze, w godzinach pracy Wykonawcy. Zgłoszenia nieprawidłowego działania przedmiotu umowy będą przekazywane telefonicznie oraz potwierdzone za pomocą faksu lub wiadomości e-mail. Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę jest potwierdzenie doręczenia faksu lub wysłania wiadomości e-mail. e) W przypadku, gdy transport gwarancyjny realizowany jest w formie wysyłki kurierskiej lub pocztowej, jego forma musi umożliwiać Zamawiającemu stwierdzenie doręczenia sprzętu do Wykonawcy. f) Koszty transportu zgłoszonych do naprawy gwarancyjnej urządzeń do punktu serwisowego i z punktu serwisowego ponosi w całości Wykonawca. g) W przypadku odbioru osobistego uszkodzonego sprzętu, Wykonawca dokona odbioru w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia nieprawidłowości działania, w godzinach pracy Zamawiającego. h) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia awarii w ciągu 24 roboczogodzin od momentu otrzymania uszkodzonego sprzętu. i) W przypadku stwierdzenia braku możliwości usunięcia awarii w określonym wyżej terminie, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż sprzęt uszkodzony. j) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. k) W przypadku, gdy Wykonawca nie wykona obowiązków wynikających z pkt. a-i, Zamawiający ma prawo zlecić dowolnej firmie naprawę sprzętu, a kosztami obciążyć Wykonawcę, jednocześnie zachowując prawo do kary umownej i odszkodowania oraz prawo do uprawnień wynikających z gwarancji. l) Nośniki zawierające dane, o ile nie są przedmiotem naprawy gwarancyjnej, zostaną usunięte ze sprzętu przed jego wysłaniem/przekazaniem.
Cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni(kalendarzowych) od daty podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia Wykonawca określi w ofercie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; b) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca złoży wraz z ofertą wypełniony Formularz Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 1, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część I zamówienia, Załącznik nr 2, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część II zamówienia, Załącznik nr 3, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część III zamówienia, Załącznik nr 4, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część IV i Załącznik nr 5, gdy Wykonawca składa Ofertę na Część V zamówienia). Formularz Specyfikacji Technicznej nie podlega uzupełnieniu, a w przypadku nie złożenia go wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym swoje zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Zobowiązanie musi zostać złożone w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której, dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia poniżej określonych okoliczności: 1) przedłużenia terminu wykonania dostawy, w przypadku: a) zlecenia przez Zamawiającego dostaw dodatkowych na mocy art. 144 ust. 1 pkt. 2 lub pkt. 6 ustawy Pzp jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, a których konieczności zlecenia Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, 2) zmiany kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji: a) wystąpienia dodatkowych dostaw zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 2 lub pkt. 6 ustawy Pzp, b) wystąpienia zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 3) zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do momentu zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację o zaprzestaniu produkcji oferowanego przez siebie sprzętu i zaoferować w to miejsce przedmiot umowy o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawienia na piśmie propozycji istotnych zmian w zakresie Specyfikacji Technicznej w stosunku do Specyfikacji technicznej przedmiotu umowy zaoferowanego w ofercie, 4) niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, 6) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron, 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
IV 4 4 data 2019-03-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni(kalendarzowych) od daty podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia Wykonawca określi w ofercie.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w zakresie: Części I: Drukarki laserowej kolorowej – 1 szt., Drukarki czarno-białej – 6 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni(kalendarzowych) od daty podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia Wykonawca określi w ofercie.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w zakresie: Części II: Tabletu – 1 szt., Etui – 1 szt., Szkła hartowanego – 1 szt., Notebooka – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni(kalendarzowych) od daty podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia Wykonawca określi w ofercie.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w zakresie: Części III: Komputera stacjonarnego – 20 szt., Monitora – 4 szt., Zasilacza UPS o mocy 750VA do zasilania urządzeń sieci LAN montowalnego w szafie Rack 19” – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni(kalendarzowych) od daty podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia Wykonawca określi w ofercie.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w zakresie: Części IV: Pakietu biurowego Microsoft Office 2016 STANDARD OPEN GOV lub równoważnego – 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48760000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni(kalendarzowych) od daty podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia Wykonawca określi w ofercie.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w zakresie: Części V: Odnowienie licencji oraz podniesienie do wersji ESET Endpoint Security Suite na okres 3 lat lub zaoferowanie równoważnego oprogramowania – 170 stanowisk Obecnie Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy korzysta z oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint. Optymalnym rozwiązaniem byłoby przedłużenie posiadanych licencji, jednak Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych w zakresie nowych licencji na oprogramowanie antywirusowe (oprogramowanie równoważne).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury VAT
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Termin dostawy w dniach
Znaczenie 35,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)